abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210234979
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, het richt zich volledig op 1+1=2.
Shocker. Onderzoek is dus verwaarloosbaar en van het niveau 100% van de mensen die water drinken gaan dood.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 11:10:30 #202
545 dop
:copyright: dop
pi_210235174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 10:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat het om het vermeende ''long covid'' gaat?
Luister de audio bij het filmpje, plus https://www.tag24.de/nach(...)e-aufmerksam-2881288
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_210235302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef Intint het volgende:

[..]
En wordt dit ook vergeleken met mensen die niet gevaccineerd zijn? En met mensen die covid en geen covid hebben gehad? Zo nee, dan ga ik dit filmpje niet eens kijken.
ja er werd onderzoek gedaan vóór de vaccinatie en vergeleken met de situatie na de vaccinatie. Verder maakt het niet uit of je covid gehad hebt, die markers zijn alleen meetbaar wanneer je op dat moment een ontsteking hebt. Als je in het verleden covid gehad hebt dan zijn die markers al lang verdwenen.
quote:
Medical history was assessed on the day of the booster vaccination (day 1). On day 3 (48–96 h) after vaccination, participants were assessed for possible myocarditis-related symptoms and a venous blood sample for the measurement of hs-cTnT (Elecsys, sex-specific 99th-percentile of healthy individuals and upper limit of normal [ULN] 8.9 ng/L in women and 15.5 ng/L in men, limit of detection 3 ng/L) was obtained.6,7 If the hs-cTnT concentration was elevated on day 3, participants were informed, asked to avoid strenuous exercise in order to minimize additional strain of the myocardium and associated cardiomyocyte injury, and offered follow-up including clinical evaluation, a second hs-cTnT measurement, and a 12-lead electrocardiogram (ECG). The follow-up visit was scheduled, if feasible, the next working day. After extensive discussion with the local ethics committee and the
COVID-19 task force of the University Hospital Basel, it was prioritized that this study should interfere as little as possible with the motivation of the hospital staff to obtain the mRNA-1273 first booster vaccination and the logistics of booster vaccination itself. Accordingly, blood draws were performed only after the vaccination.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/ejhf.2978

[ Bericht 2% gewijzigd door Vlad_Dracula op 10-08-2023 12:12:03 ]
  donderdag 10 augustus 2023 @ 11:26:29 #204
545 dop
pi_210235384
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
ja er werd onderzoek gedaan vóór de vaccinatie en vergeleken met de situatie na de vaccinatie:

Medical history was assessed on the day of the booster vaccination (day 1). On day 3 (48–96 h) after vaccination, participants were assessed for possible myocarditis-related symptoms and a venous blood sample for the measurement of hs-cTnT (Elecsys, sex-specific 99th-percentile of healthy individuals and upper limit of normal [ULN]
8.9 ng/L in women and 15.5 ng/L in men, limit of detection 3 ng/L) was obtained.6,7 If the hs-cTnT concentration was elevated on day 3, participants were informed, asked to avoid strenuous exercise in order to minimize additional strain of the myocardium and associated cardiomyocyte injury, and offered follow-up including clinical evaluation, a second hs-cTnT measurement, and a 12-lead electrocardiogram (ECG). The follow-up visit was scheduled, if feasible, the next working day. After extensive discussion with the local ethics committee and the
COVID-19 task force of the University Hospital Basel, it was prioritized that this study should interfere as little as possible with the motivation of the hospital staff to obtain the mRNA-1273 first booster vaccination and the logistics of booster vaccination itself. Accordingly, blood draws were performed only after the vaccination.

het antwoord is nee er is geen peer group.
En dit is een zeer beperkte studie over 777 personen.
Waar de meneer in de video uit dat onderzoek precies 1 alinea tekst plukt om vervolgens zijn hele verhaal aan op te hangen.

Onderzoek waar gekeken word naar een marker, en waar geen vervolg onderzoek is gedaan naar werkelijke schade.
Of oorzaak.

Hoe zo biased
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_210235460
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En hoe zit dat dan met de niet-gevaccineerden?
Men heeft de situatie vóór en na de vaccinatie gemeten, dus de toename kan worden toegeschreven aan de vaccinatie. Ik weet niet wat de baseline is voor hartontsteking, maar ik verwacht rond de 0.
pi_210235534
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:26 schreef dop het volgende:

[..]
het antwoord is nee er is geen peer group.
En dit is een zeer beperkte studie over 777 personen.
Waar de meneer in de video uit dat onderzoek precies 1 alinea tekst plukt om vervolgens zijn hele verhaal aan op te hangen.

Onderzoek waar gekeken word naar een marker, en waar geen vervolg onderzoek is gedaan naar werkelijke schade.
Of oorzaak.

Hoe zo biased

Jij denkt dat een controlegroep in dezelfde mate een hartontsteking ontwikkelt als ze geen vaccin nemen?
Hoe zie je dat voor je?

Mensen die geen vaccin nemen vallen onder de baseline, en daarmee wordt vergeleken.
quote:
Given the general superior sensitivity of hs-cTnT elevations versus the ECG or cardiac imaging for acute myocardial injury,10,11 COVID-19 mRNA-vaccine-associated myocardial injury was defined as acute
dynamic hs-cTnT elevation above the sex-specific 99th perentile ULN (8.9 ng/L in women and 15.5 ng/L in men) on day 3, without evidence of an alternative cause, irrespective of symptoms, ECG, or cardiac imaging abnormalities. In the absence of a baseline hs-cTnT concentration immediately prior to the vaccination, strict criteria were applied in the adjudication of COVID-19 mRNA-vaccine-associated myocardial injury.
Oja en waarom zou men 'biased' zijn? Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom men pro-vaccinatie zou zijn, maar wat zou de reden kunnen zijn om een veilig en effectief middel ten onrechte als gevaarlijk neer te zetten?

[ Bericht 7% gewijzigd door Vlad_Dracula op 10-08-2023 11:56:03 ]
pi_210235802
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 07:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is schade die ook voor komt bij Covid infecties.
Hoe bepalen ze of de schade door het vaccin is gekomen, of door Covid.
Omdat de deelnemers aan het onderzoek zijn gecontroleerd vóór de vaccinatie en de periode daarna. Alle mogelijke externe oorzaken zoals een covid-infectie of een bestaande hartaandoening zijn uitgesloten van deelname.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:13:27 #208
545 dop
pi_210235964
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Jij denkt dat een controlegroep in dezelfde mate een hartontsteking ontwikkelt als ze geen vaccin nemen?
Hoe zie je dat voor je?

Mensen die geen vaccin nemen vallen onder de baseline, en daarmee wordt vergeleken.
[..]
Oja en waarom zou men 'biased' zijn? Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom men pro-vaccinatie zou zijn, maar wat zou de reden kunnen zijn om een veilig en effectief middel ten onrechte als gevaarlijk neer te zetten?
wel inkoppertje de meneer van de video is pro inveremectine en is een bekende antivaxer.
dus ja die wil graag een bepaalde conclusie, daarom komt hij ook met een enkel kleinschalig onderzoekje op de proppen, een onderzoek dat zijn bias bevestigd.

verder als je werkelijk conclusies op deze manier wil trekken, dan is de conclusie ook van de 777 geteste personen is niemand overleden, er is geen blijvende schade vast gesteld.
nogal makkelijk conclusies trekken op z'n beperkt onderzoekje vind je ook niet?
pi_210236073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:13 schreef dop het volgende:

wel inkoppertje de meneer van de video is pro inveremectine en is een bekende antivaxer.
dus ja die wil graag een bepaalde conclusie, daarom komt hij ook met een enkel kleinschalig onderzoekje op de proppen, een onderzoek dat zijn bias bevestigd.
Ja OF hij blijkt nu gelijk te krijgen met betrekking tot zijn kritiek op mRNA-vaccinaties. Overigens is hij voormalig hoogleraar evolutionaire biologie en onderzoeker, dus het is niet zomaar een 'antivaxxxer'. Maar de vraag is waarom de onderzoekers bij European Society of Cardiology anti-vaccin zouden zijn, en waarom de "European Journal of Heart Failure" het onderzoek heeft nagekeken, goedgekeurd en gepubliceerd. Ik heb de video geplaatst omdat het onderzoek zelf wat saaie kost is, maar uiteindelijk gaat het om wat het onderzoek te melden heeft, en niet wat de meneer in de video ervan vindt.
quote:
verder als je werkelijk conclusies op deze manier wil trekken, dan is de conclusie ook van de 777 geteste personen is niemand overleden, er is geen blijvende schade vast gesteld.
nogal makkelijk conclusies trekken op z'n beperkt onderzoekje vind je ook niet?
Nee want overlijdens komen te weinig voor om met een dergelijke groep conclusies te trekken. De baseline is 0 doden op een dergelijke groep/tijdframe, dus valt er weinig te vergelijken. Maar de markers voor hartontsteking kun je wel heel precies meten, en dan is een groep van 777 mensen ruimschoots genoeg om een trend te laten zien.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:28:52 #210
545 dop
pi_210236126
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:21 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Ja OF hij blijkt nu gelijk te krijgen met betrekking tot zijn kritiek op mRNA-vaccinaties. Overigens is hij voormalig hoogleraar evolutionaire biologie en onderzoeker, dus het is niet zomaar een 'antivaxxxer'. Maar de vraag is waarom de onderzoekers bij European Society of Cardiology anti-vaccin zouden zijn, en waarom de "European Journal of Heart Failure" het onderzoek heeft nagekeken, goedgekeurd en gepubliceerd. Ik heb de video geplaatst omdat het onderzoek zelf wat saaie kost is, maar uiteindelijk gaat het om wat het onderzoek te melden heeft, en niet wat de meneer in de video ervan vindt.
[..]
Nee want overlijdens komen te weinig voor om met een dergelijke groep conclusies te trekken. De baseline is 0 doden op een dergelijke groep/tijdframe, dus valt er weinig te vergelijken. Maar de markers voor hartontsteking kun je wel heel precies meten, en dan is een groep van 777 mensen ruimschoots genoeg om een trend te laten zien.
de conclusie van hert onderzoekje

quote:
Conclusion mRNA-1273 vaccine-associated myocardial injury was more common than previously thought, being mild and
transient, and more frequent in women versus men. The possible protective role of IFN-λ1 (IL-29) and GM-CSF
warrant further studies.
en wat is volgens jouw de trend betreffende de markers, wat is de conclusie?

de video kopt met 1 op 35 heeft hart schade, wat geheel niet de conclusie is en ook niet verder is onderzocht pipo
pi_210236166
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:28 schreef dop het volgende:

[..]
de conclusie van hert onderzoekje
[..]
en wat is volgens jouw de trend betreffende de markers, wat is de conclusie?
Dat bij deze groep 1 op de 35 een hartontsteking hebben opgelopen. En ja, dit is een tijdelijke ontsteking die vanzelf overgaat, vaak zonder symtpomen. Maar zoals in de video wordt uitgelegd, je hart kan zich niet volledig herstellen, een ontsteking resulteert in littekenweefsel en dit wordt in verband gebracht met een verminderde levensverwachting. Verder is het zo dat als je een hartontsteking hebt zonder het te weten, er een grote kans is dat je dood neervalt wanneer je intensief gaat sporten. De mensen in dit onderzoek kwamen aan het licht door een steekproef, ze wisten zelf niet dat ze een hartontsteking hadden, dus ze hadden zonder het te weten hun leven in gevaar kunnen brengen wanneer ze intensief waren gaan sporten.
quote:
de video kopt met 1 op 35 heeft hart schade, wat geheel niet de conclusie is en ook niet verder is onderzocht pipo
De titel is wel correct, zoals ik hierboven aangaf, een ontsteking aan het hart zorgt altijd voor permanente schade aangezien je hart niet in staat is zich te herstellen zoals bijvoorbeeld spierweefsel. Hoe meer littekenweefsel, hoe groter de kans op hartfalen in de toekomst.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vlad_Dracula op 10-08-2023 12:38:27 ]
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:54:52 #212
545 dop
pi_210236380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Dat bij deze groep 1 op de 35 een hartontsteking hebben opgelopen. En ja, dit is een tijdelijke ontsteking die vanzelf overgaat, vaak zonder symtpomen. Maar zoals in de video wordt uitgelegd, je hart kan zich niet volledig herstellen, een ontsteking resulteert in littekenweefsel en dit wordt in verband gebracht met een verminderde levensverwachting. Verder is het zo dat als je een hartontsteking hebt zonder het te weten, er een grote kans is dat je dood neervalt wanneer je intensief gaat sporten. De mensen in dit onderzoek kwamen aan het licht door een steekproef, ze wisten zelf niet dat ze een hartontsteking hadden, dus ze hadden zonder het te weten hun leven in gevaar kunnen brengen wanneer ze intensief waren gaan sporten.
[..]
De titel is wel correct, zoals ik hierboven aangaf, een ontsteking aan het hart zorgt altijd voor permanente schade aangezien je hart niet in staat is zich te herstellen zoals bijvoorbeeld spierweefsel. Hoe meer littekenweefsel, hoe groter de kans op hartfalen in de toekomst.
Je trekt vervolg conclusies op iets dat niet verder is onderzocht.
Net als ik dat niet kan doen met niemand is overleden en niemand heeft blijvende schade opgelopen.
Kun jij en de meneer in de video dit ook niet doen.

Er is namelijk helemaal niet gebleken uit deze studie dat men grote kans liep om te overlijden of blijvende schade op te lopen.
Nogmaals Bias
pi_210236466
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:54 schreef dop het volgende:

[..]
Je trekt vervolg conclusies op iets dat niet verder is onderzocht.
Wat is niet verder onderzocht? Die markers geven aan dat er schade aan het hart is, wat valt er verder nog te onderzoeken?
quote:
Net als ik dat niet kan doen met niemand is overleden en niemand heeft blijvende schade opgelopen.
Kun jij en de meneer in de video dit ook niet doen.
De conclusies in het onderzoek zijn vrij duidelijk lijkt me.
quote:
Er is namelijk helemaal niet gebleken uit deze studie dat men grote kans liep om te overlijden of blijvende schade op te lopen.
Nogmaals Bias
Dat is wel gebleken, er is een hartontsteking vastgesteld en het is bekend welke risico's daarmee samenhangen. "grote kans" is subjectief en wordt niet geclaimd, maar er is wel degelijk een significant risico.
pi_210236491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Men heeft de situatie vóór en na de vaccinatie gemeten, dus de toename kan worden toegeschreven aan de vaccinatie. Ik weet niet wat de baseline is voor hartontsteking, maar ik verwacht rond de 0.
Echt gemeten?
Want misschien lees ik er overheen, maar volgens mij is er alleen gekeken naar de medische voorgeschiedenis, en pas na de vaccinatie is er bloed gemeten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210236584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Omdat de deelnemers aan het onderzoek zijn gecontroleerd vóór de vaccinatie en de periode daarna. Alle mogelijke externe oorzaken zoals een covid-infectie of een bestaande hartaandoening zijn uitgesloten van deelname.
Maar niet middels een test vooraf begreep ik, enkel op basis van medische voorgeschiedenis.
pi_210236589
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Wantie het volgende:

Echt gemeten?
Want misschien lees ik er overheen, maar volgens mij is er alleen gekeken naar de medische voorgeschiedenis, en pas na de vaccinatie is er bloed gemeten.
Neem aan dat dat onder die screening valt die ze aan het begin gedaan hebben. Maar los daarvan lijkt er een duidelijke stijging te zijn na de vaccinatie
quote:
Elevated hs-cTnT was independent of previous COVID-19 infection or the interval since the last vaccine dose. Among the overall group of participants, hs-cTnT concentration on day 3 after mRNA-1273 booster vaccination
as a continuous variable, was significantly higher compared to a well-matched control cohort.
En even later ging het weer naar beneden
quote:
When using a uniform ULN of 14 ng/L, mRNA-1273 vaccine-associated myocardial injury was adjudicated in 14 patients (1.8% [95% CI 1.0–3.0%]), with 9 cases occurring in women (1.7% [95% CI 0.8–3.2%]) and 5 in men (2.1% [95% CI 0.7–4.9%]), with a median age of 53 years (IQR 38–56). On day 3, median hs-cTnT concentration of the 9 women and 5 men with mRNA-1273 vaccine-associated myocardial injury was 17.5 ng/L (IQR 15.5–20.5). It decreased in all but one patient on the follow-up visit to a median value of 14.0 ng/L (IQR 10.0–19.0), being again below the uniform ULN in half of the participants
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:19:21 #217
545 dop
pi_210236647
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:04 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Wat is niet verder onderzocht? Die markers geven aan dat er schade aan het hart is, wat valt er verder nog te onderzoeken?
[..]
De conclusies in het onderzoek zijn vrij duidelijk lijkt me.
[..]
Dat is wel gebleken, er is een hartontsteking vastgesteld en het is bekend welke risico's daarmee samenhangen. "grote kans" is subjectief en wordt niet geclaimd, maar er is wel degelijk een significant risico.
Zou je even in het onderzoek willen qouten waar dit alles staat?

Dus niet het filmpje maar letterlijk het onderzoek.
pi_210236655
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:19 schreef dop het volgende:

[..]
Zou je even in het onderzoek willen qouten waar dit alles staat?

Dus niet het filmpje maar letterlijk het onderzoek.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:28:56 #219
545 dop
pi_210236730
quote:
Ik heb net de conclusie al gequote.
Ik doel op jouw aanvullende bevindingen. Die staan daar namelijk helemaal niet in.
pi_210236799
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:28 schreef dop het volgende:

[..]
Ik heb net de conclusie al gequote.
Ik doel op jouw aanvullende bevindingen. Die staan daar namelijk helemaal niet in.
Welke bevindingen? Dat hartontsteking leidt tot littekenweefsel? Dat kan je overal vinden
quote:
Myocarditis is an inflammation of the myocardium. When the heart becomes inflamed, it cannot pump as well because of damage to its cells and swelling (edema). The heart muscle may be damaged even more if your body’s immune system sends antibodies to try to fight whatever started the inflammation. Sometimes, these antibodies attack the tissues of your heart instead. If too many heart muscle cells are damaged, the heart muscle becomes weakened. In some cases, this process happens very quickly and results in heart failure or even sudden death.

More often, the heart tries to heal itself by changing the damaged or dead heart muscle cells into scar tissue. Scar tissue is not like heart muscle tissue because it does not contract and it cannot help the heart to pump. If enough scar tissue forms in the heart, it can lead to congestive heart failure or dilated cardiomyopathy.
https://www.texasheart.or(...)/topics/myocarditis/
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:46:03 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210236906
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:34 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
En hoe vergelijkt dat met de situatie vóór en na besmetting, bij zowel gevaccineerden als niet-gevaccineerden?
Huilen dan.
pi_210237147
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En hoe vergelijkt dat met de situatie vóór en na besmetting, bij zowel gevaccineerden als niet-gevaccineerden?
Jij denkt dat er een kans is dat hartontstekingen meer zijn gaan voorkomen onder niet-gevaccineerden terwijl het al door de producenten van de vaccinatie als bijwerking is opgegeven?

Knap staaltje geest buigen, om het maar in het Nederlands te omschrijven.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:46:46 #223
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210237521
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Dat bij deze groep 1 op de 35 een hartontsteking hebben opgelopen.

Ik dacht dat er bij 1 op de 35 een marker voor hartonsteking was vastgesteld.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 15:29:54 #224
545 dop
pi_210237980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:35 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Welke bevindingen? Dat hartontsteking leidt tot littekenweefsel? Dat kan je overal vinden
[..]
https://www.texasheart.or(...)/topics/myocarditis/
dat 1 op 35 hartontsteking heeft gehad en litteken weefsel heeft.
Met blijvende gevolg schade.
Staat niet in het onderzoek

Die conclusie trekken jij en de youtube wappie.

Je zoekt niet naar vervolg studies en kijkt niet naar andere onderzoeken want bias.
Je trekt conclusies omdat ze passen bij wat je gelooft.

Even voor de duidelijkheid ik zal de laatste zijn die zal roepen dat vaccinatie enkel positieve effecten hebben.
En ik wil ook niet zeggen dat er geen enkel risico aan zit.
Maar je conclusies zijn gewoon heel erg kort door de bocht, net als dat ik zou stellen dat er niemand dood gaat want blijkt uit dit onderzoek.
Nee ook dat blijkt nergens uit.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 15:39:46 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210238072
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef BertV het volgende:

[..]
Jij denkt dat er een kans is dat hartontstekingen meer zijn gaan voorkomen onder niet-gevaccineerden terwijl het al door de producenten van de vaccinatie als bijwerking is opgegeven?

Knap staaltje geest buigen, om het maar in het Nederlands te omschrijven.
Niet zo'n gekke gedachte wanneer je weet dat het niet uitzonderlijk is dat een corona-infectie ontstekingen aan de hartspier veroorzaakt. Dat werd immers al gerapporteerd ruim voordat er überhaupt sprake was van vaccins.

Het zou dan ook zomaar kunnen (lees: dat acht ik zeer waarschijnlijk) dat een vaccinatie je netto beschermt tegen een infectie aan de hartspier.
Huilen dan.
pi_210238938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik dacht dat er bij 1 op de 35 een marker voor hartonsteking was vastgesteld.
Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:27:41 #227
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210239037
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:14 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.
Infectie met corona
veroorzaakt begin van een ontsteking aan de hartspier
patient is gevaccineerd,
Antistoffen in het lichaam die zijn gevormd dankzij het vaccin rekenen snel af met corona infectie
Patient is niet ziek geworden, maar heeft wel de markers van de hartontsteking.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:48:42 #228
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210239222
Wat men ook vergeet is dat veel van de genoemde bijwerkingen überhaupt al veel voorkomen. Dus is veel gevallen is het ook puur toeval.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210240740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:14 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Dus is het raar dat vooraf geen meting van die markers plaatsvindt.
pi_210241417
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 15:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet zo'n gekke gedachte wanneer je weet dat het niet uitzonderlijk is dat een corona-infectie ontstekingen aan de hartspier veroorzaakt. Dat werd immers al gerapporteerd ruim voordat er überhaupt sprake was van vaccins.

Het zou dan ook zomaar kunnen (lees: dat acht ik zeer waarschijnlijk) dat een vaccinatie je netto beschermt tegen een infectie aan de hartspier.
Precies er wordt maar wat te graag over vaccinatieschade gepraat, maar corona zelf is echt niet schadelijk, is maar een griepje! Kansloos.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 21:34:51 #231
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_210241902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat men ook vergeet is dat veel van de genoemde bijwerkingen überhaupt al veel voorkomen. Dus is veel gevallen is het ook puur toeval.
Hetzelfde ook met het coronavirus.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  donderdag 10 augustus 2023 @ 22:34:37 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210242580
Heel het land gaat verder met het leven, maar de wappies hebben nog cojona in hun koppie.
Huilen dan.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 22:56:14 #233
545 dop
pi_210242806
Tja ze moeten toch op een of andere manier hun gelijk bewijzen.
Nu blijkt dat we niet eeuwig in lockdown zitten, en niet de rest van ons leven aan qr codes vast zitten.
Er geen great reset is, en je niet onder dwang wordt gevaccineerd.
En gevaccineerden niet massaal onvruchtbaar blijken te worden of in grote getale dood neer vallen.
pi_210251224
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Heel het land gaat verder met het leven, maar de wappies hebben nog cojona in hun koppie.
Ik geniet er wel van dat we nog steeds mensen hebben die zo ontzettend bang zijn voor 2030 :D
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:07:12 #235
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210251426
Waarom is dit hier eigenlijk nog niet gepost? Of kwam dat niet uit met de wappie-verzinsels?

Geen verband tussen vaccinatie en plotselinge hartstilstand atleten
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:04:32 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210252826
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef qltel het volgende:
Waarom is dit hier eigenlijk nog niet gepost? Of kwam dat niet uit met de wappie-verzinsels?

Geen verband tussen vaccinatie en plotselinge hartstilstand atleten
Laat je niks wijsmaken doe zelf gewoon je eigenste onderzoek :{w .
Huilen dan.
pi_210253369
Ik hoor ook regelmatig dat mensen met long covid of die gevaccineerd zijn geheugenproblemen hebben.
Hoe is dat eigenlijk te verklaren (als het klopt)? En is dat iets blijvends of was dat iets net na de vaccinatie bv?
pi_210267656
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 21:47 schreef Ponsai het volgende:
Ik hoor ook regelmatig dat mensen met long covid of die gevaccineerd zijn geheugenproblemen hebben.
Hoe is dat eigenlijk te verklaren (als het klopt)? En is dat iets blijvends of was dat iets net na de vaccinatie bv?
Ik hoor regelmatig dat mensen met waanbeelden en prikangst met nepnieuws komen. Hoe is dat eigenlijk te verklaren? Is er te weinig geestelijke hulp voor deze mensen? Moet er meer aandacht besteed worden op school aan hoe belangrijk vaccinaties zijn bv?
  zondag 13 augustus 2023 @ 09:35:16 #239
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210267895
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ik hoor regelmatig dat mensen met waanbeelden en prikangst met nepnieuws komen. Hoe is dat eigenlijk te verklaren? Is er te weinig geestelijke hulp voor deze mensen? Moet er meer aandacht besteed worden op school aan hoe belangrijk vaccinaties zijn bv?
Hoe dommer mensen zijn, hoe meer ze daarmee te koop lopen.
pi_210268409
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 09:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hoe dommer mensen zijn, hoe meer ze daarmee te koop lopen.
Toch zijn de waanbeelden die dat soort mensen hebben zorgwekkend. Zeker wanneer ze er mensen om bedreigen zoals virologen, politici etc.
pi_210268726
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:28 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Toch zijn de waanbeelden die dat soort mensen hebben zorgwekkend. Zeker wanneer ze er mensen om bedreigen zoals virologen, politici etc.
Klopt, maar dat is ook van alle tijden.
Eeuwen geleden werden vrouwen levend verbrand omdat men dacht dat het heksen waren.
Tegenwoordig worden virologen als demonen gezien die een onzichtbare elite dienen die er op uit is ons tot slaaf te maken en te vermoorden.
pi_210268770
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is ook van alle tijden.
Eeuwen geleden werden vrouwen levend verbrand omdat men dacht dat het heksen waren.
Tegenwoordig worden virologen als demonen gezien die een onzichtbare elite dienen die er op uit is ons tot slaaf te maken en te vermoorden.
Vlak voor 2030 zal het aantal zelfmoorden significant toenemen. Mensen leven jaren van tevoren al dagelijks in angst voor iets dat niet bestaat. Wanneer 2030 voorbij is en het 2031 is zullen deze mensen niet wakker worden, maar een nieuwe target verzinnen. Het is een hardnekkig geestelijk probleem voor toch wel een vrij grote groep, die in complottheorieën geloven. Dit soort mensen zijn helaas niet te helpen, zeker niet omdat er steeds meer gekkies bij komen.

https://www.ad.nl/politie(...)verder-toe~ab963def/
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:04:19 #243
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_210353407
twitter
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_210353468
Normaliter veroorzaakt een griepseizoen OOK een piek aan hartfalen bij jongeren, niet zo gek dat SARS-CoV-2 (en niet de vaccins!) dat dus ook doet.

twitter
pi_210353510
quote:
Ah ja als je je bias niet kan onderbouwen met data kan je natuurlijk nog altijd een random persoon op twitter vinden :)
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:32:39 #246
545 dop
pi_210353803
quote:
Ik heb een buurvrouw, en daar de zus van, en die haar hond, die heeft van de poes van de slager gehoord dat, de dokter zij dat, hij heeft gehoord van, dat op twitter stond dat, enz.
pi_210354005
quote:
Ik ben blij dat dat ik niet zo angstig leef als jij.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:01:05 #248
545 dop
pi_210354187
Gisteren nog 90km door het bos (Veluwe) op de mtb.
Al weer niet opgevreten door een wolf, en wederom geen hartfalen. Terwijl ik toch de ideale leeftijd daar voor heb (52jaar) en 3 prikkies heb gehad.
Veel andere sporter tegen gekomen, maar niet 1 die dood wou blijven liggen, zodat ik het hier kon posten.
Terrasjes zaten ook vol met ebike bejaarden met wat overgewicht, net als de campings.
Maar niemand, ook nergens bange mensen, die wil helpen dit topic te vullen.

Sorry @Dr8gonOfLife

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 20-08-2023 14:06:13 ]
pi_210354953
quote:
Ja, dat was ook voorspeld, dat Covid op langere termijn alsnog voor letsel gaat zorgen.
Dat zien we op verschillende manieren. Op covidkids.nl bijvoorbeeld hoe een milde covid besmetting bij jonge, gezonde kinderen enige tijd later kan zorgen voor hartproblemen.
Met ziekenhuisopname en in ernstige gevallen ic opnames als gevolg.
pi_210356488
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat was ook voorspeld, dat Covid op langere termijn alsnog voor letsel gaat zorgen.
Dat zien we op verschillende manieren. Op covidkids.nl bijvoorbeeld hoe een milde covid besmetting bij jonge, gezonde kinderen enige tijd later kan zorgen voor hartproblemen.
Met ziekenhuisopname en in ernstige gevallen ic opnames als gevolg.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')