Ja, is natuurlijk een tijdje ook zo geweest met Hamiltonquote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als 1 team (of coureur in dit geval) dominant is.
Ja, vind het altijd leuk om de kwali te herbeleven en je pakt de nieuwtjes mee wie er hoe presteert in de vrije trainingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees je dat echt allemaal terug altijd?
Geen leuke sfeer daar dusquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaan![]()
Mijn gemak houden.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Die valt heel hard door de mand nu hij geen dominante wagen meer onder zijn reet heeft. Blijft maar janken over van alles en nog watquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk een tijdje ook zo geweest met Hamilton
Ik post daar niet omdat ik geen Max fan ben. Over het algemeen zijn het allemaal Max fansquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaan![]()
Vanaf een uurtje of 6, maar tussendoor ook hier en andere dingen doen. Uurtje of 2-3 ben ik vaak wel kwijt op de zondag ochtend.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan was je wel even bezigLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
Is ook niets mis mee, maar zoveel topic terug lezen als ik het niet hoef doe ik het ook nietquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd leuk om de kwali te herbeleven en je pakt de nieuwtjes mee wie er hoe presteert in de vrije trainingen.
Nja als leuk vind op topics terug te lezen, ieder geval ben je dan in de ochtend even bezigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanaf een uurtje of 6, maar tussendoor ook hier en andere dingen doen. Uurtje of 2-3 ben ik vaak wel kwijt op de zondag ochtend.
Groot gelijk, wordt to hot om iets te doen. En als het niet moet lekker niets doenquote:
Ik be ook Max fan maar vind het ook mooi om te zien hoe het Alonso dit seizoen vergaat, hoe McLaren nu weer ineens als een speer gaat, hoe Perez het verkloot, net als de strategisten van Ferrari. Ik ben meer F1 fan dan alleen Max fanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post daar niet omdat ik geen Max fan ben. Over het algemeen zijn het allemaal Max fans
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant isquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die valt heel hard door de mand nu hij geen dominante wagen meer onder zijn reet heeft. Blijft maar janken over van alles en nog wat
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant is
ALles valt of staat met een goede auto
Heel veel hebben dat ook niet die gaan echt alleen voor Maxquote:Op zondag 9 juli 2023 09:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik be ook Max fan maar vind het ook mooi om te zien hoe het Alonso dit seizoen vergaat, hoe McLaren nu weer ineens als een speer gaat, hoe Perez het verkloot, net als de strategisten van Ferrari. Ik ben meer F1 fan dan alleen Max fan
Dat klopt, al vind ik dat op het forum nog wel meevallen, ter vergelijking van F1 gerelateerde (Nederlandse) F1 facebookpagina'squote:Op zondag 9 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel hebben dat ook niet die gaan echt alleen voor Max
Ik denk als Hamilton een goede auto heeft en Max in de auto van Hamilton hij ook niet ver komtquote:Op zondag 9 juli 2023 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.
Max Verstappen, jij kijkt geen F1?quote:
Maar niet zoals Hamilton het doet, die valt zelfs zijn team af.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant is
ALles valt of staat met een goede auto
Hallo Halve Nattekatquote:Op zondag 9 juli 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het is vannacht gewoon helemaal niet onder de 22 geweest
Geen wonder dat ik halfdood wakker werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |