abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:35:16 #101
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209802784
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 21:33 schreef Monomeism het volgende:
Jij bent hier de Piñata. Voor iedereen een prijs.
Je hebt ook lui als hem in Leernichtenbars, die liggen op de grond bij de pisbakken
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:36:08 #102
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_209802802
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 17:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is wel tekenend dat TS schermt met "Deskundigen" en "Onderzoek" maar daar niets van kan leveren als er naar gevraagd wordt en hij wel weer een dedain heeft voor wetenschappers, ( mensen die er deskundig in zijn en onderzoek doen. ). Komt met Individuele gevallen als bewijs, en vervolgens zegt dat het niet om individuele gevallen gaat. En het enige wat hij verder post zijn BNW plaatjes en oneliners.
Dan denk ik, ben je nu echt zo dom, of ben je een troll.
Soms hoop je dat het gewoon trollen zijn, maar als ik ook de diverse recent docu's over dit soort lui acht ik de kans groot dat ie het allemaal echt geloofd wat ie roept.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:39:53 #103
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209802885
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 21:36 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Soms hoop je dat het gewoon trollen zijn, maar als ik ook de diverse recent docu's over dit soort lui acht ik de kans groot dat ie het allemaal echt geloofd wat ie roept.
Jep, triest niet, buurman van een vriendin is er ook zo eentje.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:42:28 #104
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_209802951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jep, triest niet, buurman van een vriendin is er ook zo eentje.
Mensen laten zich gewoon helemaal gek maken.. En of het nou domheid of gewoon labiliteit is.. het is idd heel erg triest.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 21:47:49 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209803045
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 21:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Mensen laten zich gewoon helemaal gek maken.. En of het nou domheid of gewoon labiliteit is.. het is idd heel erg triest.
Sektes doen hetzelfde. Zit ergens in mensen in de hersenen ingebakken. Memes noemt Richard Dawkins dit, het zijn stukjes informatie die men wil kopieeren, net als virussen. Als er een populatie is die nog nooit contact heeft gehad met deze dan gaat het rond als strovuur.
Een virus of Meme, is een stuk informatie, of dat nu genetische informatie, bits en bytes, of lulverhalen zijn, maakt niet uit. Het is een stuk informatie dat de drager (cel, computer, hersenen) de opdracht geeft: Kopieer mij. Als je niet immuun bent, dan ben je slaafs aan die opdracht.
Het is een interessant inzicht in Informatietheorie.
TS is duidelijk niet immuun en volgt braaf deze opdracht uit, verspreiden verspreiden verspreiden. Eigenlijk is hij tussen de oren geïnfecteerd met net zo een virus als covid

[ Bericht 5% gewijzigd door Jan_Onderwater op 07-07-2023 22:04:43 ]
  zaterdag 8 juli 2023 @ 09:09:43 #106
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_209806281
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 21:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sektes doen hetzelfde. Zit ergens in mensen in de hersenen ingebakken. Memes noemt Richard Dawkins dit, het zijn stukjes informatie die men wil kopieeren, net als virussen. Als er een populatie is die nog nooit contact heeft gehad met deze dan gaat het rond als strovuur.
Een virus of Meme, is een stuk informatie, of dat nu genetische informatie, bits en bytes, of lulverhalen zijn, maakt niet uit. Het is een stuk informatie dat de drager (cel, computer, hersenen) de opdracht geeft: Kopieer mij. Als je niet immuun bent, dan ben je slaafs aan die opdracht.
Het is een interessant inzicht in Informatietheorie.
TS is duidelijk niet immuun en volgt braaf deze opdracht uit, verspreiden verspreiden verspreiden. Eigenlijk is hij tussen de oren geïnfecteerd met net zo een virus als covid
Ik was er ook een tijd niet immuun voor, knetterdepri zijn maar medicatie weigeren door allerlei complottheorieën.

Sta nu veel sterker, al blijft religie een zwak punt
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:42:48 #107
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_209807345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 21:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En weer kom je met een claim die je niet gaat onderbouwen.
Je roept maar wat.
Dit artikel geeft een gedegen onderbouwing. Een Duitse minister erkent vaccinatieschade.

https://fvd.nl/nieuws/dui(...)isicos-coronavaccins
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_209807564
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dit artikel geeft een gedegen onderbouwing. Een Duitse minister erkent vaccinatieschade.

https://fvd.nl/nieuws/dui(...)isicos-coronavaccins
Iedereen erkent vaccinatieschade.
Dat is het punt niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209818279
Is CBN News openlijk wappie objectief geworden?
Wat een lef. Ik ben verbaasd.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209819189
CBN nooit van gehoord, het blijkt bij google als eerste hit de centrale bank van Nigeria te zijn, daarna iets met cannabisolie en vervolgens zien we pas dat dit het Christian broadcast netwerk zal zijn. :D

En ja doorgeslagen gelovigen zijn al tijden (ver voor corona) tegen vaccinaties waardoor we in gebieden met deze domme antivaxxers vaker weer uitbraken zien van ziektes die kinderen niet hoeven te krijgen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 juli 2023 @ 07:56:58 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209819222
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 07:49 schreef Basp1 het volgende:
CBN nooit van gehoord, het blijkt bij google als eerste hit de centrale bank van Nigeria te zijn, daarna iets met cannabisolie en vervolgens zien we pas dat dit het Christian broadcast netwerk zal zijn. :D
Ah ja, en dan moeten we uiteraard geloven dat dit van CBS is.. _O-
pi_209819326
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 07:56 schreef qltel het volgende:

[..]
Ah ja, en dan moeten we uiteraard geloven dat dit van CBS is.. _O-
En probeert @Monomeism deze zender als objectief te promoten terwijl het objectief gezien een subjectieve zooi is met een extreem religieuze inslag. _O-
pi_209819921
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En probeert @:Monomeism deze zender als objectief te promoten terwijl het objectief gezien een subjectieve zooi is met een extreem religieuze inslag. _O-
Yup, *ziet een artikel dat hem aanspreekt* He, CBS is eindelijk objectief _O_ ^O^
Blijkt het extreem religieuze shit te zijn _O-
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 9 juli 2023 @ 11:12:30 #114
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_209820891
Volgens deze poll kent de meerderheid van de mensen iemand die is overleden na vaccinatie. Hoewel er altijd een zekere bias achter sociale media zit, lijkt het probleem toch best omvangrijk.

twitter
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_209820952
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens deze poll kent de meerderheid van de mensen iemand die is overleden na vaccinatie. Hoewel er altijd een zekere bias achter sociale media zit, lijkt het probleem toch best omvangrijk.

[ twitter ]
Wappie account met wappie aanhangers en wappie stemmers, uitkomst is niet representatief en op voorhand al voorspelbaar :')
pi_209820964
quote:

[ twitter ]
Twitter polls zijn totaal niet serieus te nemen.
pi_209820970
quote:

[ twitter ]
Ik heb laatst een omvangrijke poll georganiseerd onder Feyenoord-supporters. Het lijkt er sterk op dat Feyenoord de UCL wint en Ajax uit de Eredivisie degradeert komend seizoen.
pi_209820984
quote:
15s.gif Op zondag 9 juli 2023 01:25 schreef Monomeism het volgende:
Is CBN News openlijk wappie objectief geworden?
Wat een lef. Ik ben verbaasd.
Ben je niet in de war met CBS?

quote:
The Christian Broadcasting Network is a global ministry committed to preparing the nations of the world for the coming of Jesus Christ through mass media
pi_209821137
Ze waren er eerst stil over en nu niet meer. Dat is het verschil. Dr. John Campbell, zelf ook gevaccineerd met spijt daarover, zit ook niet vast onder de bruine laarzen van de WHO. Dan krijg je dat soort eerlijke objectiviteit. En jullie lachen erom. Nou ja dat moet je zelf weten natuurlijk.

Wat Campbell of CBN betreft:
De cijfers liegen ..... of ze liegen niet. Door wie ze worden geleverd maakt dan niet uit.
Met andere woorden: Je kunt personen en nieuwsbronnen negeren die met cijfers komen maar het gaat uiteindelijk om de cijfers en niet om de personen. Cijfers = inhoudelijkheid

Hey en dagelijks dit soort video's he?

Vooral de reacties van al die mensen en hun ervaringen die op hem reageren zijn bijzonder.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209822008
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 11:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ben je niet in de war met CBS?
[..]

Het is gewoon dat ik stront-eigenwijs nieuwszenders volg die een kritische houding aannemen tegenover al de dagelijkse instructies die helaas de meeste mensen gezellig met en onder elkaar willen ondergaan.

Ik ben stront eigenwijs sinds mij is verteld dat complotten in deze prachtige wereld helemaal niet bestaan (en al helemaal niet in de politiek) en moet er dus niet steeds vanuit gaan dat anderen net zo eigenwijs zijn als ik.
Ik moet rekening houden met innerlijke gevoelens van zekerheid over een meer perfecte wereld zonder complotten.
Het is kennelijk allemaal erg teer.
Het zij zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Monomeism op 09-07-2023 12:58:00 ]
― Thomas Sowell
  zondag 9 juli 2023 @ 13:06:21 #121
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_209822431
quote:

[ twitter ]
Wat? :D

Ik ken niemand die ook maar één iemand kent die ernstige bijwerkingen na een vaccinatie kreeg.
pi_209822829
quote:
7s.gif Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik ken niemand die ook maar één iemand kent die ernstige bijwerkingen na een vaccinatie kreeg.
Het is een poll door en voor wappies. Dan krijg je dat soort bullshit idd.

:D
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 juli 2023 @ 14:19:44 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209823606
quote:

[..]

Dat zeg je nu wel. Maar mijn vrouw is gevaccineerd en geboosterd en heeft vorige week bij een val haar elleboog gebroken en zit nu in het gips. Dit kan uiteraard geen toeval zijn, en lijkt me een typisch geval van vaccinatieschade.. _O-
pi_209824545
quote:

[..]

Doe normaal gek, onderzoek uitgevoerd tijdens een Corona demonstratie heeft aangetoond dat 100% van de Nederlanders tegen vaccins was

Overigens toonde een ander onderzoek, gehouden onder protesterende boeren, dat 100% van de Nederlanders voor snelwegblokkades van boeren zijn maar tegen blokkades door linkse boomknuffelkutjes
pi_209839912
twitter

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10183601/

quote:
Unprecedented immunization campaigns have been rolled out worldwide in an attempt to contain the ongoing COVID-19 pandemic. Multiple vaccines were brought to the market, among two utilizing novel messenger ribonucleic acid technology. Despite their undisputed success in decreasing COVID-19-associated hospitalizations and mortality, various adverse events have been reported. The emergence of malignant lymphoma is one of such rare adverse events that has raised concern, although an understanding of the mechanisms potentially involved remains lacking. Herein, we present the first case of B-cell lymphoblastic lymphoma following intravenous high-dose mRNA COVID-19 vaccination (BNT162b2) in a BALB/c mouse. Two days following booster vaccination (i.e., 16 days after prime), at only 14 weeks of age, our animal suffered spontaneous death with marked organomegaly and diffuse malignant infiltration of multiple extranodal organs (heart, lung, liver, kidney, spleen) by lymphoid neoplasm. Immunohistochemical examination revealed organ sections positive for CD19, terminal deoxynucleotidyl transferase, and c-MYC, compatible with a B-cell lymphoblastic lymphoma immunophenotype. Our murine case adds to previous clinical reports on malignant lymphoma development following novel mRNA COVID-19 vaccination, although a demonstration of direct causality remains difficult. Extra vigilance is required, with conscientious reporting of similar cases and a further investigation of the mechanisms of action explaining the aforementioned association.
Hmmm.. interesting, arme muisjes. Moeten ze eigenlijk nog keer testen op grotere schaal. Beetje zoals met mensen. Oh wacht..
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')