De waarschuwing is dan ook duidelijk:quote:Op zondag 9 juli 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een waarschuwing is dan ook niet een definitie dat er iets gaat gebeuren, maar dat er iets kan gebeuren. Code geel is niets meer dan: hey, let ff op als je de deur uit gaat. Code oranje is al wat serieuzer en zegt meer: als het niet nodig is, speel op safe en blijf thuis. Code rood zegt ga alleen de deur uit als het noodzakelijk is. Maar iedereen is vrij de waarschuwingen anders te interpreteren.
Je moet je voorzorgmaatregelen nemen.quote:Tijdens de buien is er lokaal kans op hagelstenen ter grootte van golfballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, terwijl het ieders eigen keuze is wat te doen bij welk weer. Raar fenomeen, mensen.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik begin even op nieuw want quote is niet goed
Klopt en als het regent heeft de weerman het gedaan en als het te warm is ook.
De waarschuwing is dan ook duidelijk:quote:Op zondag 9 juli 2023 07:10 schreef Rob het volgende:
[..]
gebeuren, maar dat er iets kan gebeuren. Code geel is niets meer dan: hey, let ff op als je de deur uit gaat. Code oranje is al wat serieuzer en zegt meer: als het niet nodig is, speel op safe en blijf thuis. Code rood zegt ga alleen de deur uit als het noodzakelijk is. Maar iedereen is vrij de waarschuwingen anders te interpreteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
Is weer eens wat anders dan De stok
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Is het ook, als je de weg op moet is het een ander verhaal maar anders.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yup, terwijl het ieders eigen keuze is wat te doen bij welk weer. Raar fenomeen, mensen.
Mocht ik er aan denken kan ik tegen 14u wel even kijken voor jequote:Op zondag 9 juli 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, als je de weg op moet is het een ander verhaal maar anders.
Voorals nog ziet het er naar uit dat ik tot 18.00 in Zwolle kan blijven en moet zorgen dat ik tegen 19.00 uur weer thuis ben. Heb niet zoveel verstand van weerkaarten en buienradar vertrouw ik ook niet helemaal
Lief dank jequote:Op zondag 9 juli 2023 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mocht ik er aan denken kan ik tegen 14u wel even kijken voor jeBen redelijk veel bij de pc vandaag met de F1, inmiddels ook nog even 8 topics terug lezen zodat ik op de oogte ben
die 24 uurseconomie moet ook eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
Oja. En om 8 uur koffie halen. Gelijk, per direct en op de seconde. Mijn koffie is op een pad na op
Dat kan natuurlijk niet, geen koffie in huisquote:Op zondag 9 juli 2023 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
Oja. En om 8 uur koffie halen. Gelijk, per direct en op de seconde. Mijn koffie is op een pad na op
ook dat gaat opquote:Op zondag 9 juli 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, geen koffie in huis
Ik heb altijd een voorraadje koffie in huis. Haal er altijd wat in de aanbieding 2 voor de prijs van 1
In situaties als deze ben ik er zeer blij meequote:Op zondag 9 juli 2023 07:16 schreef Rob het volgende:
[..]
die 24 uurseconomie moet ook eens afgelopen zijn.
Zondags gewoon de winkels dicht
En in de avond weer om 18 uur zodat dan de inpakkers hun werk kunnen doen en het niet hoeven te doen en je normaal kan winkelen zonder al die karren en dozen in de winkelquote:Op zondag 9 juli 2023 07:16 schreef Rob het volgende:
[..]
die 24 uurseconomie moet ook eens afgelopen zijn.
Zondags gewoon de winkels dicht
Dan kijk ik wat eerderquote:Op zondag 9 juli 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dank je![]()
O jee dan hoef je je vandaag niet te vervelen
Mocht ik gaan dan vertrek ik hier al tussen .13.30/14.00 uur
de vakkenvullers bedoel je zeker ?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En in de avond weer om 18 uur zodat dan de inpakkers hun werk kunnen doen en het niet hoeven te doen en je normaal kan winkelen zonder al die karren en dozen in de winkel
Niet als je het steeds aanvultquote:
ik doe nix met bonuskaart/boxquote:Op zondag 9 juli 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet als je het steeds aanvult![]()
Het is nogal vaak in de aanbieding of zo of in je bonusbox
quote:
Schappen inpakken, ja vakkenvullers is het inderdaadquote:
Heb hier alleen AH en de LIDL en de lidl heeft lang niet allesquote:Op zondag 9 juli 2023 07:24 schreef Rob het volgende:
[..]
ik doe nix met bonuskaart/box
Ik koop uit principe niet bij AH
Ja sommige dingen van Lidl zijn ook rukquote:Op zondag 9 juli 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier alleen AH en de LIDL en de lidl heeft lang niet alles
En sommige dingen van de lidl vind ik ook niet echt lekker
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-07-2023 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |