Dus je erkent nu toch dat je citaat niet van toepassing is.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is een vorm van gentherapie. Er zijn meerdere varianten van gentherapie.
Dat noemen ze het Dunning and Kruger effect.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Je reageert niet op wat ik zeg en je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar je komt wel met weer een nieuwe oneliner die je niet onderbouwt.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er word genetische code geïnjecteerd in je lichaam.
Daar merk ik weinig van.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Een virus is door de natuur gemaakt. Een spuitje door de mens.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reageert niet op wat ik zeg en je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar je komt wel met weer een nieuwe oneliner die je niet onderbouwt.
Daarnaast: elk virus is 'genetische code', dus een besmetting (of vaccinatie) resulteert ook in 'genetische code' die in je lichaam terechtkomt.
Dat komt doordat je de stof zelf nog niet helemaal beheerst.quote:
En wat is er dan fundamenteel anders in de context van de gentherapie waar je het eerder over had?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een virus is door de natuur gemaakt. Een spuitje door de mens.
HAHAHAHAHA wat is dit nou weer.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat je de stof zelf nog niet helemaal beheerst.
Aldus degene die consequent niet in staat blijkt om zijn stellingen van het geringste gewicht te voorzien.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, en?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De natuur mag je wel doodmaken.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat is er dan fundamenteel anders in de context van de gentherapie waar je het eerder over had?
En welk argument moet ik hier achter zoeken?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik laat me liever niet om zeep helpen door een kwaadaardige overheid.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:05 schreef dop het volgende:
[..]
En welk argument moet ik hier achter zoeken?
Door de natuur gemaakt is goed en door. De mens is slecht?
Ik mag hopen dat je door hebt dat dit nogal een domme stelling is.
Ik kan nogal een lading virussen en ziektes noemen waar van jij blij bent dat de mens er vaccins en medicijnen voor heeft gemaakt.
als dat de missie van onze overheid is, dan is een vaccin wel een heel omslachtige manier.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik laat me liever niet om zeep helpen door een kwaadaardige overheid.
Dunning Kruger at its finest. Jij bent echt een enorm dom individu.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geloof maar lekker verder in de boostertjes.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:18 schreef Intint het volgende:
[..]
Dunning Kruger at its finest. Jij bent echt een enorm dom individu.
De overheid heeft niet het beste met ons voor. Dat is bekend. Ik weet niet of de opzet er is om de bevolking specifiek negatief te treffen met de vaccinaties, maar het zal vast wel liggen aan geld. Vaccinatieschade op de koop nemen.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef dop het volgende:
[..]
als dat de missie van onze overheid is, dan is een vaccin wel een heel omslachtige manier.
Je stelling draait dus om geloof in kwade machten als ik je goed begrijp?
Maar jij vind dat geen wappie gedrag?
Kun je de vraag herhalen? Ik ben hem alweer vergetenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef stropdaz het volgende:
Ik lees steeds meer over permanente geheugenschade door covid en vaccinatie. Wie weet hoe dit komt?
Precies, dus jij Lysa en ik het vaccinquote:Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ik werk ook bij de overheid namelijk. Waarom zou ik in het complot zitten?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De overheid heeft niet het beste met ons voor. Dat is bekend. Ik weet niet of de opzet er is om de bevolking specifiek negatief te treffen met de vaccinaties, maar het zal vast wel liggen aan geld. Vaccinatieschade op de koop nemen.
Heel ff tussendoor, die jongen was 19:quote:Op maandag 3 juli 2023 16:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zal hem alvast posten:
https://www.ad.nl/show/kl(...)overleden~a5c826b82/
Scheelt weer wat onderzoekswerk voor de wappies.
Die film van 2005 is daarvoor nog opgenomen, dus bij de opnames was hij hooguit 1-2 jaar oud.quote:Leandro was, ondanks zijn nog jonge leeftijd, net als zijn moeder en grootvader bezig met acteren. Hij had rollen in The Collection (2005)...
Waarom zou de overheid jou om zeep helpen? Je bent toch nuttig voor ze? Betaalt belasting enzo?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Door vaccinatie? Waar?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef stropdaz het volgende:
Ik lees steeds meer over permanente geheugenschade door covid en vaccinatie. Wie weet hoe dit komt?
Dat is het hele "grappige" bekende personen gingen al vaker (onverwacht) jong dood omdat het gewoon om meerdere redenen niet gezond is om bekend te zijn. Zelfde geld soms ook voor hun nageslacht..quote:Op maandag 3 juli 2023 19:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heel ff tussendoor, die jongen was 19:
[..]
Die film van 2005 is daarvoor nog opgenomen, dus bij de opnames was hij hooguit 1-2 jaar oud.
Maar om in de Covid-trend te blijven, volgens wappies zal de doodsoorzaak wel een vaccin zijn, ook al was het een auto-ongeluk of overdosis.
Helder. Eigenlijk werkt dan bv een cel niet goed wat geheugenproblemen geeft?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Door vaccinatie? Waar?
Door het virus kan goed, net als schade aan hart en vaten. Virussen richten schade aan in lichamen, omdat ze de cellen van de host gebruiken om zich te vermenigvuldigen, en die schade kan permanent zijn.
Kan je ons wat meer vertellen over dat verdienmodel?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De overheid heeft niet het beste met ons voor. Dat is bekend. Ik weet niet of de opzet er is om de bevolking specifiek negatief te treffen met de vaccinaties, maar het zal vast wel liggen aan geld. Vaccinatieschade op de koop nemen.
De schade zit wrs niet in de hersencel. Je hebt bijv ook vasculaire dementie, dan wordt het geheugen minder door verminderd bloedtoevoer, en/of uitwisseling zuurstof van bloedvaten naar hersencellen, doordat de wanden van de bloedvaten minder zuurstof doorlaten (verkalken is een groot woord, maar zo zou je het kunnen zien). Dat soort processen kunnen ook beinvloed worden. Waar het iig mee te maken heeft lijkt me, is dat mensen vaak klagen (of klaagden, hoor er nu minder over), over 'brain-fog' bij een corona-besmetting, en ook bij long-covid zijn concentratie-klachten, en geheugen-problemen vaak gemelde klachten. Maar volgens mij zie je dat wel meer bij langdurige klachten na virale infecties. Die kunnen heel divers zijn, waardoor de effecten moeilijk te definieren zijn, en moeilijk te vangen in een diagnose, wat ook weer niet helpt bij het creeeren van begrip en draagvlak bij anderen. De ene is moe, de ander heeft hartklachten, een derde kan zich niet concentreren, een vierde is kortademig, een vijfde heeft last van prikkels, een zesde vergeet dingen, en dat, en meer, gebeurt ook nog eens op een grote spreiding aan gradaties en in verschillende combinaties. Maar het lijkt erop dat SARS-CoV-2 vooral in het hart- en vaat-stelsel schade aan kan richten. Dus niet gek dat je van bloedproppen hoort, myocarditis, hartfalen etc. Sommigen proberen dat af te schuiven op de vaccins, en myocarditis treedt ook op in sommige gevallen vrij kort na een vaccinatie (en een deel daarvan zal door vaccinatie zijn), maar het treedt ook, en regelmatiger, na infectie. En veel problemen kunnen zich lang na een infectie openbaren. Verschillende studies vonden ruim een jaar geleden al een verhoogd risico op overlijden vanaf 1 tot 12 maanden na infectie (dus niet direct door de infectie), en andere studies lijken nu te wijzen op een toename in aandoening van hart en vaten. Consistent met infecties, niet met vaccinaties. Het is wel duidelijk dat vaccinaties niet de oorzaak van die toename zijn, maar hiet is niet duidelijk of vaccinaties (goed) beschermen tegen dat soort effecten van een besmetting, want schijnbaar kunnen mild verlopen besmettingen ook leiden tot hart en vaat-problemen.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:34 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Helder. Eigenlijk werkt dan bv een cel niet goed wat geheugenproblemen geeft?
Dan denk ik dat ik me vergis en de daadwerkelijke besmetting werd bedoelt. Dacht dat er geschetst werd dat een bloedprop of veranderde samenstelling van bloed zorgde voor verminderd zuurstof transport
https://slaynews.com/news(...)ly-top-expert-warns/quote:A leading expert is speaking out to warn the public after studying data on the staggering number of people killed by mRNA shots.
Renowned researcher and physics expert Dr. Denis Rancourt, PhD estimates that the shots killed one in every 2000 people vaccinated for Covid.
Rancourt has been studying data from all around the world and found that 13 million people worldwide have died as a result of the jabs.
In India alone, the Covid shot campaign resulted in the deaths of 3.7 million of the country’s most fragile residents.
Western countries, meanwhile, have seen many more millions die, according to Dr. Rancourt.
On May 17, Dr. Rancourt testified at the National Citizens Inquiry (NCI) in Ontario, Canada.
The NCI is a citizen-led inquiry into Canada’s COVID-19 pandemic response.
A Twitter thread compiled by citizen researcher and journalist Ben M. features several video clips of Dr. Rancourt giving his testimony at the hearing.
Ben M. helps maintain relevant data through projects such as Mortality Watch.
During his testimony, Rancourt highlights data showing soaring excess death rates around the world.
He argues that Covid cannot be responsible for the spike in deaths as claimed by governments and health agencies.
“There’s a strong correlation to poverty, which is one of the pieces of evidence that allows you to say that this is not a virus,” Dr. Rancourt explains.
“No matter how you slice it, there’s absolutely no correlation with age, which is definitive proof that this cannot be Covid.”
“During the Covid period, all Western countries cut antibiotics prescriptions by 50 percent, so they were not treating bacterial pneumonia,” Dr. Rancourt further explained.
“The age structure of the excess mortality has changed as you move into the vaccination period.
“The peaks occur in very specific hotspots, but synchronously around the world […] that from an epidemiological standpoint is strictly impossible because the time from seeding of an infection to the sudden rise of mortality is completely uncertain.”
Rancourt goes on to explain that some nations saw simultaneous spikes in excess deaths while other nations were unaffected, suggesting that a virus was not responsible for the increases in mortality.
“The virus absolutely refused to cross these borders,” Dr. Rancourt said.
“Of course, this is absurd, a viral respiratory disease is believed to spread, and it does not need a passport, and it does not respect borders, so that’s yet another proof, that this is not a viral respiratory pandemic.
“You see, as a consequence of the vaccine rollout, there’s a higher regime of mortality.
“Same thing for each of the states in Australia.
“The large peak [in the southern U.S.] coincides with [the] vaccine equity [program].”
Dr. Rancourt would go on to reveal that injecting elderly people, who were already at a high risk of dying due to a deteriorating immune system, is what drove up the death numbers exponentially throughout the pandemic.
“Young adults are above the exponential [risk],” he further added.
“There’s a plateau of risk of dying for young adults.”
Dr. Rancourt concluded his testimony by stating that from his detailed studies of all-cause mortality in the Covid period, in combination with socio-economic and vaccine-rollout data, determined:
If there had been no pandemic propaganda or coercion, and governments and the medical establishment had simply gone on with business as usual, then there would not have been any excess mortality.
There was no pandemic causing excess mortality.
Measures caused excess mortality.
Covid vaccination caused excess mortality.
Een omstreden professor in natuurkunde die iets zegt over Covid...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Covid Shots Killed 13 Million Globally, Top Expert Warns
[..]
https://slaynews.com/news(...)ly-top-expert-warns/
Mag ik vragen waarom je dit onderzoek wel serieus neemt? Omdat de uitkomst je bevalt?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hahaha leading expert in wat is deze meneer?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
dit mag je geen eens onderzoek noemen man.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dit onderzoek wel serieus neemt? Omdat de uitkomst je bevalt?
Die vent is een beetje de Willem Engel van Canada, maar dan met een phd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:36 schreef dop het volgende:
[..]
Hahaha leading expert in wat is deze meneer?
Kom op man deze man is helemaal geen expert op dit gebied.
Dit is een meneer die vooral een carrière heeft gemaakt in oproer kraaien zonder ooit zelf iets te presteren.
Als je een PhD in een bepaald vak hebt ben je niet meteen leading expert in een heel ander vakgebied.
Echt hoe slecht wil je het hebben.
Het laat wel heel duidelijk zien hoe je zo slecht geïnformeerd bent, als je met niveau roddelbladen sites komt opdagen.
Neem je zelf nu eens serieus, dit heeft echt niets met inlezen of werkelijke kennis te maken.
We leven in een democratie.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
omdat de kale roerganger in de top zelf ook tegen de corona vaccinaties isquote:Op maandag 3 juli 2023 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom staat deze onzin nog niet in ONZ?
Big brain redenatie dit hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
“There’s a strong correlation to poverty, which is one of the pieces of evidence that allows you to say that this is not a virus,” Dr. Rancourt explains.
Iemand overleden? Dat gebeurde vroeger noooooitquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Opnieuw iemand onverwacht overleden
https://www.ad.nl/binnenl(...)-problemen~a8c80b62/
Dat doen (op het oog) gezonde mensen wel meer bij zware inspanning..quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Wat een trieste klootzak ben jij eigenlijk, een pisvlek van de samenlevingquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Blijf jij maar lekker in de waan dat de vaccinaties goed voor je zijn. Neem nog even een boostertje man.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:55 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Wat een trieste klootzak ben jij eigenlijk, een pisvlek van de samenleving
Hoe kun jij uit dit ad artikel afleiden of deze man nu wel of niet gevaccineerd was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in de waan dat de vaccinaties goed voor je zijn. Neem nog even een boostertje man.
Het gaat niet om individuele gevallen maar de toename van het aantal onverwachte overlijdens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe kun jij uit dit ad artikel afleiden of deze man nu wel of niet gevaccineerd was.
Neem nog een rode pil en daal nog dieper af in je fabeltjesfuik.
Waarom kom je dan met individuele gevallen aan om je puntje te maken fabelfuikbewonerquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het gaat niet om individuele gevallen maar de toename van het aantal onverwachte overlijdens.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in de waan dat de vaccinaties goed voor je zijn. Neem nog even een boostertje man.
Dus een artikel bewijst volgens de fabeltjesfuik logica van jou een toename dat is niet hoe statistiek in de grote mensen wereld werkt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het gaat niet om individuele gevallen maar de toename van het aantal onverwachte overlijdens.
En waar haal je dat uit uit dit artikel?quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat er een groot aantal individuele doden is, vermoedelijk door vaccinatieschade.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met individuele gevallen aan om je puntje te maken fabelfuikbewoner
Maar het gaat niet om individuele gevallen zeg je, je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat er een groot aantal individuele doden is, vermoedelijk door vaccinatieschade.
Het gaat over de toename van het aantal individuele gevallen. Dat er in 2016 1 iemand plotseling overleed zegt niet zoveel. Maar dat er in 2023 om de haverklap iemand onverwacht de pijp uitgaat getuigt toch wel van een serieuze situatie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om individuele gevallen zeg je, je spreekt jezelf tegen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_biasquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het gaat over de toename van het aantal individuele gevallen. Dat er in 2016 1 iemand plotseling overleed zegt niet zoveel. Maar dat er in 2023 om de haverklap iemand onverwacht de pijp uitgaat getuigt toch wel van een serieuze situatie.
Zo zo laat ons dan maar eens de statistieken zien van de verschillende leeftijdscohorten in 2016 in vergelijking met 2023 dat het publiek hier ook kan zien dat je bewering klopt dat er een flinke toename in het aantal doden zit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het gaat over de toename van het aantal individuele gevallen. Dat er in 2016 1 iemand plotseling overleed zegt niet zoveel. Maar dat er in 2023 om de haverklap iemand onverwacht de pijp uitgaat getuigt toch wel van een serieuze situatie.
Ik baseer mij op de beschikbare data en onderzoeken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_bias
Ditquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo zo laat ons dan maar eens de statistieken zien van de verschillende leeftijdscohorten in 2016 in vergelijking met 2023 dat het publiek hier ook kan zien dat je bewering klopt dat er een flinke toename in het aantal doden zit.
Kijk maar even naar de oversterfte.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo zo laat ons dan maar eens de statistieken zien van de verschillende leeftijdscohorten in 2016 in vergelijking met 2023 dat het publiek hier ook kan zien dat je bewering klopt dat er een flinke toename in het aantal doden zit.
Goed argumentquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kijk maar even naar de oversterfte.
Laat het hier maar zien dat deze per cohort waar je het niet verwacht ver buiten de normale statische grenzen valt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dezelfde oversterfte die afgelopen jaren werd ontkend?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik baseer mij op de beschikbare data en onderzoeken.
Weet je wat jouw probleem is, jij hoort een type Maurice de Hond praten of een Omtzigt en denkt: "Klinkt plausibel" je werpt een blik of de cijfers en mooie grafieken en je denkt: "Ziet er profi uit, dus zal vast wel kloppen".quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is evident dat vaccinatieschade word ontkend gezien ''wetenschappers'' dan moeten toegeven dat het toch niet goed werkte. Het is dus logisch dat de grote meerderheid zwijgt op dit moment. Ondanks dat ze goed op de hoogte zijn van de negatieve effecten van het vaccin.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weet je wat jouw probleem is, jij hoort een type Maurice de Hond praten of een Omtzigt en denkt: "Klinkt plausibel" je werpt een blik of de cijfers en mooie grafieken en je denkt: "Ziet er profi uit, dus zal vast wel kloppen".
Elk "normaal" mens gaat zelf dan nog even verder zoeken, kijken wat andere experts zeggen etc.. Misschien heb jij dat ook nog wel gedaan, maar heb je helemaal blind gefocust op dissidenten onder de experts (als het al experts zijn, een homeopaat is bijv geen arts..).. Dat 99% van de echte experts totaal iets anders zeggen negeer je dan maar. Want die zijn betaald door de overheid..
Nu mijn vraag, wat zou er logischer zijn.. Een overheid die 99% van de experts omkoopt of die dans leraar die aan lager wal is geraakt en de boel oplicht.
Daarnaast verdiep je is in de origine van laten we zeggen 75% van alle complot meuk, dan zou je terecht komen bij Rusland.. En welk land heeft nu baat bij onrust in het westen?
Open je ogen eens echt..
Idioot. Sorry, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is evident dat vaccinatieschade word ontkend gezien ''wetenschappers'' dan moeten toegeven dat het toch niet goed werkte. Het is dus logisch dat de grote meerderheid zwijgt op dit moment. Ondanks dat ze goed op de hoogte zijn van de negatieve effecten van het vaccin.
Ik wil niet zeggen dat er een heel complot achter zit, maar een grote en gevaarlijke fout toegeven kan ingrijpende gevolgen hebben voor hun carrière.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idioot. Sorry, iets anders kan ik er niet van maken.
Je bent achterlijk als je serieus denkt dat wetenschappers met zijn allen in het complot zitten en tegen beter weten in niet toegeven als iets niet juist is.
En dan “wetenschappers” zeggen. Man, heb je ooit een universiteit van binnen gezien?
Oh, is dat zo? Heb jij een idee hoe het werkt dan in de wetenschap?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat er een heel complot achter zit, maar een grote en gevaarlijke fout toegeven kan ingrijpende gevolgen hebben voor hun carrière.
En er is geen enkele wetenschapper op de wereld die grote en gevaarlijke fout toe wil geven. 100% van alle wetenschappers zijn bang voor hun carrière. Uiteraard, geloofwaardig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat er een heel complot achter zit, maar een grote en gevaarlijke fout toegeven kan ingrijpende gevolgen hebben voor hun carrière.
Er klappen steeds meer deskundigen uit de school over vaccinatieschade.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:36 schreef qltel het volgende:
[..]
En er is geen enkele wetenschapper op de wereld die grote en gevaarlijke fout toe wil geven. 100% van alle wetenschappers zijn bang voor hun carrière. Uiteraard, geloofwaardig.
Toch weet je dat niet aan te tonen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is evident dat vaccinatieschade word ontkend
Wetenschappers zonder aanhalingstekens hebben daar geen moeite mee.quote:gezien ''wetenschappers'' dan moeten toegeven dat het toch niet goed werkte.
Uiteraard zijn ze goed op de hoogte.quote:Het is dus logisch dat de grote meerderheid zwijgt op dit moment. Ondanks dat ze goed op de hoogte zijn van de negatieve effecten van het vaccin.
Alle wetenschappers die ik door "vrije denkers" opgevoerd zie worden zijn "wetenschappers".. Mensen uit een heel ander vakgebied, bedenkelijke wetenschappers, vage mensen uit vage landen, alternatieve genezers en dergelijke. Echte wetenschappers die zoiets melden ben ik nog niet tegengekomen. En als een echte wetenschapper iets negatiefs over de vaccins of vaccinatieschade zou melden, weet ik zeker dat de "vrije denkers" op FOK dat direct melden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er klappen steeds meer deskundigen uit de school over vaccinatieschade.
Klopt, artikel komt uit 2006 maar in Nederland bij het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam wordt er ook mee geëxperimenteerd. Hier een simpele uitleg wat die gemodificeerde virussen doen bij kanker.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Kan niet het hele artikel lezen, maar dat gaat toch niet over de mRNA vaccinaties tegen SARS-CoV-2, dat gaat over gentherapien voor kanker enzo.
Die jij, net als de data en onderzoeken waar je je op beroept niet weet te benoemen, nietwaar?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Maar dat wordt juist ontkendquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En intussen zijn er rond de 7 miljoen mensen overleden aan corona, bijwerking van het niet gevaccineerd zijn..
Klopt, die horen een dansleraar roepen dat het gentherapie is en dus doodeng, en blijven daar vervolgens in hangen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt, artikel komt uit 2006 maar in Nederland bij het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam wordt er ook mee geëxperimenteerd. Hier een simpele uitleg wat die gemodificeerde virussen doen bij kanker.
Dus eigenlijk een mooie doorbraak tegen kanker die hopelijk in de toekomst veel mensen kan helpen.
Maar voor de rest heeft dit inderdaad niks met mRNA of vaccins te maken. Maar ik heb sowieso het gevoel dat de user die zich hier druk om maakt niet eens het verschil weet tussen mRNA en DNA en laat staan de rest van alles.
Veel meer dan "nietus" roepen is het niet, om vervolgens hun vingers in de oren te stoppen en lalalaalla roepenquote:
Plaats eens wat links dan naar gepubliceerde peer-review onderzoeken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik baseer mij op de beschikbare data en onderzoeken.
Vaccineren is je afweersysteem blootstellen aan een verzwakte versie van het virus waar je tegen vaccineert. Wanneer je deze effecten hebt, is dat eigenlijk het beste teken dat het vaccin actief is. Deze bij effecten laten zien dat je afweersysteem hard aan het werk is, en antistoffen maakt.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Meest voorkomende bijwerkingen (vergelijkbaar met COVID-19 infectie):
Reacties op de plek van de prik (pijn, roodheid)
Vermoeidheid
Hoofdpijn
Niet lekker voelen
Koorts
Spierpijn
Pijn in de gewrichten
Misselijkheid
Braken
Koude rillingen
Opgezette lymfeklieren (meestal in de oksel van de gevaccineerde arm)
Huiduitslag, al dan niet op de prikplek
Het bestaan van vaccinatieschade wordt door niemand ontkend, zeker niet door wetenschappers. En dat vaccinaties soms in beperkte mate schade kunnen veroorzaken wilt ook helemaal niet zeggen dat vaccinaties niet goed werken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is evident dat vaccinatieschade word ontkend gezien ''wetenschappers'' dan moeten toegeven dat het toch niet goed werkte. Het is dus logisch dat de grote meerderheid zwijgt op dit moment. Ondanks dat ze goed op de hoogte zijn van de negatieve effecten van het vaccin.
Middelen die geheel geen bijwerkingen hebben, hebben waarschijnlijk ook helemaal geen werkingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het bestaan van vaccinatieschade wordt door niemand ontkend, zeker niet door wetenschappers. En dat vaccinaties soms in beperkte mate schade kunnen veroorzaken wilt ook helemaal niet zeggen dat vaccinaties niet goed werken.
Vrijwel elk middel welke gebruikt worden in de geneeskunde heeft negatieve effecten, heb je wel eens een bijsluiter gelezen? Dat wilt niet zeggen dat geeneen van die middelen werkt.
Elke natuurwandeling heeft iedereen veel van deze verschijnselen door brandnetelschade.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wanneer je deze effecten hebt, is dat eigenlijk het beste teken dat het vaccin actief is.
Stats daarvan graag? En een homeopaat is geen expert. Holistische debielen net zo min.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je weleens naar Duitsland gekeken? Daar word vaccinatieschade erkend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die jij, net als de data en onderzoeken waar je je op beroept niet weet te benoemen, nietwaar?
En weer kom je met een claim die je niet gaat onderbouwen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je weleens naar Duitsland gekeken? Daar word vaccinatieschade erkend.
Ga nou eens die cursus begrijpend lezen doen, want anders gaat het echt niks worden..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk kijken ze daar niet naar. Jij bent makkelijker weg te redeneren dan de bronnen die je poogt te slijten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hij is winnaar van de 100 meter Fabeltjesfuik zwemmenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ga nou eens die cursus begrijpend lezen doen, want anders gaat het echt niks worden..
Je hebt ook lui als hem in Leernichtenbars, die liggen op de grond bij de pisbakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:33 schreef Monomeism het volgende:
Jij bent hier de Piñata. Voor iedereen een prijs.
Soms hoop je dat het gewoon trollen zijn, maar als ik ook de diverse recent docu's over dit soort lui acht ik de kans groot dat ie het allemaal echt geloofd wat ie roept.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is wel tekenend dat TS schermt met "Deskundigen" en "Onderzoek" maar daar niets van kan leveren als er naar gevraagd wordt en hij wel weer een dedain heeft voor wetenschappers, ( mensen die er deskundig in zijn en onderzoek doen. ). Komt met Individuele gevallen als bewijs, en vervolgens zegt dat het niet om individuele gevallen gaat. En het enige wat hij verder post zijn BNW plaatjes en oneliners.
Dan denk ik, ben je nu echt zo dom, of ben je een troll.
Jep, triest niet, buurman van een vriendin is er ook zo eentje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Soms hoop je dat het gewoon trollen zijn, maar als ik ook de diverse recent docu's over dit soort lui acht ik de kans groot dat ie het allemaal echt geloofd wat ie roept.
Mensen laten zich gewoon helemaal gek maken.. En of het nou domheid of gewoon labiliteit is.. het is idd heel erg triest.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jep, triest niet, buurman van een vriendin is er ook zo eentje.
Sektes doen hetzelfde. Zit ergens in mensen in de hersenen ingebakken. Memes noemt Richard Dawkins dit, het zijn stukjes informatie die men wil kopieeren, net als virussen. Als er een populatie is die nog nooit contact heeft gehad met deze dan gaat het rond als strovuur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mensen laten zich gewoon helemaal gek maken.. En of het nou domheid of gewoon labiliteit is.. het is idd heel erg triest.
Ik was er ook een tijd niet immuun voor, knetterdepri zijn maar medicatie weigeren door allerlei complottheorieën.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sektes doen hetzelfde. Zit ergens in mensen in de hersenen ingebakken. Memes noemt Richard Dawkins dit, het zijn stukjes informatie die men wil kopieeren, net als virussen. Als er een populatie is die nog nooit contact heeft gehad met deze dan gaat het rond als strovuur.
Een virus of Meme, is een stuk informatie, of dat nu genetische informatie, bits en bytes, of lulverhalen zijn, maakt niet uit. Het is een stuk informatie dat de drager (cel, computer, hersenen) de opdracht geeft: Kopieer mij. Als je niet immuun bent, dan ben je slaafs aan die opdracht.
Het is een interessant inzicht in Informatietheorie.
TS is duidelijk niet immuun en volgt braaf deze opdracht uit, verspreiden verspreiden verspreiden. Eigenlijk is hij tussen de oren geïnfecteerd met net zo een virus als covid
Dit artikel geeft een gedegen onderbouwing. Een Duitse minister erkent vaccinatieschade.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En weer kom je met een claim die je niet gaat onderbouwen.
Je roept maar wat.
Iedereen erkent vaccinatieschade.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dit artikel geeft een gedegen onderbouwing. Een Duitse minister erkent vaccinatieschade.
https://fvd.nl/nieuws/dui(...)isicos-coronavaccins
Ah ja, en dan moeten we uiteraard geloven dat dit van CBS is..quote:Op zondag 9 juli 2023 07:49 schreef Basp1 het volgende:
CBN nooit van gehoord, het blijkt bij google als eerste hit de centrale bank van Nigeria te zijn, daarna iets met cannabisolie en vervolgens zien we pas dat dit het Christian broadcast netwerk zal zijn.![]()
En probeert @Monomeism deze zender als objectief te promoten terwijl het objectief gezien een subjectieve zooi is met een extreem religieuze inslag.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah ja, en dan moeten we uiteraard geloven dat dit van CBS is..
Yup, *ziet een artikel dat hem aanspreekt* He, CBS is eindelijk objectiefquote:Op zondag 9 juli 2023 08:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En probeert @:Monomeism deze zender als objectief te promoten terwijl het objectief gezien een subjectieve zooi is met een extreem religieuze inslag.
Wappie account met wappie aanhangers en wappie stemmers, uitkomst is niet representatief en op voorhand al voorspelbaarquote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens deze poll kent de meerderheid van de mensen iemand die is overleden na vaccinatie. Hoewel er altijd een zekere bias achter sociale media zit, lijkt het probleem toch best omvangrijk.
[ twitter ]
Twitter polls zijn totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens deze poll kent de meerderheid van de mensen iemand die is overleden na vaccinatie. Hoewel er altijd een zekere bias achter sociale media zit, lijkt het probleem toch best omvangrijk.
[ twitter ]
Ik heb laatst een omvangrijke poll georganiseerd onder Feyenoord-supporters. Het lijkt er sterk op dat Feyenoord de UCL wint en Ajax uit de Eredivisie degradeert komend seizoen.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ twitter ]
Ben je niet in de war met CBS?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:25 schreef Monomeism het volgende:
Is CBN News openlijk wappie objectief geworden?
Wat een lef. Ik ben verbaasd.
quote:The Christian Broadcasting Network is a global ministry committed to preparing the nations of the world for the coming of Jesus Christ through mass media
Het is gewoon dat ik stront-eigenwijs nieuwszenders volg die een kritische houding aannemen tegenover al de dagelijkse instructies die helaas de meeste mensen gezellig met en onder elkaar willen ondergaan.quote:
Wat?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ twitter ]
Het is een poll door en voor wappies. Dan krijg je dat soort bullshit idd.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Ik ken niemand die ook maar één iemand kent die ernstige bijwerkingen na een vaccinatie kreeg.
Dat zeg je nu wel. Maar mijn vrouw is gevaccineerd en geboosterd en heeft vorige week bij een val haar elleboog gebroken en zit nu in het gips. Dit kan uiteraard geen toeval zijn, en lijkt me een typisch geval van vaccinatieschade..quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Ik ken niemand die ook maar één iemand kent die ernstige bijwerkingen na een vaccinatie kreeg.
Doe normaal gek, onderzoek uitgevoerd tijdens een Corona demonstratie heeft aangetoond dat 100% van de Nederlanders tegen vaccins wasquote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Hmmm.. interesting, arme muisjes. Moeten ze eigenlijk nog keer testen op grotere schaal. Beetje zoals met mensen. Oh wacht..quote:Unprecedented immunization campaigns have been rolled out worldwide in an attempt to contain the ongoing COVID-19 pandemic. Multiple vaccines were brought to the market, among two utilizing novel messenger ribonucleic acid technology. Despite their undisputed success in decreasing COVID-19-associated hospitalizations and mortality, various adverse events have been reported. The emergence of malignant lymphoma is one of such rare adverse events that has raised concern, although an understanding of the mechanisms potentially involved remains lacking. Herein, we present the first case of B-cell lymphoblastic lymphoma following intravenous high-dose mRNA COVID-19 vaccination (BNT162b2) in a BALB/c mouse. Two days following booster vaccination (i.e., 16 days after prime), at only 14 weeks of age, our animal suffered spontaneous death with marked organomegaly and diffuse malignant infiltration of multiple extranodal organs (heart, lung, liver, kidney, spleen) by lymphoid neoplasm. Immunohistochemical examination revealed organ sections positive for CD19, terminal deoxynucleotidyl transferase, and c-MYC, compatible with a B-cell lymphoblastic lymphoma immunophenotype. Our murine case adds to previous clinical reports on malignant lymphoma development following novel mRNA COVID-19 vaccination, although a demonstration of direct causality remains difficult. Extra vigilance is required, with conscientious reporting of similar cases and a further investigation of the mechanisms of action explaining the aforementioned association.
Waarom is dit interessant voor jou? Omdat het in jouw straatje lijkt te passen?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10183601/
[..]
Hmmm.. interesting, arme muisjes. Moeten ze eigenlijk nog keer testen op grotere schaal. Beetje zoals met mensen. Oh wacht..
Omdat ik geïnteresseerd ben in alle onderzoeken? kleinschalig of grootschalig.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom is dit interessant voor jou? Omdat het in jouw straatje lijkt te passen?
Wat denk je van de uitspraak in datzelfde onderzoek: “ Despite their undisputed success in decreasing COVID-19-associated hospitalizations and mortality”
Wat is daar frappant aan?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat ik geïnteresseerd ben in alle onderzoeken? kleinschalig of grootschalig.
Is dat verboden?
Dit is ook wel frappant te noemen.
We are going to see an excess of deaths way through to 2026 coming from cancer.'
Omdat er tegelijkertijd continue dit soort filmpjes trending zijn de laatste tijd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door epicbeardman op 11-07-2023 18:04:55 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ik heb helemaal pro vaccinaties, maar ken wel iemand. Collega van me kreeg ernstige hartklachten (intensive care) na vaccinatie. Redelijk duidelijk dat het door vaccinatie was, al zijn er ook wel comorbiditeiten (obese). Overigens was dit in Denemarken, dus weet niet of het dan wel zou tellen in de pollquote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is ook anders een hele lange lijst;
Vaccine posts 1
Vaccine posts 2
Vaccine posts 3
Vaccine posts 4
Vaccine posts 5
En dat alleen al van Twitter.. frappant
Paar voorbeeldjesOp het aantal vaccinaties is het niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn pindas gevaarlijker.
En die associaties...
In mei gevaccineerd en in oktober stage 4 cancer...
Tuurlijk.
Dat moet wel verband houden...zeer vocale Trump hater - VEM2012
Maar wat is dan het verband met vaccinaties?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd continue dit soort filmpjes trending zijn de laatste tijd..
En dan dit soort pro-vax instaposts van de trending youtubers.. https://www.instagram.com/p/CPt3Dfjgb3i/?hl=en
[ afbeelding ]
Nu zal er waarschijnlijk een deel van mensen hen ziekenhuis bezoek hebben uitgesteld, maar ken ook persoonlijk een jong iemand die onlangs leukemie heeft gekregen. Heftige shit, is nu afhankelijk van bloeddonor. Er is een globale verhoging te zien in kankergevallen onder de 50 wereldwijd.
'Trending' is nou niet echt een wetenschappelijke term. Voor covid waren er ook youtubers die kanker kregen en die zijn er nu nog steeds. Je kan er echt helemaal niets over zeggen of het nu meer voorkomt dan daarvoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd continue dit soort filmpjes trending zijn de laatste tijd..
En dan dit soort pro-vax instaposts van de trending youtubers.. https://www.instagram.com/p/CPt3Dfjgb3i/?hl=en
[ afbeelding ]
Nu zal er waarschijnlijk een deel van mensen hen ziekenhuis bezoek hebben uitgesteld, maar ken ook persoonlijk een jong iemand die onlangs leukemie heeft gekregen. Heftige shit, is nu afhankelijk van bloeddonor. Er is een globale verhoging te zien in kankergevallen onder de 50 wereldwijd.
Hetzelfde verband als die gebroken pols van mijn vrouw.. Niets.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verband met vaccinaties?
Neem nog even een boostertje.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Hetzelfde verband als die gebroken pols van mijn vrouw.. Niets.
Gecondoleerd.quote:
lol dit zijn mensen die long covid hebben.quote:
Dat lijkt mij vrij bijzonder. Long Covid is namelijk een psychische ziekte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:07 schreef dop het volgende:
[..]
lol dit zijn mensen die long covid hebben.
Ze zijn niet overleden.
Dat is wat de wappie er van maakt die dit op twitter zet.
En jij slikt het als zoete koek omdat het zo lekker in je bias past.
Het laat ons wederom zien hoe slecht je in staat bent iets fatsoenlijk te lezen of onderzoeken.
Dit is VER, niet ONZ.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij bijzonder. Long Covid is namelijk een psychische ziekte.
Long Covid heeft zeer waarschijnlijk een grote link met depressie, etc. Zoals in de link hieronder staat.quote:
Of dat waar is of niet, "een link hebben met depressie" is wat anders dat "het is een psychische ziekte".quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Long Covid heeft zeer waarschijnlijk een grote link met depressie, etc. Zoals in de link hieronder staat.
https://slate.com/technol(...)covid-body-mind.html
Long Covid word mogelijk veroorzaakt door een depressie in combinatie met een coronavirus (of griep of whatever) infectie. Het ligt dan in het verlengde van een psychische ziekte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Of dat waar is of niet, "een link hebben met depressie" is wat anders dat "het is een psychische ziekte".
"In het verlengde van een psychische ziekte" is nog steeds wat anders dan "het is een psychische ziekte".quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Long Covid word mogelijk veroorzaakt door een depressie in combinatie met een coronavirus (of griep of whatever) infectie. Het ligt dan in het verlengde van een psychische ziekte.
Ik zal letten op mijn bewoording.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
"In het verlengde van een psychische ziekte" is nog steeds wat anders dan "het is een psychische ziekte".
Kies je woorden wat zorgvuldiger, anders moet ik dit verplaatsen naar ONZ.
Misschien even de audio bij het filmpje luisteren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij bijzonder. Long Covid is namelijk een psychische ziekte.
Ah ja, rolstoel, nichtgenesen... En wappies maken hier natuurlijk weer vaccinatieschade van, terwijl het juist het omgekeerde is. Tja, fatsoen is bij sommige mensen ver te zoeken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:07 schreef dop het volgende:
[..]
lol dit zijn mensen die long covid hebben.
Ze zijn niet overleden.
Dat is wat de wappie er van maakt die dit op twitter zet.
En jij slikt het als zoete koek omdat het zo lekker in je bias past.
Het laat ons wederom zien hoe slecht je in staat bent iets fatsoenlijk te lezen of onderzoeken.
Word?quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Long Covid word mogelijk veroorzaakt door een depressie in combinatie met een coronavirus (of griep of whatever) infectie. Het ligt dan in het verlengde van een psychische ziekte.
quote:Long COVID is the patient-coined term for the disease entity whereby persistent symptoms ensue in a significant proportion of those who have had COVID-19, whether asymptomatic, mild or severe. Estimated numbers vary but the assumption is that, of all those who had COVID-19 globally, at least 10% have long COVID. The disease burden spans from mild symptoms to profound disability, the scale making this a huge, new health-care challenge. Long COVID will likely be stratified into several more or less discrete entities with potentially distinct pathogenic pathways. The evolving symptom list is extensive, multi-organ, multisystem and relapsing–remitting, including fatigue, breathlessness, neurocognitive effects and dysautonomia. A range of radiological abnormalities in the olfactory bulb, brain, heart, lung and other sites have been observed in individuals with long COVID. Some body sites indicate the presence of microclots; these and other blood markers of hypercoagulation implicate a likely role of endothelial activation and clotting abnormalities. Diverse auto-antibody (AAB) specificities have been found, as yet without a clear consensus or correlation with symptom clusters. There is support for a role of persistent SARS-CoV-2 reservoirs and/or an effect of Epstein–Barr virus reactivation, and evidence from immune subset changes for broad immune perturbation. Thus, the current picture is one of convergence towards a map of an immunopathogenic aetiology of long COVID, though as yet with insufficient data for a mechanistic synthesis or to fully inform therapeutic pathways.
quote:Box 2
How common is long COVID after acute infection?
Many individuals affected by long COVID never seek medical advice for their condition, presumably assuming that nothing can be done for them. Indeed, among the lowest published estimates for long COVID prevalence is the inference from a Danish population survey based on prescription records initiating new drugs or new GP visits or hospital referrals during the 6 months after acute infection140. Another recent report that based imputation of time to recovery from long COVID on patient attrition in terms of electronic health records141 has been debated on the grounds that concerns about methodology and interpretation mean that the study offers an overly optimistic view of long COVID recovery142. Counting long COVID cases remains complex due to the use of different methodologies and definitions, especially defining long COVID as symptoms persisting for at least 4 weeks versus 12 weeks from the start of acute infection. Counting method differences largely account for the array of long COVID frequencies cited, from below 10% to around 60% across studies. The ‘COVID in Scotland’ study including ~33,000 individuals with laboratory-confirmed COVID-19 found that, by 18 months, 6% had not recovered at all and 42% had partially recovered143. From a recent meta-analysis covering approximately 0.75 million cases of COVID-19 across many countries, an overall figure of 45% experienced persistent symptoms at 4 months, irrespective of hospitalization status144. The REACT-2 survey (Imperial College, UK) is illuminating, being a longitudinal community study of over 606,000 people in England surveyed about their symptoms145. Long COVID prevalence varied with time after acute infection and the number of symptoms. People gradually recovered with time from onset but, at 4 weeks after first symptoms, around 40% still reported one or more symptoms. By 12 weeks, this had dropped minimally to 38%. Prevalence was essentially sustained at this level through the next 6 months of the survey period. The results from this random survey in the community show that most of the observed recovery for the lucky 60% occurs during the first 4 weeks, but those still showing symptoms at 12 weeks find themselves on the poorly charted plateau to becoming ‘long-haulers.’ Another study analysed data from 10 longitudinal study samples of patients with COVID-19 and 1.1 million individuals from electronic health-care records, finding that 7.8% to 17% of participants had long COVID symptoms at 12 weeks146. In the UK Office for National Statistics data, 24% of the current national caseload of 2.1 million individuals who had SARS-CoV-2 infection reported persistent symptoms for over 2 years. That is, over half a million people in the UK alone have had long COVID for more than 2 years.
Although there are anecdotal reports of individuals with gradual improvement and remission beyond 2 years, few studies have yet explored full recovery or the factors that favour this. The UK Office for National Statistics data is informative to the extent that, although new long COVID cases continued to stack up in large numbers during the Omicron wave of 2022, the cumulative total reporting long COVID plateaued or fell only slightly, to around 2–2.3 million, equivalent to around 3% of the population. There is remarkable convergence in long COVID prevalence and symptom profiles reported globally and cross-culturally147.
quote:Box 4 Evidence for end-organ damage from imaging studies
Lung
A central conundrum in the decoding of long COVID has been the disconnect between breathlessness as one of the defining symptoms and a tendency for those with long COVID to show profound desaturation with even mild exertion in the face of often unremarkable lung CT and MRI findings. Insights have been gained through the use of 129Xe MRI and CT pulmonary vascular measurements to investigate the relationship of persistent symptoms and exercise limitation in long COVID39. 129Xe MRI measurements were lower in the long COVID group than in controls, associated with CT pulmonary vascular density, lung carbon monoxide diffusing capacity, exercise capacity and dyspnoea. These studies are evidence of a failure of gas transfer in the vascular compartment as a pathogenic mechanism in long COVID. There is also increasing acceptance of more routine imaging modalities for the investigation of respiratory symptoms of long COVID. Dual-energy CT demonstrates perfusion defects in the lungs of approximately 60% of those with respiratory symptoms of long COVID at 3 months after infection and demonstrates persistent macrothrombosis (visible clots evidenced by filling defects in the pulmonary arteries) in 5% of patients30.
Heart
If lung imaging studies remain some way from offering a pathological correlate for exercise intolerance and breathlessness, one might make a similar case for the less-than-clear relationship between symptoms and cardiac imaging. Chest pain is a hallmark long COVID symptom in most of the symptom cluster studies. From large health-care data sets, there is an enhanced risk of cardiovascular disease in the 12-month period after COVID-19 infection130. Even individuals with SARS-CoV-2 infection who were not hospitalized show an increased 1-year risk of stroke, transient ischaemic attack, myocarditis, angina, pulmonary embolism and heart failure. However, identifying the radiological correlates of this enhanced risk has been controversial, with divergent findings29,32,156. Cardiac imaging studies across individuals with asymptomatic, mild and severe COVID-19 report abnormal MRI findings spanning a wide range, from 0% to 78%. The nature of this divergence remains unclear, but may relate to differences in the use of baseline, pre-COVID-19 data29,32. Late gadolinium enhancement indicative of myocarditis was similarly observed in 0–45% of those imaged156. Further studies are warranted to relate specific long COVID cardiac symptoms, such as chest pain, to radiological findings.
Brain
In terms of MRI brain imaging, the UK Biobank cohort study has the methodological advantage of matched images for each participant, spanning a 3-year interval before and after infection35. The findings were not specifically linked to the reporting of long COVID symptoms in this population. Significant changes following infection were reported for brain and cerebrospinal fluid volume, lateral ventricle volume, and the temporal cortex functional network. Notably, there was also cognitive decline, which correlated with changes in the volume of cognitive lobule crus II of the cerebellum35. Such longitudinal studies highlight a confounder intrinsic to our long COVID data sets, in that we generally lack individual comparator data sets prior to infection. Long-term changes to smell and taste in long COVID have been considered by a large number of imaging studies36. Again, findings are rather variable, but a number show significant reduction in olfactory bulb volume, which is in line with changes shown following acute disease by histopathology and transcriptomics, potentially indicating ongoing T cell immunopathology in the absence of detectable virus157.
Random guy on the internet: "Het is gewoon psychisch joh, dat long-covid"quote:The oncoming burden of long COVID faced by patients, health-care providers, governments and economies is so large as to be unfathomable, which is possibly why minimal high-level planning is currently allocated to it. If 10% of acute infections lead to persistent symptoms, it could be predicted that ~400 million individuals globally are in need of support for long COVID.
De link schijnt ook te zijn dat psychiatrische patiënten meer kans hebben op long covid. Dat is dus heel anders dan dat Long Covid psychisch zou zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Toevallig is er gister in Nature een review paper over long-Covid gepubliceerd.
https://www.nature.com/articles/s41577-023-00904-7
[..]
[..]
[..]
[..]
Random guy on the internet: "Het is gewoon psychisch joh, dat long-covid"
Dus omdat een gebruiker een eigen mening heeft over iets moet een geheel topic naar ONZ? Geldt dat ook voor andere topics?quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
"In het verlengde van een psychische ziekte" is nog steeds wat anders dan "het is een psychische ziekte".
Kies je woorden wat zorgvuldiger, anders moet ik dit verplaatsen naar ONZ.
De uitspraak "het is een psychische ziekte" is geen mening, maar feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus omdat een gebruiker een eigen mening heeft over iets moet een geheel topic naar ONZ? Geldt dat ook voor andere topics?
@epicbeardman wat denk je van dit onderzoek dan?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Toevallig is er gister in Nature een review paper over long-Covid gepubliceerd.
https://www.nature.com/articles/s41577-023-00904-7
[..]
[..]
[..]
[..]
Random guy on the internet: "Het is gewoon psychisch joh, dat long-covid"
In plaats van een vals grafiekje te plaatsen link eens naar de bron van je data.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:27 schreef Z0n het volgende:
Zorgwekkende cijfers uit recent onderzoek. Oversterfte in VK en Scandinavië vlakt af maar blijft hoog
[ afbeelding ]
Gemelde bijwerkingen van Pfizer/BioNTech vaccinaties uitsplitst per batch. Vraag is waarom dit nooit publiekelijk gecommuniceerd is
[ afbeelding ]
Geen idee waar je het over hebt, ik zit niet op Twitter. Maar goed de link naar het onderzoek staat erbij, de eerste grafiek komt uit een interview met de auteur daarvan. Als ik tijd heb kan ik deze vergelijken met andere bronnen van oversterfte.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef dop het volgende:
[..]
In plaats van een vals grafiekje te plaatsen link eens naar de bron van je data.
Die oversterfte grafieken zijn zo fake als het maar kan, als je ze vergelijkt met werkelijk door die landen gepubliceerde cijfers.
Je had op zijn minst kunnen linken naar twitter waar je de grafiek vandaan hebt geplukt.
Ow wacht dat lukt natuurlijk niet omdat ze daar snel weer zijn weggehaald.
Zou je van de 2e grafiek even de gele lijn willen uitleggen.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:08 schreef Z0n het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik zit niet op Twitter. Maar goed de link naar het onderzoek staat erbij, de eerste grafiek komt uit een interview met de auteur daarvan. Als ik tijd heb kan ik deze vergelijken met andere bronnen van oversterfte.
Staat wel in het onderzoek:quote:Op zondag 16 juli 2023 15:14 schreef dop het volgende:
[..]
Zou je van de 2e grafiek even de gele lijn willen uitleggen.
Of heb je daar ook geen idee van.
Elke stip is een andere batch, en zover ik kan zien lijkt het chronologisch, dus blauwe lijn is 4% van de totale vaccinaties, de groene is 63.69% en de gele 32.09%. Ze lijken dus aanpassingen gemaakt te hebben in de samenstelling, of er is mogelijk in het begin iets verkeerd gegaan met opslag, de reden is niet helemaal duidelijk waarom er zoveel verschil tussen zit.quote:Numbers of suspected adverse events (SAEs) after BNT612b2 mRNA vaccination in Denmark (27 December 2020– 11 January 2022) according to the number of doses per vaccine batch. Each dot represents a single vaccine batch. Trendlines are linear regression lines. Blue: R2= 0.78, β= 0.0898 (95% confidence interval [CI] 0.0514– 0.1281), green: R2= 0.89, β= 0.0025 (95% CI 0.0021– 0.0029), yellow: R2= 0.68, β= 0.000087 (95% CI 0.000056– 0.000118). Vaccine batches representing the blue, green and yellow trendlines comprised 4.22%, 63.69% and 32.09% of all vaccine doses, respectively, with 70.78%, 27.49% and 47.15% (blue trendline), 28.84%, 71.50% and 51.99% (green trendline), and 0.38%, 1.01%, and 0.86% (yellow trendline) of all SAEs, serious SAEs, and SAE- related deaths, respectively.
De oversterfte kun je op veel verschillende plekken terugvinden, hierboven gaf ik ook een linkje waar je dezelfde data kan vinden. Het geplaatste grafiekje gaf een beter overzicht over een langere termijn dan de meeste die ik heb gezien. Als je twijfelt aan die data kun je het makkelijk controleren.quote:De youtube video is geen interview met de maker van de grafiek. Je knipt en plakt maar wat en neemt het klakkeloos over zonder te onderzoeken.
Is een dokter die regelmatig video's publiceert over nieuwe onderzoeken over gezondheid/covid.quote:John Campbell wie is dat ook weer?![]()
kun je nu wel of niet uitleggen wat de gele lijn is, leuk dat je de tekst er bij quote, maar de vraag is of je snapt wat daar staat. en of dat dan overeen komt met die sterfte cijfers?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:23 schreef Z0n het volgende:
[..]
Staat wel in het onderzoek:
[..]
Elke stip is een andere batch, en zover ik kan zien lijkt het chronologisch, dus blauwe lijn is 4% van de totale vaccinaties, de groene is 63.69% en de gele 32.09%. Ze lijken dus aanpassingen gemaakt te hebben in de samenstelling, of er is mogelijk in het begin iets verkeerd gegaan met opslag, de reden is niet helemaal duidelijk waarom er zoveel verschil tussen zit.
[..]
De oversterfte kun je op veel verschillende plekken terugvinden, hierboven gaf ik ook een linkje waar je dezelfde data kan vinden. Het geplaatste grafiekje gaf een beter overzicht over een langere termijn dan de meeste die ik heb gezien. Als je twijfelt aan die data kun je het makkelijk controleren.
[..]
Is een dokter die regelmatig video's publiceert over nieuwe onderzoeken over gezondheid/covid.
Wat een idioot.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Stichting Recht Op Recht start een rechtszaak namens vaccinatieschadeslachtoffers
[ twitter ]
Wees meer betrokken met slachtoffers.quote:
Ik had een tijdelijke ban.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:59 schreef dop het volgende:
@:Z0n en @:Dr8gonOfLife in eens jullie tong verloren?
Niet zo dapper om toe te geven als je een fout maakt?
prima, maar lukt het nu wel om op te antwoorden?quote:
Over welke post heb je het?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:06 schreef dop het volgende:
[..]
prima, maar lukt het nu wel om op te antwoorden?
En om toe te geven dat je iets poste wat niet helemaal correct was.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Stichting Recht Op Recht start een rechtszaak namens vaccinatieschadeslachtoffers
[ twitter ]
Zijn dit nou die tribunalen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ twitter ]
Haha het zijn ook altijd dezelfde simpele types die je hier komt posten, je kunt de bingokaart er zo bij pakken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ twitter ]
Kom op man ik was de laatste die hier poste en je vroeg te antwoorden, voor je zelf het topic weer omhoog schopte.quote:
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens: de slachtoffers van het afbreken van de geestelijke gezondheidszorg verdienen wel een beetje medeleven. En vooral: hulp.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wees meer betrokken met slachtoffers.
Het zijn gewoon gefrustreerde lui die niet snappen van wat er gebeurd, en wat democratie is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha het zijn ook altijd dezelfde simpele types die je hier komt posten, je kunt de bingokaart er zo bij pakken.
Dat je één of enkele van de punten ervan ter discussie stelt kan ik me voorstellen, dat je bijv. tegen meer massa-immigratie bent valt best wat voor te zeggen. Maar dat je dan ook meteen én pro-boer, én anti-LGBT, én pro Rusland, én anti WEF () bent kan geen toeval zijn. Dat is gewoon letterlijk het bewijs dat dit soort minkukels zelf niks weten/opzoeken maar gewoon populaire talking points napapegaaien.
En dan in ieder berichtje smeken om likesik neem aan dat jij wel al zijn posts liket zoals hij van je vraagt? Want hij heeft wel volgers en likes nodig om zijn vrijheidsstrijd voort te zetten.
Komt die Wappie rappert niet uit Friesland?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:05 schreef qltel het volgende:
In Friesland ook nog.. Nou, dan zijn de rapen gaar.. Ik neem aan dat het Mark en Marion nu dun door de broek loopt..
(Even serieus, wat is dat voor een belachelijke en nietszeggende toevoeging)
Vast wel. Dan nog zou ik erop zetten: gedagvaard vanwege ....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Komt die Wappie rappert niet uit Friesland?
Liever dan wel gedwongen opnemen ipv die vrijwillige opnames waarbij deze geestelijk gestoorde vinden dat iedereen gek is behalve hun.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens: de slachtoffers van het afbreken van de geestelijke gezondheidszorg verdienen wel een beetje medeleven. En vooral: hulp.
Ik heb het niet gepost. Het lijkt mij vrij duidelijk dat er zeer langdurige oversterfte is. De coronapandemie, die tussen februari en mei 2020 een ding was, veroorzaakte een korte felle piek. Ongeveer vergelijkbaar met het influenzaseizoen van 2018.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:45 schreef dop het volgende:
[..]
Kom op man ik was de laatste die hier poste en je vroeg te antwoorden, voor je zelf het topic weer omhoog schopte.
Veel zeggend hoe slecht je blijkbaar leest.
Post 165
Fact checking is soms vrij eenvoudig. Maar als je daar niet aan doet, dan ben je gewoon een echoput die onzin herhaald.
Bedoel wat je net ook weer post Kafka wat heeft die bijgedragen behalve wappie onzin op twitter posten
Je hebt ergens eerder gezegd dat je je hebt verdiept in het onderwerp maar het blijkt keer op keer nergens uit.
Dat is klinkklare onzin.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha het zijn ook altijd dezelfde simpele types die je hier komt posten, je kunt de bingokaart er zo bij pakken.
Dat je één of enkele van de punten ervan ter discussie stelt kan ik me voorstellen, dat je bijv. tegen meer massa-immigratie bent valt best wat voor te zeggen. Maar dat je dan ook meteen én pro-boer, én anti-LGBT, én pro Rusland, én anti WEF () bent kan geen toeval zijn. Dat is gewoon letterlijk het bewijs dat dit soort minkukels zelf niks weten/opzoeken maar gewoon populaire talking points napapegaaien.
En dan in ieder berichtje smeken om likesik neem aan dat jij wel al zijn posts liket zoals hij van je vraagt? Want hij heeft wel volgers en likes nodig om zijn vrijheidsstrijd voort te zetten.
Vaccinatieschadeslachtoffers heb ik het over.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens: de slachtoffers van het afbreken van de geestelijke gezondheidszorg verdienen wel een beetje medeleven. En vooral: hulp.
Wat vind je van het gebruik van schadelijke pesticiden waardoor mensen ziek worden? Daar je je druk maakt om vaccinatieschade, zal je je hier ook wel druk om maken? Moeten de boeren ter verantwoordelijkheid worden geroepen of?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben pro-boer, dat is correct, omdat de boeren een belangrijke voorziening zijn voor ons voedsel.
Over klinklare onzin gesprokenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschadeslachtoffers heb ik het over.
Dit alleen al is voldoende om je tot kandidaat voor de GGZ te bestempelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..] Het WEF heeft een grote vinger in de pap met o.a de pandemie, klimaatverandering en oorlogen.
Want die zijn belangrijker? En welke vaccinatieschadeslachtoffers zijn dat dan precies?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschadeslachtoffers heb ik het over.
Zo belangrijk dat de boeren waar het over gaat veelal voor export produceren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin.
Ik ben pro-boer, dat is correct, omdat de boeren een belangrijke voorziening zijn voor ons voedsel.
Welke regenbogen worden opgedrongen?quote:Ik ben niet anti-LGBT. Ik heb niks mis met homo's en lesbiennes. Ik ben echter van mening dat het opdringen van regenbogen de acceptatie niet ten goede komt.
Je bent naar eigen zeggen niet pro-Rusland, maar je herhaalt wel de Kremlinpraatpuntjes.quote:Daarnaast ben ik ook niet pro-Rusland. Met het leveren van wapens aan het front provoceert het elitaire Westen wel flink. Oekraïne is ook niet helemaal zuiver met Zelenski en dan ook nog het nazi-bataljon Azov.
Puur gewapquote:De oorlog is gebaseerd op niets. Beide kanten zitten fout. Het WEF heeft een grote vinger in de pap met o.a de pandemie, klimaatverandering en oorlogen.
De oorlog is door Rusland begonnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin.
Ik ben pro-boer, dat is correct, omdat de boeren een belangrijke voorziening zijn voor ons voedsel. Ik ben niet anti-LGBT. Ik heb niks mis met homo's en lesbiennes. Ik ben echter van mening dat het opdringen van regenbogen de acceptatie niet ten goede komt. Daarnaast ben ik ook niet pro-Rusland. Met het leveren van wapens aan het front provoceert het elitaire Westen wel flink. Oekraïne is ook niet helemaal zuiver met Zelenski en dan ook nog het nazi-bataljon Azov. De oorlog is gebaseerd op niets. Beide kanten zitten fout. Het WEF heeft een grote vinger in de pap met o.a de pandemie, klimaatverandering en oorlogen.
Ik doe zelf niet aan interactie op het X-platform sinds mijn account een tijd geleden uit de lucht is gehaald. Ik lees alleen mee op een alternatief account uit interesse en omdat sommige accounts interessante informatie plaatsen. Interactie op X door te liken of retweeten geeft het X-platform zeer waarschijnlijk meer geld of populariteit. Uit principe doe ik dat niet tot dat Elon Musk besluit mijn account weer te heractiveren. Wat ik niet op korte termijn verwacht.
klopt my bad, jij postte een filmpje waar bij stond op twitter dat het over vaccinatie doden ging, in de praktijk bleek het over long covid te gaan. maar gezien je dat niet checkte en en gewoon domweg hier in het topic dumpt omdat het zo lekker in je bias past. (post 152) vraag ik je nog maar eens of je je fout wil rectificeren?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb het niet gepost. Het lijkt mij vrij duidelijk dat er zeer langdurige oversterfte is. De coronapandemie, die tussen februari en mei 2020 een ding was, veroorzaakte een korte felle piek. Ongeveer vergelijkbaar met het influenzaseizoen van 2018.
Het is schade die ook voor komt bij Covid infecties.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:09 schreef Vlad_Dracula het volgende:
Ontopic nu, interresant onderzoek uit Zwitserland, 1 op 35 gevaccineerden hebben markers van hartontsteking
Hartontsteking kan genezen zonder symptomen, maar vergroot de kans op hartfalen op langere termijn
En wordt dit ook vergeleken met mensen die niet gevaccineerd zijn? En met mensen die covid en geen covid hebben gehad? Zo nee, dan ga ik dit filmpje niet eens kijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:09 schreef Vlad_Dracula het volgende:
Ontopic nu, interresant onderzoek uit Zwitserland, 1 op 35 gevaccineerden hebben markers van hartontsteking
Nee, het richt zich volledig op 1+1=2.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef Intint het volgende:
[..]
En wordt dit ook vergeleken met mensen die niet gevaccineerd zijn? En met mensen die covid en geen covid hebben gehad? Zo nee, dan ga ik dit filmpje niet eens kijken.
En hoe zit dat dan met de niet-gevaccineerden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:09 schreef Vlad_Dracula het volgende:
Hartontsteking kan genezen zonder symptomen, maar vergroot de kans op hartfalen op langere termijn
Waaruit blijkt dat het om het vermeende ''long covid'' gaat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:46 schreef dop het volgende:
[..]
klopt my bad, jij postte een filmpje waar bij stond op twitter dat het over vaccinatie doden ging, in de praktijk bleek het over long covid te gaan. maar gezien je dat niet checkte en en gewoon domweg hier in het topic dumpt omdat het zo lekker in je bias past. (post 152) vraag ik je nog maar eens of je je fout wil rectificeren?
Shocker. Onderzoek is dus verwaarloosbaar en van het niveau 100% van de mensen die water drinken gaan dood.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het richt zich volledig op 1+1=2.
Luister de audio bij het filmpje, plus https://www.tag24.de/nach(...)e-aufmerksam-2881288quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het om het vermeende ''long covid'' gaat?
ja er werd onderzoek gedaan vóór de vaccinatie en vergeleken met de situatie na de vaccinatie. Verder maakt het niet uit of je covid gehad hebt, die markers zijn alleen meetbaar wanneer je op dat moment een ontsteking hebt. Als je in het verleden covid gehad hebt dan zijn die markers al lang verdwenen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef Intint het volgende:
[..]
En wordt dit ook vergeleken met mensen die niet gevaccineerd zijn? En met mensen die covid en geen covid hebben gehad? Zo nee, dan ga ik dit filmpje niet eens kijken.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/ejhf.2978quote:Medical history was assessed on the day of the booster vaccination (day 1). On day 3 (48–96 h) after vaccination, participants were assessed for possible myocarditis-related symptoms and a venous blood sample for the measurement of hs-cTnT (Elecsys, sex-specific 99th-percentile of healthy individuals and upper limit of normal [ULN] 8.9 ng/L in women and 15.5 ng/L in men, limit of detection 3 ng/L) was obtained.6,7 If the hs-cTnT concentration was elevated on day 3, participants were informed, asked to avoid strenuous exercise in order to minimize additional strain of the myocardium and associated cardiomyocyte injury, and offered follow-up including clinical evaluation, a second hs-cTnT measurement, and a 12-lead electrocardiogram (ECG). The follow-up visit was scheduled, if feasible, the next working day. After extensive discussion with the local ethics committee and the
COVID-19 task force of the University Hospital Basel, it was prioritized that this study should interfere as little as possible with the motivation of the hospital staff to obtain the mRNA-1273 first booster vaccination and the logistics of booster vaccination itself. Accordingly, blood draws were performed only after the vaccination.
het antwoord is nee er is geen peer group.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
ja er werd onderzoek gedaan vóór de vaccinatie en vergeleken met de situatie na de vaccinatie:
Medical history was assessed on the day of the booster vaccination (day 1). On day 3 (48–96 h) after vaccination, participants were assessed for possible myocarditis-related symptoms and a venous blood sample for the measurement of hs-cTnT (Elecsys, sex-specific 99th-percentile of healthy individuals and upper limit of normal [ULN]
8.9 ng/L in women and 15.5 ng/L in men, limit of detection 3 ng/L) was obtained.6,7 If the hs-cTnT concentration was elevated on day 3, participants were informed, asked to avoid strenuous exercise in order to minimize additional strain of the myocardium and associated cardiomyocyte injury, and offered follow-up including clinical evaluation, a second hs-cTnT measurement, and a 12-lead electrocardiogram (ECG). The follow-up visit was scheduled, if feasible, the next working day. After extensive discussion with the local ethics committee and the
COVID-19 task force of the University Hospital Basel, it was prioritized that this study should interfere as little as possible with the motivation of the hospital staff to obtain the mRNA-1273 first booster vaccination and the logistics of booster vaccination itself. Accordingly, blood draws were performed only after the vaccination.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/ejhf.2978
Men heeft de situatie vóór en na de vaccinatie gemeten, dus de toename kan worden toegeschreven aan de vaccinatie. Ik weet niet wat de baseline is voor hartontsteking, maar ik verwacht rond de 0.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de niet-gevaccineerden?
Jij denkt dat een controlegroep in dezelfde mate een hartontsteking ontwikkelt als ze geen vaccin nemen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:26 schreef dop het volgende:
[..]
het antwoord is nee er is geen peer group.
En dit is een zeer beperkte studie over 777 personen.
Waar de meneer in de video uit dat onderzoek precies 1 alinea tekst plukt om vervolgens zijn hele verhaal aan op te hangen.
Onderzoek waar gekeken word naar een marker, en waar geen vervolg onderzoek is gedaan naar werkelijke schade.
Of oorzaak.
Hoe zo biased
Oja en waarom zou men 'biased' zijn? Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom men pro-vaccinatie zou zijn, maar wat zou de reden kunnen zijn om een veilig en effectief middel ten onrechte als gevaarlijk neer te zetten?quote:Given the general superior sensitivity of hs-cTnT elevations versus the ECG or cardiac imaging for acute myocardial injury,10,11 COVID-19 mRNA-vaccine-associated myocardial injury was defined as acute
dynamic hs-cTnT elevation above the sex-specific 99th perentile ULN (8.9 ng/L in women and 15.5 ng/L in men) on day 3, without evidence of an alternative cause, irrespective of symptoms, ECG, or cardiac imaging abnormalities. In the absence of a baseline hs-cTnT concentration immediately prior to the vaccination, strict criteria were applied in the adjudication of COVID-19 mRNA-vaccine-associated myocardial injury.
Omdat de deelnemers aan het onderzoek zijn gecontroleerd vóór de vaccinatie en de periode daarna. Alle mogelijke externe oorzaken zoals een covid-infectie of een bestaande hartaandoening zijn uitgesloten van deelname.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 07:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is schade die ook voor komt bij Covid infecties.
Hoe bepalen ze of de schade door het vaccin is gekomen, of door Covid.
wel inkoppertje de meneer van de video is pro inveremectine en is een bekende antivaxer.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Jij denkt dat een controlegroep in dezelfde mate een hartontsteking ontwikkelt als ze geen vaccin nemen?
Hoe zie je dat voor je?
Mensen die geen vaccin nemen vallen onder de baseline, en daarmee wordt vergeleken.
[..]
Oja en waarom zou men 'biased' zijn? Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom men pro-vaccinatie zou zijn, maar wat zou de reden kunnen zijn om een veilig en effectief middel ten onrechte als gevaarlijk neer te zetten?
Ja OF hij blijkt nu gelijk te krijgen met betrekking tot zijn kritiek op mRNA-vaccinaties. Overigens is hij voormalig hoogleraar evolutionaire biologie en onderzoeker, dus het is niet zomaar een 'antivaxxxer'. Maar de vraag is waarom de onderzoekers bij European Society of Cardiology anti-vaccin zouden zijn, en waarom de "European Journal of Heart Failure" het onderzoek heeft nagekeken, goedgekeurd en gepubliceerd. Ik heb de video geplaatst omdat het onderzoek zelf wat saaie kost is, maar uiteindelijk gaat het om wat het onderzoek te melden heeft, en niet wat de meneer in de video ervan vindt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:13 schreef dop het volgende:
wel inkoppertje de meneer van de video is pro inveremectine en is een bekende antivaxer.
dus ja die wil graag een bepaalde conclusie, daarom komt hij ook met een enkel kleinschalig onderzoekje op de proppen, een onderzoek dat zijn bias bevestigd.
Nee want overlijdens komen te weinig voor om met een dergelijke groep conclusies te trekken. De baseline is 0 doden op een dergelijke groep/tijdframe, dus valt er weinig te vergelijken. Maar de markers voor hartontsteking kun je wel heel precies meten, en dan is een groep van 777 mensen ruimschoots genoeg om een trend te laten zien.quote:verder als je werkelijk conclusies op deze manier wil trekken, dan is de conclusie ook van de 777 geteste personen is niemand overleden, er is geen blijvende schade vast gesteld.
nogal makkelijk conclusies trekken op z'n beperkt onderzoekje vind je ook niet?
de conclusie van hert onderzoekjequote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:21 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ja OF hij blijkt nu gelijk te krijgen met betrekking tot zijn kritiek op mRNA-vaccinaties. Overigens is hij voormalig hoogleraar evolutionaire biologie en onderzoeker, dus het is niet zomaar een 'antivaxxxer'. Maar de vraag is waarom de onderzoekers bij European Society of Cardiology anti-vaccin zouden zijn, en waarom de "European Journal of Heart Failure" het onderzoek heeft nagekeken, goedgekeurd en gepubliceerd. Ik heb de video geplaatst omdat het onderzoek zelf wat saaie kost is, maar uiteindelijk gaat het om wat het onderzoek te melden heeft, en niet wat de meneer in de video ervan vindt.
[..]
Nee want overlijdens komen te weinig voor om met een dergelijke groep conclusies te trekken. De baseline is 0 doden op een dergelijke groep/tijdframe, dus valt er weinig te vergelijken. Maar de markers voor hartontsteking kun je wel heel precies meten, en dan is een groep van 777 mensen ruimschoots genoeg om een trend te laten zien.
en wat is volgens jouw de trend betreffende de markers, wat is de conclusie?quote:Conclusion mRNA-1273 vaccine-associated myocardial injury was more common than previously thought, being mild and
transient, and more frequent in women versus men. The possible protective role of IFN-λ1 (IL-29) and GM-CSF
warrant further studies.
Dat bij deze groep 1 op de 35 een hartontsteking hebben opgelopen. En ja, dit is een tijdelijke ontsteking die vanzelf overgaat, vaak zonder symtpomen. Maar zoals in de video wordt uitgelegd, je hart kan zich niet volledig herstellen, een ontsteking resulteert in littekenweefsel en dit wordt in verband gebracht met een verminderde levensverwachting. Verder is het zo dat als je een hartontsteking hebt zonder het te weten, er een grote kans is dat je dood neervalt wanneer je intensief gaat sporten. De mensen in dit onderzoek kwamen aan het licht door een steekproef, ze wisten zelf niet dat ze een hartontsteking hadden, dus ze hadden zonder het te weten hun leven in gevaar kunnen brengen wanneer ze intensief waren gaan sporten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:28 schreef dop het volgende:
[..]
de conclusie van hert onderzoekje
[..]
en wat is volgens jouw de trend betreffende de markers, wat is de conclusie?
De titel is wel correct, zoals ik hierboven aangaf, een ontsteking aan het hart zorgt altijd voor permanente schade aangezien je hart niet in staat is zich te herstellen zoals bijvoorbeeld spierweefsel. Hoe meer littekenweefsel, hoe groter de kans op hartfalen in de toekomst.quote:de video kopt met 1 op 35 heeft hart schade, wat geheel niet de conclusie is en ook niet verder is onderzocht pipo
Je trekt vervolg conclusies op iets dat niet verder is onderzocht.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Dat bij deze groep 1 op de 35 een hartontsteking hebben opgelopen. En ja, dit is een tijdelijke ontsteking die vanzelf overgaat, vaak zonder symtpomen. Maar zoals in de video wordt uitgelegd, je hart kan zich niet volledig herstellen, een ontsteking resulteert in littekenweefsel en dit wordt in verband gebracht met een verminderde levensverwachting. Verder is het zo dat als je een hartontsteking hebt zonder het te weten, er een grote kans is dat je dood neervalt wanneer je intensief gaat sporten. De mensen in dit onderzoek kwamen aan het licht door een steekproef, ze wisten zelf niet dat ze een hartontsteking hadden, dus ze hadden zonder het te weten hun leven in gevaar kunnen brengen wanneer ze intensief waren gaan sporten.
[..]
De titel is wel correct, zoals ik hierboven aangaf, een ontsteking aan het hart zorgt altijd voor permanente schade aangezien je hart niet in staat is zich te herstellen zoals bijvoorbeeld spierweefsel. Hoe meer littekenweefsel, hoe groter de kans op hartfalen in de toekomst.
Wat is niet verder onderzocht? Die markers geven aan dat er schade aan het hart is, wat valt er verder nog te onderzoeken?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:54 schreef dop het volgende:
[..]
Je trekt vervolg conclusies op iets dat niet verder is onderzocht.
De conclusies in het onderzoek zijn vrij duidelijk lijkt me.quote:Net als ik dat niet kan doen met niemand is overleden en niemand heeft blijvende schade opgelopen.
Kun jij en de meneer in de video dit ook niet doen.
Dat is wel gebleken, er is een hartontsteking vastgesteld en het is bekend welke risico's daarmee samenhangen. "grote kans" is subjectief en wordt niet geclaimd, maar er is wel degelijk een significant risico.quote:Er is namelijk helemaal niet gebleken uit deze studie dat men grote kans liep om te overlijden of blijvende schade op te lopen.
Nogmaals Bias
Echt gemeten?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Men heeft de situatie vóór en na de vaccinatie gemeten, dus de toename kan worden toegeschreven aan de vaccinatie. Ik weet niet wat de baseline is voor hartontsteking, maar ik verwacht rond de 0.
Maar niet middels een test vooraf begreep ik, enkel op basis van medische voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Omdat de deelnemers aan het onderzoek zijn gecontroleerd vóór de vaccinatie en de periode daarna. Alle mogelijke externe oorzaken zoals een covid-infectie of een bestaande hartaandoening zijn uitgesloten van deelname.
Neem aan dat dat onder die screening valt die ze aan het begin gedaan hebben. Maar los daarvan lijkt er een duidelijke stijging te zijn na de vaccinatiequote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Wantie het volgende:
Echt gemeten?
Want misschien lees ik er overheen, maar volgens mij is er alleen gekeken naar de medische voorgeschiedenis, en pas na de vaccinatie is er bloed gemeten.
En even later ging het weer naar benedenquote:Elevated hs-cTnT was independent of previous COVID-19 infection or the interval since the last vaccine dose. Among the overall group of participants, hs-cTnT concentration on day 3 after mRNA-1273 booster vaccination
as a continuous variable, was significantly higher compared to a well-matched control cohort.
quote:When using a uniform ULN of 14 ng/L, mRNA-1273 vaccine-associated myocardial injury was adjudicated in 14 patients (1.8% [95% CI 1.0–3.0%]), with 9 cases occurring in women (1.7% [95% CI 0.8–3.2%]) and 5 in men (2.1% [95% CI 0.7–4.9%]), with a median age of 53 years (IQR 38–56). On day 3, median hs-cTnT concentration of the 9 women and 5 men with mRNA-1273 vaccine-associated myocardial injury was 17.5 ng/L (IQR 15.5–20.5). It decreased in all but one patient on the follow-up visit to a median value of 14.0 ng/L (IQR 10.0–19.0), being again below the uniform ULN in half of the participants
Zou je even in het onderzoek willen qouten waar dit alles staat?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:04 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Wat is niet verder onderzocht? Die markers geven aan dat er schade aan het hart is, wat valt er verder nog te onderzoeken?
[..]
De conclusies in het onderzoek zijn vrij duidelijk lijkt me.
[..]
Dat is wel gebleken, er is een hartontsteking vastgesteld en het is bekend welke risico's daarmee samenhangen. "grote kans" is subjectief en wordt niet geclaimd, maar er is wel degelijk een significant risico.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/ejhf.2978quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:19 schreef dop het volgende:
[..]
Zou je even in het onderzoek willen qouten waar dit alles staat?
Dus niet het filmpje maar letterlijk het onderzoek.
Ik heb net de conclusie al gequote.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:20 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/ejhf.2978
Welke bevindingen? Dat hartontsteking leidt tot littekenweefsel? Dat kan je overal vindenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:28 schreef dop het volgende:
[..]
Ik heb net de conclusie al gequote.
Ik doel op jouw aanvullende bevindingen. Die staan daar namelijk helemaal niet in.
https://www.texasheart.or(...)/topics/myocarditis/quote:Myocarditis is an inflammation of the myocardium. When the heart becomes inflamed, it cannot pump as well because of damage to its cells and swelling (edema). The heart muscle may be damaged even more if your body’s immune system sends antibodies to try to fight whatever started the inflammation. Sometimes, these antibodies attack the tissues of your heart instead. If too many heart muscle cells are damaged, the heart muscle becomes weakened. In some cases, this process happens very quickly and results in heart failure or even sudden death.
More often, the heart tries to heal itself by changing the damaged or dead heart muscle cells into scar tissue. Scar tissue is not like heart muscle tissue because it does not contract and it cannot help the heart to pump. If enough scar tissue forms in the heart, it can lead to congestive heart failure or dilated cardiomyopathy.
En hoe vergelijkt dat met de situatie vóór en na besmetting, bij zowel gevaccineerden als niet-gevaccineerden?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Men heeft de situatie vóór en na de vaccinatie gemeten, dus de toename kan worden toegeschreven aan de vaccinatie. Ik weet niet wat de baseline is voor hartontsteking, maar ik verwacht rond de 0.
Jij denkt dat er een kans is dat hartontstekingen meer zijn gaan voorkomen onder niet-gevaccineerden terwijl het al door de producenten van de vaccinatie als bijwerking is opgegeven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe vergelijkt dat met de situatie vóór en na besmetting, bij zowel gevaccineerden als niet-gevaccineerden?
Ik dacht dat er bij 1 op de 35 een marker voor hartonsteking was vastgesteld.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Dat bij deze groep 1 op de 35 een hartontsteking hebben opgelopen.
dat 1 op 35 hartontsteking heeft gehad en litteken weefsel heeft.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:35 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Welke bevindingen? Dat hartontsteking leidt tot littekenweefsel? Dat kan je overal vinden
[..]
https://www.texasheart.or(...)/topics/myocarditis/
Niet zo'n gekke gedachte wanneer je weet dat het niet uitzonderlijk is dat een corona-infectie ontstekingen aan de hartspier veroorzaakt. Dat werd immers al gerapporteerd ruim voordat er überhaupt sprake was van vaccins.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef BertV het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een kans is dat hartontstekingen meer zijn gaan voorkomen onder niet-gevaccineerden terwijl het al door de producenten van de vaccinatie als bijwerking is opgegeven?
Knap staaltje geest buigen, om het maar in het Nederlands te omschrijven.
Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij 1 op de 35 een marker voor hartonsteking was vastgesteld.
Infectie met coronaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:14 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.
Dus is het raar dat vooraf geen meting van die markers plaatsvindt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:14 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.
Precies er wordt maar wat te graag over vaccinatieschade gepraat, maar corona zelf is echt niet schadelijk, is maar een griepje! Kansloos.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zo'n gekke gedachte wanneer je weet dat het niet uitzonderlijk is dat een corona-infectie ontstekingen aan de hartspier veroorzaakt. Dat werd immers al gerapporteerd ruim voordat er überhaupt sprake was van vaccins.
Het zou dan ook zomaar kunnen (lees: dat acht ik zeer waarschijnlijk) dat een vaccinatie je netto beschermt tegen een infectie aan de hartspier.
Hetzelfde ook met het coronavirus.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat men ook vergeet is dat veel van de genoemde bijwerkingen überhaupt al veel voorkomen. Dus is veel gevallen is het ook puur toeval.
Ik geniet er wel van dat we nog steeds mensen hebben die zo ontzettend bang zijn voor 2030quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Heel het land gaat verder met het leven, maar de wappies hebben nog cojona in hun koppie.
Laat je niks wijsmaken doe zelf gewoon je eigenste onderzoekquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef qltel het volgende:
Waarom is dit hier eigenlijk nog niet gepost? Of kwam dat niet uit met de wappie-verzinsels?
Geen verband tussen vaccinatie en plotselinge hartstilstand atleten
Ik hoor regelmatig dat mensen met waanbeelden en prikangst met nepnieuws komen. Hoe is dat eigenlijk te verklaren? Is er te weinig geestelijke hulp voor deze mensen? Moet er meer aandacht besteed worden op school aan hoe belangrijk vaccinaties zijn bv?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:47 schreef Ponsai het volgende:
Ik hoor ook regelmatig dat mensen met long covid of die gevaccineerd zijn geheugenproblemen hebben.
Hoe is dat eigenlijk te verklaren (als het klopt)? En is dat iets blijvends of was dat iets net na de vaccinatie bv?
Hoe dommer mensen zijn, hoe meer ze daarmee te koop lopen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat mensen met waanbeelden en prikangst met nepnieuws komen. Hoe is dat eigenlijk te verklaren? Is er te weinig geestelijke hulp voor deze mensen? Moet er meer aandacht besteed worden op school aan hoe belangrijk vaccinaties zijn bv?
Toch zijn de waanbeelden die dat soort mensen hebben zorgwekkend. Zeker wanneer ze er mensen om bedreigen zoals virologen, politici etc.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe dommer mensen zijn, hoe meer ze daarmee te koop lopen.
Klopt, maar dat is ook van alle tijden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Toch zijn de waanbeelden die dat soort mensen hebben zorgwekkend. Zeker wanneer ze er mensen om bedreigen zoals virologen, politici etc.
Vlak voor 2030 zal het aantal zelfmoorden significant toenemen. Mensen leven jaren van tevoren al dagelijks in angst voor iets dat niet bestaat. Wanneer 2030 voorbij is en het 2031 is zullen deze mensen niet wakker worden, maar een nieuwe target verzinnen. Het is een hardnekkig geestelijk probleem voor toch wel een vrij grote groep, die in complottheorieën geloven. Dit soort mensen zijn helaas niet te helpen, zeker niet omdat er steeds meer gekkies bij komen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook van alle tijden.
Eeuwen geleden werden vrouwen levend verbrand omdat men dacht dat het heksen waren.
Tegenwoordig worden virologen als demonen gezien die een onzichtbare elite dienen die er op uit is ons tot slaaf te maken en te vermoorden.
Ah ja als je je bias niet kan onderbouwen met data kan je natuurlijk nog altijd een random persoon op twitter vindenquote:
Ik heb een buurvrouw, en daar de zus van, en die haar hond, die heeft van de poes van de slager gehoord dat, de dokter zij dat, hij heeft gehoord van, dat op twitter stond dat, enz.quote:
Ik ben blij dat dat ik niet zo angstig leef als jij.quote:
Ja, dat was ook voorspeld, dat Covid op langere termijn alsnog voor letsel gaat zorgen.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat was ook voorspeld, dat Covid op langere termijn alsnog voor letsel gaat zorgen.
Dat zien we op verschillende manieren. Op covidkids.nl bijvoorbeeld hoe een milde covid besmetting bij jonge, gezonde kinderen enige tijd later kan zorgen voor hartproblemen.
Met ziekenhuisopname en in ernstige gevallen ic opnames als gevolg.
Dat zie je toch ook wel terug in de tweet die ik eerder postte. Aantal hartproblemen en overlijden door hartfalen is flink gestegen, ook onder jongeren, net als tijdens griepgolven, alleen nu veel meer.quote:
Niet iedereen kan die werkelijkheid verdragen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook wel terug in de tweet die ik eerder postte. Aantal hartproblemen en overlijden door hartfalen is flink gestegen, ook onder jongeren, net als tijdens griepgolven, alleen nu veel meer.
Om het in jouw woorden te zeggenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:Danny dat je dit soort fake nieuws op je website toelaat
Ok wappiequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Om het in jouw woorden te zeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, verder dan leugens verspreiden en deze reactie kom je niet. Met je dagelijkse angst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De vaccinaties/boosters zijn alweer meer dan een jaar geleden voor de meeste mensen, terwijl covid nog steeds rondgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke rubriek. Als het niet zo treurig was.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wie is er hier nu angstig? Realiteit onder ogen zien heeft weinig met angst te maken. En de juiste oorzaak aanwijzen ook niet. Een scapegoat zoeken zodat je je angst en frustratie daarop af kunt reageren daarentegen....quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, verder dan leugens verspreiden en deze reactie kom je niet. Met je dagelijkse angst.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
- Covid zorgt voor grotere kans op hartproblemen bij jongeren.
- Covid vaccins zorgen voor een grotere kans op hartpoblemen bij jongeren, maar veel kleiner dan covid.
- Aantal hartproblemen bij jongeren neemt toe sinds covid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De vaccinaties/boosters zijn alweer meer dan een jaar geleden voor de meeste mensen, terwijl covid nog steeds rondgaat.Jij snapt dat jij net zo goed wappie overkomt met zulke statements? Wat een verzinsels, zo kan je alles wel redeneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke rubriek. Als het niet zo treurig was.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Welk onderdeel is een verzinsel?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij snapt dat jij net zo goed wappie overkomt met zulke statements? Wat een verzinsels, zo kan je alles wel redeneren.
Ik vond het ook best een goede samenvatting.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Welk onderdeel is een verzinsel?
Nou dan gaan we hier wachten tot Pasen en Pinksteren op een dag vallen en jij op inhoud de zogenaamde leugens van goerge een voor een gaat ontkrachten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, verder dan leugens verspreiden en deze reactie kom je niet. Met je dagelijkse angst.
Dit zijn allemaal statements waar voor talloze wetenschappelijke onderzoeken bewijs hebben gevonden. In tegen stelling tot vele claims over het vaccin.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij snapt dat jij net zo goed wappie overkomt met zulke statements? Wat een verzinsels, zo kan je alles wel redeneren.
Ja maar boohooo MSN en Big Pharma Boohoooooooquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal statements waar voor talloze wetenschappelijke onderzoeken bewijs hebben gevonden. In tegen stelling tot vele claims over het vaccin.
Post eens een paar links naar peer-review wetenschappelijke artikelen van die 'talloze wetenschappelijke onderzoeken'.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal statements waar voor talloze wetenschappelijke onderzoeken bewijs hebben gevonden. In tegen stelling tot vele claims over het vaccin.
Een griep welke alles veroorzaakt, myocarditus bij kinderen bijvoorbeeld. Of covid-19 griepje kanker veroorzaakt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Post eens een paar links naar peer-review wetenschappelijke artikelen van die 'talloze wetenschappelijke onderzoeken'.
Aldus een verpleegkundige.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een griep welke alles veroorzaakt, myocarditus bij kinderen bijvoorbeeld. Of covid-19 griepje kanker veroorzaakt.
MSM komt dan wel met titels ala "Study Links Severe COVID-19 to Undetected Cancer"
Maar als je dan verder klikt op de "study" dan is de eerste alinea volgende:
"No study has yet investigated if a severe SARS-CoV-2 infection represents a marker of an undiagnosed cancer. This population-based study, using the SNDS database, identified from 02/15/2020 to 08/31/2021, 41,302 individuals hospitalized in intensive care unit due to SARS-CoV-2 (ICU-gr) and 713,670 control individuals not hospitalized for SARS-CoV-2 (C-gr)."
Hebben ze ook onderzocht hoeveel van die covid-19 mensen gevaccineerd was?Net zoals ivermectin daadwerkelijk wel goed werkt tegen covid. Hurr Durr paardenontwormer.
FDA explicitly recognizes that doctors do have the authority to prescribe ivermectin to treat COVID
Hij kan het toch weten, die is toch verpleegster geweest (Vrouw van Poerstamper, Pastorale 43)quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aldus een verpleegkundige.
Dat zie je altijd: er wordt nooit een deskundige aangehaald.
Een "ontzettend betrouwbare verpleegkundige" ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aldus een verpleegkundige.
Dat zie je altijd: er wordt nooit een deskundige aangehaald.
Kanker is ook precies iets wat niet vaker voorkomt sinds Covid. Hart- en vaat-ziekten daarentegen wel, en dat is ook gelinked aan influenza. Maar de schade van virussen kan heel divers zijn, immers, virussen gebruiken de cellen van de host om zich te vermenigvuldigen, dat kost energie (dat merk je als je ziek bent) en het maakt cellen kapot, ook in organen, en dat kan in allerlei organen gebeuren, vandaar de diversiteit aan symptomen, van bijv ook 'long-covid'.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een griep welke alles veroorzaakt, myocarditus bij kinderen bijvoorbeeld. Of covid-19 griepje kanker veroorzaakt.
MSM komt dan wel met titels ala "Study Links Severe COVID-19 to Undetected Cancer"
Maar als je dan verder klikt op de "study" dan is de eerste alinea volgende:
"No study has yet investigated if a severe SARS-CoV-2 infection represents a marker of an undiagnosed cancer. This population-based study, using the SNDS database, identified from 02/15/2020 to 08/31/2021, 41,302 individuals hospitalized in intensive care unit due to SARS-CoV-2 (ICU-gr) and 713,670 control individuals not hospitalized for SARS-CoV-2 (C-gr)."
Hebben ze ook onderzocht hoeveel van die covid-19 mensen gevaccineerd was?Net zoals ivermectin daadwerkelijk wel goed werkt tegen covid. Hurr Durr paardenontwormer.
FDA explicitly recognizes that doctors do have the authority to prescribe ivermectin to treat COVID
quote:Recent Findings
Acute cardiovascular complications of COVID-19 infection include myocarditis, pericarditis, acute coronary syndrome, heart failure, pulmonary hypertension, right ventricular dysfunction, and arrhythmia. Long-term follow-up shows increased incidence of arrhythmia, heart failure, acute coronary syndrome, right ventricular dysfunction, myocardial fibrosis, hypertension, and diabetes mellitus. There is increased mortality in COVID-19 patients after hospital discharge, and initial myocardial injury is associated with increased mortality.
Summary
Emerging data demonstrates increased incidence of cardiovascular illness and structural changes in recovered COVID-19 patients. Future research will be important in understanding the clinical significance of these structural abnormalities, and to determine the effect of vaccines on preventing long-term cardiovascular complications.
Dat is ook het gekke aan dit soort discussies.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Kanker is ook precies iets wat niet vaker voorkomt sinds Covid. Hart- en vaat-ziekten daarentegen wel, en dat is ook gelinked aan influenza. Maar de schade van virussen kan heel divers zijn, immers, virussen gebruiken de cellen van de host om zich te vermenigvuldigen, dat kost energie (dat merk je als je ziek bent) en het maakt cellen kapot, ook in organen, en dat kan in allerlei organen gebeuren, vandaar de diversiteit aan symptomen, van bijv ook 'long-covid'.
https://link.springer.com/article/10.1007/s11883-022-01032-8
[..]
Wil je nou beweren dat die mensen allemaal nog leven? Goh, dan valt je hele wappie theorie in duigen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:06 schreef Monomeism het volgende:
Gelukkig kunnen de WHO gelovigen binnen een paar maanden weer verder met het prik abonnement.
Joh laat mij nou ook een beetje trollen. Geen idee. Ik heb geen theorie. Meestal vallen ze achterover. Wat je overigens niet veel ziet bij religie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat die mensen allemaal nog leven? Goh, dan valt je hele wappie theorie in duigen!
Vaccinatieschade is geen fake nieuws. Verdiep jezelf in het onderwerp.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:Danny dat je dit soort fake nieuws op je website toelaat
We leven al in een totalitaire staat helaas.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
De angst en achterdocht is groter en groter aan het worden! Ik kan niet wachten tot het 2030 is en al die wappies voor de zoveelste keer voor lul staan
Ik ken niemand die in het ziekenhuis kwam met corona.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:01 schreef dop het volgende:
Gisteren nog 90km door het bos (Veluwe) op de mtb.
Al weer niet opgevreten door een wolf, en wederom geen hartfalen. Terwijl ik toch de ideale leeftijd daar voor heb (52jaar) en 3 prikkies heb gehad.
Veel andere sporter tegen gekomen, maar niet 1 die dood wou blijven liggen, zodat ik het hier kon posten.
Terrasjes zaten ook vol met ebike bejaarden met wat overgewicht, net als de campings.
Maar niemand, ook nergens bange mensen, die wil helpen dit topic te vullen.
Sorry @:Dr8gonOfLife
Nou, dan hebben we het ultieme bewijs hier. JIJ kent niemand, DUS is het nooit en nergens gebeurd, want jij bent de maat der dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand die in het ziekenhuis kwam met corona.
Er zijn 23k overleden met corona. Griepseizoen van 2018 was toch echt heftiger.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we het ultieme bewijs hier. JIJ kent niemand, DUS is het nooit en nergens gebeurd, want jij bent de maat der dingen natuurlijk.
Het erg selectief uitvergroten hiervan en de voordelen van gevaccineerden juist niet willen zien of totaal negeren grenst er wel aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is geen fake nieuws. Verdiep jezelf in het onderwerp.
Oh echt? Vertel eens waar het dan beter toeven is, en waarom je nog in Nederland zit wanneer het hier blijkbaar allemaal zo dramatisch is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
We leven al in een totalitaire staat helaas.
Ik wel, maar ik ken niemand met "vaccinatieschade".quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met een vaccinatieschade-fetish..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ken niemand met "vaccinatieschade".
De vraag is of dat meer te maken heeft met je selectieve blindheid of door je eenzame bestaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En qua IC-bezetting dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 23k overleden met corona. Griepseizoen van 2018 was toch echt heftiger.
Dat klopt, maar ernstige gevallen zijn wel zeldzaam. Zeker direct na de prik, en tot 1-2 weken later zijn die wel aangetoond, maar een causaal effect na langere tijd is niet of nauwelijks aan te tonen, en dat is nog moeilijker voor individuele gevallen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is geen fake nieuws. Verdiep jezelf in het onderwerp.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)jker-griep-of-coronaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 23k overleden met corona. Griepseizoen van 2018 was toch echt heftiger.
Ik ken daarintegen weer meerdere mensen met vaccinatieschade.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ken niemand met "vaccinatieschade".
Ze deden aan paniektesten met corona dus het geeft geen goed overzicht. Als er werd getest op griep lagen er ook 1.400 op de IC in 2018.quote:
Misinformatie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)jker-griep-of-corona
Paniektesten?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze deden aan paniektesten met corona dus het geeft geen goed overzicht. Als er werd getest op griep lagen er ook 1.400 op de IC in 2018.
Nee vriend dat heet het past niet in mijn bias dus ik probeer het zonder verdere onderbouwing weg te zetten.quote:
Wist je dat niet dan, iedereen die positief testte op covid moest verplicht naar een IC..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:48 schreef dop het volgende:
[..]
Paniektesten?
Toch wat vreemd je kent niemand die aan corona is overleden of op de IC heeft gelegen.
Waar haal je deze onzin dan vandaan?
Volgens mij heb je totaal geen idee hoe en waarom mensen op een IC terecht komen.
Op de IC kom je alleen te liggen als je echt goed ziek bent. Niet als je positief werd getest, maar geen ernstige klachten had.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze deden aan paniektesten met corona dus het geeft geen goed overzicht. Als er werd getest op griep lagen er ook 1.400 op de IC in 2018.
Wetenschappelijk bewijs voor het niet werken van vaccins, of dat ze zorgen voor oversterfte, of zelfs maar ernstige bijwerkingen op lange termijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Post eens een paar links naar peer-review wetenschappelijke artikelen van die 'talloze wetenschappelijke onderzoeken'.
Dus mensen werden ernstig ziek van het testenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |