Ja voor dat deliqiues of hoe heet dat dat duurdere wat ze altijd rond de feestdagen verkopenquote:
Je kwam en was ook gelijk weer wegquote:
Wie was er aan het kwetteren @Robquote:Op zondag 9 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik ga nog even terug naar bed. Misschien dat ik nu wel kan slapen zonder gekwetter naast me![]()
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hierquote:
O jee je moet het dak weer op.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hier
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeurenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee je moet het dak weer op.
Ellende hoop dat de storm aan jullie voorbij ruist
Het oude ochtend clubjequote:
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeuren
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevreesquote:Op zondag 9 juli 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevrees
Komt wel goedquote:Op zondag 9 juli 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijken
Zal vast welquote:
Ben niet zo van de Nederlandstalig muziek nooit wat aan gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |