Nee ik ben geen vrachtwagenchauffeur.quote:
Hou op schei uitquote:Op zondag 9 juli 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het is vannacht gewoon helemaal niet onder de 22 geweest
Geen wonder dat ik halfdood wakker werd.
Daar zijn er nog meer van. Alonso, Hamilton, Norris zijn ook jongens die op een goede dag dingen kunnen die hun wagen eigenlijk niet zou kunnen doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.
Dat deed Max gelukkig niet toen hij nog Honda reedquote:Op zondag 9 juli 2023 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar niet zoals Hamilton het doet, die valt zelfs zijn team af.
Ik ook niet, maar je hebt gelijk is niet leuk hier over de F1 te praten is een forum voorquote:
Hey Vostokquote:
Iedereen heeft er goede dagen tussen zitten, kijk naar Albon op de zaterdag of een Gasly. Er is talent genoeg in de F1, zeker. Maar Max stijgt er toch wel bovenuit.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn er nog meer van. Alonso, Hamilton, Norris zijn ook jongens die op een goede dag dingen kunnen die hun wagen eigenlijk niet zou kunnen doen.
Hier geen thermometer boven, maar toen ik vanmorgen vroeg beneden kwam was het 21,6 binnen en 19 buitenquote:
quote:
Zo istquote:Op zondag 9 juli 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
Overal is een sub forum voor, dus alleen maar bolken hier
Snap wel als je er geen fan van bent het niet leuk is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
Overal is een sub forum voor, dus alleen maar bolken hier
Jammer wel, altijd leuk als nieuwelingen mee willen posten (bolken)quote:
Nee maar zo heeft iedereen wel, ook ik dat ik niet leuk vind als er over een bepaald onderwerp of iets gepost wordt..quote:Op zondag 9 juli 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap wel als je er geen fan van bent het niet leuk is.
Morgen en overmorgen ook volgens mijn weer app op de laptopquote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Paul het volgende:
hi liefies wist niet dat het eerst nog zo'n goed weer zou worden
gefixtquote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar zo heeft iedereen wel, ook ik dat ik niet leuk vind als er over een bepaald onderwerp of iets gepost wordt..
Gewoon door scrollen bolken
Gewoon "bolk" schrijvenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar zo heeft iedereen wel, ook ik dat ik niet leuk vind als er over een bepaald onderwerp of iets gepost wordt..
Gewoon door scrollen
Er zijn eigenlijk best heel veel SC op Fok!quote:Op zondag 9 juli 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit is een onofficiele slowchat, daar mag alles
Klopt en ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon door scrollen
ja maar vandag gaat ook hagelen en stormen dus dacht van sochtends zwaar bewolktquote:Op zondag 9 juli 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ook volgens mijn weer app op de laptop
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:47 schreef _UserName_ het volgende:
Dat vind ik dan wel het mooie van dit soort topics, alles kan besproken wordenAl is het maar om te bolken
Mag prima hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je hebt gelijk is niet leuk hier over de F1 te praten is een forum voor
Wat is dat dan allemaal een gebakken ei met meloen en kiwi, zie ik dat goed?Nee niet goed gekeken peer dusquote:
Wanneer krijg je de uitslag van je examen(s)quote:
Hier pas in de avond, als het mee zit..quote:Op zondag 9 juli 2023 09:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar vandag gaat ook hagelen en stormen dus dacht van sochtends zwaar bewolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |