Nee ik ben geen vrachtwagenchauffeur.quote:
Hou op schei uitquote:Op zondag 9 juli 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het is vannacht gewoon helemaal niet onder de 22 geweest
Geen wonder dat ik halfdood wakker werd.
Daar zijn er nog meer van. Alonso, Hamilton, Norris zijn ook jongens die op een goede dag dingen kunnen die hun wagen eigenlijk niet zou kunnen doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.
Dat deed Max gelukkig niet toen hij nog Honda reedquote:Op zondag 9 juli 2023 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar niet zoals Hamilton het doet, die valt zelfs zijn team af.
Ik ook niet, maar je hebt gelijk is niet leuk hier over de F1 te praten is een forum voorquote:
Hey Vostokquote:
Iedereen heeft er goede dagen tussen zitten, kijk naar Albon op de zaterdag of een Gasly. Er is talent genoeg in de F1, zeker. Maar Max stijgt er toch wel bovenuit.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn er nog meer van. Alonso, Hamilton, Norris zijn ook jongens die op een goede dag dingen kunnen die hun wagen eigenlijk niet zou kunnen doen.
Hier geen thermometer boven, maar toen ik vanmorgen vroeg beneden kwam was het 21,6 binnen en 19 buitenquote:
quote:
Zo istquote:Op zondag 9 juli 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
Overal is een sub forum voor, dus alleen maar bolken hier
Snap wel als je er geen fan van bent het niet leuk is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
Overal is een sub forum voor, dus alleen maar bolken hier
Jammer wel, altijd leuk als nieuwelingen mee willen posten (bolken)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |