Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Had niet eens door dat jij de lapo hadquote:
haha je was gewoon je aso zelfquote:Op zondag 9 juli 2023 04:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had niet eens door dat jij de lapo had![]()
![]()
![]()
dacht nijn weet dat ik niet graag open![]()
to much credits en ik haal ze ook weer weg met een @stompie![]()
Ik heb wel de foto in de OP voor je veranderdquote:Op zondag 9 juli 2023 04:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha je was gewoon je aso zelf![]()
![]()
![]()
dacht nijn weet dat ik niet graag open![]()
to much credits en ik haal ze ook weer weg met een @:stompie
Ja ik geloof je wel hoor, maar met pis en ice tea maak je ook een lekker drankje als je er prosecco bij drinkt.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
IK vind aperol lekker met prosecco erbij![]()
![]()
![]()
net gedronken met fanta grapefruit drank![]()
bij gebrek aan prosecco maar slurpt ook goed weg zo
![]()
Je vindt Heineken lekker?quote:Op zondag 9 juli 2023 04:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik geloof je wel hoor, maar met pis en ice tea maak je ook een lekker drankje als je er prosecco bij drinkt.![]()
![]()
neee wat doet die kleuter daarquote:Op zondag 9 juli 2023 04:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel de foto in de OP voor je veranderd![]()
![]()
alles is lekker met proseccoooooquote:Op zondag 9 juli 2023 04:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik geloof je wel hoor, maar met pis en ice tea maak je ook een lekker drankje als je er prosecco bij drinkt.![]()
![]()
![]()
Deze vrouw.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zei ik een half uur geleden ook hunk
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wil ook punten, hoe hersendood moet je zijn...Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
ben ik geen echte mann ?quote:Op zondag 9 juli 2023 05:06 schreef devzero het volgende:
Gelukkig. Alle echte mannen zijn verdwenen uit dit topic, dus ik kan hier weer posten
conjo du![]()
Morguh ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Trieste mensen hier
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
O oké. Zal zo even terug lezenquote:Op zondag 9 juli 2023 05:15 schreef mario390 het volgende:
[..]jemand was hier de wee t niet
dat het en spel is, maar de topic
blockierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk eens aan Emmerdeur is weer terug van weggeweest
Morguh Emmer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:ook al weer vroeg present Warm in bed he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb de waaier er bij staan dus het valt meequote:Op zondag 9 juli 2023 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhook al weer vroeg present Warm in bed he
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb ik ook, was het gewaai over mij heen even zat dus uitgezet. Maar dan heb je gelijk die warme deken die over je neervaltquote:Op zondag 9 juli 2023 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de waaier er bij staan dus het valt meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap enkel onder de oes momenteel, hen al een maand of 2 geen deken meer gevoeldquote:Op zondag 9 juli 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook, was het gewaai over mij heen even zat dus uitgezet. Maar dan heb je gelijk die warme deken die over je neervalt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik onder een laken, maar ik bedoelde de warmte van de warmte valt dan over een deken over je heenquote:Op zondag 9 juli 2023 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik slaap enkel onder de oes momenteel, hen al een maand of 2 geen deken meer gevoeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, zo. Nee daar heb ik weinig last van, heb de boel flink dichtgetimmerd boven dus het is met 24 graden aangenaam.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat vind ik zelf voor de slaapkamer nog veel te warmquote:Op zondag 9 juli 2023 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ah, zo. Nee daar heb ik weinig last van, heb de boel flink dichtgetimmerd boven dus het is met 24 graden aangenaam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: