Prima, als dat jouw definitie is, dan is een virus gentherapie xlquote:
Covid is geen gentherapie.quote:Op maandag 3 juli 2023 06:09 schreef dop het volgende:
[..]
Prima, als dat jouw definitie is, dan is een virus gentherapie xl
Mensen kunnen niet lezen. Ik heb 3 keer duidelijk aangegeven dat het gevaar van gentherapie er staat.quote:Op maandag 3 juli 2023 06:07 schreef dop het volgende:
[..]
dit vat we ongeveer je houding samen.
Je handelt op basis van wat je geloofd.je vergeet verder te onderzoeken hoe dingen werken of wat ze werkelijk betekenen.
Deel onvermogen, deel gebrek aan kennis.
Als anderen je vervolgens wijzen op je fouten,/vergissingen. Dan doe je geen moeite te onderzoeken, want het past niet binnen wat jij gelooft. Dus ze moeten het wel mis hebben.
Als je wel zou onderzoeken, wist je al lang dat er op zijn minst nogal wat nuances zijn.
Even terugscrollen. Je komt vanzelf het artikel tegen.quote:
En daar staat het niet in.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Even terugscrollen. Je komt vanzelf het artikel tegen.
''Daarvoor waarschuwt de Commissie Genetische Modificatie, een adviesorgaan voor de overheid. Het gevaar bestaat dat de genetisch gemodificeerde virussen die bij de gentherapie gebruikt worden, zich verspreiden naar andere personen, bijvoorbeeld familie.''quote:Op maandag 3 juli 2023 08:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
En daar staat het niet in.
En kennelijk weet je dat zelf ook, want je citeert het niet.
Kan niet het hele artikel lezen, maar dat gaat toch niet over de mRNA vaccinaties tegen SARS-CoV-2, dat gaat over gentherapien voor kanker enzo.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
''Daarvoor waarschuwt de Commissie Genetische Modificatie, een adviesorgaan voor de overheid. Het gevaar bestaat dat de genetisch gemodificeerde virussen die bij de gentherapie gebruikt worden, zich verspreiden naar andere personen, bijvoorbeeld familie.''
https://www.volkskrant.nl(...)-nederland~b8c58747/
Het artikel is 3 alinea's kort, gaat over medisch toerisme naar China omdat men daar in 2006 gen therapie is gaan aanbieden. Verder totaal geen achtergrond informatie waarop die commissie hun oordeel gebaseerd heeft.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Kan niet het hele artikel lezen, maar dat gaat toch niet over de mRNA vaccinaties tegen SARS-CoV-2, dat gaat over gentherapien voor kanker enzo.
mRNA = gentherapie.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Kan niet het hele artikel lezen, maar dat gaat toch niet over de mRNA vaccinaties tegen SARS-CoV-2, dat gaat over gentherapien voor kanker enzo.
Nu kunnen we kijken naar een wereldwijd gentherapie experiment, met grote gevolgen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het artikel is 3 alinea's kort, gaat over medisch toerisme naar China omdat men daar in 2006 gen therapie is gaan aanbieden. Verder totaal geen achtergrond informatie waarop die commissie hun oordeel gebaseerd heeft.
Je roept de hele tijd hier van alles waar totaal niets van klopt ik zou als ik jou was eens bij een psychiater langsgaan.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nu kunnen we kijken naar een wereldwijd gentherapie experiment, met grote gevolgen.
Voor het virus ja, niet voor de gevaccineerde. Vertel anders eens welke van mijn genen precies therapie gekregen hebben?quote:
Ja, dus ze waarschuwen voor het gebruik van genetisch gemodificeerde virussen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
''Daarvoor waarschuwt de Commissie Genetische Modificatie, een adviesorgaan voor de overheid. Het gevaar bestaat dat de genetisch gemodificeerde virussen die bij de gentherapie gebruikt worden, zich verspreiden naar andere personen, bijvoorbeeld familie.''
https://www.volkskrant.nl(...)-nederland~b8c58747/
Nee, want jij spreekt van genetisch gemodificeerde virussen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nu kunnen we kijken naar een wereldwijd gentherapie experiment, met grote gevolgen.
Genetisch gemodificeerde virussen is een vorm van gentherapie. mRNA vaccinaties zijn ook een vorm van gentherapie.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want jij spreekt van genetisch gemodificeerde virussen.
mRNA vaccins bevatten geen genetisch gemodificeerde virussen.
Er word genetische code geïnjecteerd in je lichaam.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor het virus ja, niet voor de gevaccineerde. Vertel anders eens welke van mijn genen precies therapie gekregen hebben?
Het is een vorm van gentherapie. Er zijn meerdere varianten van gentherapie.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dus ze waarschuwen voor het gebruik van genetisch gemodificeerde virussen.
Bij mRNA vaccins wordt geen gebruik gemaakt van genetisch gemodificeerde virussen.
Dus je citaat is niet van toepassing.
Lees jezelf in.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je roept de hele tijd hier van alles waar totaal niets van klopt ik zou als ik jou was eens bij een psychiater langsgaan.
Je hoeft mij niet te overtuigen, het is al lang duidelijk dat je selectief leest. Verdiepen in een onderwerp is duidelijk niet je ding.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet lezen. Ik heb 3 keer duidelijk aangegeven dat het gevaar van gentherapie er staat.
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:56 schreef dop het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen, het is al lang duidelijk dat je selectief leest. Verdiepen in een onderwerp is duidelijk niet je ding.
Wat je niet leest kun je ook niet verkeerd lezen, of weten.
Hoe is het dan mogelijk dat je de basics niet snapt.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Begin dan maar weer opnieuw, want je bent dik gezakt voor je examenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Het is overduidelijk dat bij mRNA vaccinaties gemodificeerde gencode word geïntroduceerd in het lichaam.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:00 schreef dop het volgende:
[..]
Hoe is het dan mogelijk dat je de basics niet snapt.
Erg inhoudelijke respons.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Begin dan maar weer opnieuw, want je bent dik gezakt voor je examen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |