Je hebt ook lui als hem in Leernichtenbars, die liggen op de grond bij de pisbakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:33 schreef Monomeism het volgende:
Jij bent hier de Piñata. Voor iedereen een prijs.
Soms hoop je dat het gewoon trollen zijn, maar als ik ook de diverse recent docu's over dit soort lui acht ik de kans groot dat ie het allemaal echt geloofd wat ie roept.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is wel tekenend dat TS schermt met "Deskundigen" en "Onderzoek" maar daar niets van kan leveren als er naar gevraagd wordt en hij wel weer een dedain heeft voor wetenschappers, ( mensen die er deskundig in zijn en onderzoek doen. ). Komt met Individuele gevallen als bewijs, en vervolgens zegt dat het niet om individuele gevallen gaat. En het enige wat hij verder post zijn BNW plaatjes en oneliners.
Dan denk ik, ben je nu echt zo dom, of ben je een troll.
Jep, triest niet, buurman van een vriendin is er ook zo eentje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Soms hoop je dat het gewoon trollen zijn, maar als ik ook de diverse recent docu's over dit soort lui acht ik de kans groot dat ie het allemaal echt geloofd wat ie roept.
Mensen laten zich gewoon helemaal gek maken.. En of het nou domheid of gewoon labiliteit is.. het is idd heel erg triest.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jep, triest niet, buurman van een vriendin is er ook zo eentje.
Sektes doen hetzelfde. Zit ergens in mensen in de hersenen ingebakken. Memes noemt Richard Dawkins dit, het zijn stukjes informatie die men wil kopieeren, net als virussen. Als er een populatie is die nog nooit contact heeft gehad met deze dan gaat het rond als strovuur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mensen laten zich gewoon helemaal gek maken.. En of het nou domheid of gewoon labiliteit is.. het is idd heel erg triest.
Ik was er ook een tijd niet immuun voor, knetterdepri zijn maar medicatie weigeren door allerlei complottheorieën.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sektes doen hetzelfde. Zit ergens in mensen in de hersenen ingebakken. Memes noemt Richard Dawkins dit, het zijn stukjes informatie die men wil kopieeren, net als virussen. Als er een populatie is die nog nooit contact heeft gehad met deze dan gaat het rond als strovuur.
Een virus of Meme, is een stuk informatie, of dat nu genetische informatie, bits en bytes, of lulverhalen zijn, maakt niet uit. Het is een stuk informatie dat de drager (cel, computer, hersenen) de opdracht geeft: Kopieer mij. Als je niet immuun bent, dan ben je slaafs aan die opdracht.
Het is een interessant inzicht in Informatietheorie.
TS is duidelijk niet immuun en volgt braaf deze opdracht uit, verspreiden verspreiden verspreiden. Eigenlijk is hij tussen de oren geïnfecteerd met net zo een virus als covid
Dit artikel geeft een gedegen onderbouwing. Een Duitse minister erkent vaccinatieschade.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En weer kom je met een claim die je niet gaat onderbouwen.
Je roept maar wat.
Iedereen erkent vaccinatieschade.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dit artikel geeft een gedegen onderbouwing. Een Duitse minister erkent vaccinatieschade.
https://fvd.nl/nieuws/dui(...)isicos-coronavaccins
Ah ja, en dan moeten we uiteraard geloven dat dit van CBS is..quote:Op zondag 9 juli 2023 07:49 schreef Basp1 het volgende:
CBN nooit van gehoord, het blijkt bij google als eerste hit de centrale bank van Nigeria te zijn, daarna iets met cannabisolie en vervolgens zien we pas dat dit het Christian broadcast netwerk zal zijn.![]()
En probeert @Monomeism deze zender als objectief te promoten terwijl het objectief gezien een subjectieve zooi is met een extreem religieuze inslag.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah ja, en dan moeten we uiteraard geloven dat dit van CBS is..
Yup, *ziet een artikel dat hem aanspreekt* He, CBS is eindelijk objectiefquote:Op zondag 9 juli 2023 08:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En probeert @:Monomeism deze zender als objectief te promoten terwijl het objectief gezien een subjectieve zooi is met een extreem religieuze inslag.
Wappie account met wappie aanhangers en wappie stemmers, uitkomst is niet representatief en op voorhand al voorspelbaarquote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens deze poll kent de meerderheid van de mensen iemand die is overleden na vaccinatie. Hoewel er altijd een zekere bias achter sociale media zit, lijkt het probleem toch best omvangrijk.
[ twitter ]
Twitter polls zijn totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens deze poll kent de meerderheid van de mensen iemand die is overleden na vaccinatie. Hoewel er altijd een zekere bias achter sociale media zit, lijkt het probleem toch best omvangrijk.
[ twitter ]
Ik heb laatst een omvangrijke poll georganiseerd onder Feyenoord-supporters. Het lijkt er sterk op dat Feyenoord de UCL wint en Ajax uit de Eredivisie degradeert komend seizoen.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ twitter ]
Ben je niet in de war met CBS?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:25 schreef Monomeism het volgende:
Is CBN News openlijk wappie objectief geworden?
Wat een lef. Ik ben verbaasd.
quote:The Christian Broadcasting Network is a global ministry committed to preparing the nations of the world for the coming of Jesus Christ through mass media
Het is gewoon dat ik stront-eigenwijs nieuwszenders volg die een kritische houding aannemen tegenover al de dagelijkse instructies die helaas de meeste mensen gezellig met en onder elkaar willen ondergaan.quote:
Wat?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[ twitter ]
Het is een poll door en voor wappies. Dan krijg je dat soort bullshit idd.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Ik ken niemand die ook maar één iemand kent die ernstige bijwerkingen na een vaccinatie kreeg.
Dat zeg je nu wel. Maar mijn vrouw is gevaccineerd en geboosterd en heeft vorige week bij een val haar elleboog gebroken en zit nu in het gips. Dit kan uiteraard geen toeval zijn, en lijkt me een typisch geval van vaccinatieschade..quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Ik ken niemand die ook maar één iemand kent die ernstige bijwerkingen na een vaccinatie kreeg.
Doe normaal gek, onderzoek uitgevoerd tijdens een Corona demonstratie heeft aangetoond dat 100% van de Nederlanders tegen vaccins wasquote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Hmmm.. interesting, arme muisjes. Moeten ze eigenlijk nog keer testen op grotere schaal. Beetje zoals met mensen. Oh wacht..quote:Unprecedented immunization campaigns have been rolled out worldwide in an attempt to contain the ongoing COVID-19 pandemic. Multiple vaccines were brought to the market, among two utilizing novel messenger ribonucleic acid technology. Despite their undisputed success in decreasing COVID-19-associated hospitalizations and mortality, various adverse events have been reported. The emergence of malignant lymphoma is one of such rare adverse events that has raised concern, although an understanding of the mechanisms potentially involved remains lacking. Herein, we present the first case of B-cell lymphoblastic lymphoma following intravenous high-dose mRNA COVID-19 vaccination (BNT162b2) in a BALB/c mouse. Two days following booster vaccination (i.e., 16 days after prime), at only 14 weeks of age, our animal suffered spontaneous death with marked organomegaly and diffuse malignant infiltration of multiple extranodal organs (heart, lung, liver, kidney, spleen) by lymphoid neoplasm. Immunohistochemical examination revealed organ sections positive for CD19, terminal deoxynucleotidyl transferase, and c-MYC, compatible with a B-cell lymphoblastic lymphoma immunophenotype. Our murine case adds to previous clinical reports on malignant lymphoma development following novel mRNA COVID-19 vaccination, although a demonstration of direct causality remains difficult. Extra vigilance is required, with conscientious reporting of similar cases and a further investigation of the mechanisms of action explaining the aforementioned association.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |