ben ik geen echte mann ?quote:Op zondag 9 juli 2023 05:06 schreef devzero het volgende:
Gelukkig. Alle echte mannen zijn verdwenen uit dit topic, dus ik kan hier weer posten
O oké. Zal zo even terug lezenquote:Op zondag 9 juli 2023 05:15 schreef mario390 het volgende:
[..]jemand was hier de wee t niet
dat het en spel is, maar de topic
blockieren
Morguhquote:
Heb de waaier er bij staan dus het valt meequote:Op zondag 9 juli 2023 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhook al weer vroeg present Warm in bed he
Heb ik ook, was het gewaai over mij heen even zat dus uitgezet. Maar dan heb je gelijk die warme deken die over je neervaltquote:Op zondag 9 juli 2023 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de waaier er bij staan dus het valt mee
Ik slaap enkel onder de oes momenteel, hen al een maand of 2 geen deken meer gevoeldquote:Op zondag 9 juli 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook, was het gewaai over mij heen even zat dus uitgezet. Maar dan heb je gelijk die warme deken die over je neervalt
Ik onder een laken, maar ik bedoelde de warmte van de warmte valt dan over een deken over je heenquote:Op zondag 9 juli 2023 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik slaap enkel onder de oes momenteel, hen al een maand of 2 geen deken meer gevoeld
Dat vind ik zelf voor de slaapkamer nog veel te warmquote:Op zondag 9 juli 2023 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ah, zo. Nee daar heb ik weinig last van, heb de boel flink dichtgetimmerd boven dus het is met 24 graden aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |