Kom op man ik was de laatste die hier poste en je vroeg te antwoorden, voor je zelf het topic weer omhoog schopte.quote:
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens: de slachtoffers van het afbreken van de geestelijke gezondheidszorg verdienen wel een beetje medeleven. En vooral: hulp.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wees meer betrokken met slachtoffers.
Het zijn gewoon gefrustreerde lui die niet snappen van wat er gebeurd, en wat democratie is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha het zijn ook altijd dezelfde simpele types die je hier komt posten, je kunt de bingokaart er zo bij pakken.
Dat je één of enkele van de punten ervan ter discussie stelt kan ik me voorstellen, dat je bijv. tegen meer massa-immigratie bent valt best wat voor te zeggen. Maar dat je dan ook meteen én pro-boer, én anti-LGBT, én pro Rusland, én anti WEF () bent kan geen toeval zijn. Dat is gewoon letterlijk het bewijs dat dit soort minkukels zelf niks weten/opzoeken maar gewoon populaire talking points napapegaaien.
En dan in ieder berichtje smeken om likesik neem aan dat jij wel al zijn posts liket zoals hij van je vraagt? Want hij heeft wel volgers en likes nodig om zijn vrijheidsstrijd voort te zetten.
Komt die Wappie rappert niet uit Friesland?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:05 schreef qltel het volgende:
In Friesland ook nog.. Nou, dan zijn de rapen gaar.. Ik neem aan dat het Mark en Marion nu dun door de broek loopt..
(Even serieus, wat is dat voor een belachelijke en nietszeggende toevoeging)
Vast wel. Dan nog zou ik erop zetten: gedagvaard vanwege ....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Komt die Wappie rappert niet uit Friesland?
Liever dan wel gedwongen opnemen ipv die vrijwillige opnames waarbij deze geestelijk gestoorde vinden dat iedereen gek is behalve hun.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens: de slachtoffers van het afbreken van de geestelijke gezondheidszorg verdienen wel een beetje medeleven. En vooral: hulp.
Ik heb het niet gepost. Het lijkt mij vrij duidelijk dat er zeer langdurige oversterfte is. De coronapandemie, die tussen februari en mei 2020 een ding was, veroorzaakte een korte felle piek. Ongeveer vergelijkbaar met het influenzaseizoen van 2018.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:45 schreef dop het volgende:
[..]
Kom op man ik was de laatste die hier poste en je vroeg te antwoorden, voor je zelf het topic weer omhoog schopte.
Veel zeggend hoe slecht je blijkbaar leest.
Post 165
Fact checking is soms vrij eenvoudig. Maar als je daar niet aan doet, dan ben je gewoon een echoput die onzin herhaald.
Bedoel wat je net ook weer post Kafka wat heeft die bijgedragen behalve wappie onzin op twitter posten
Je hebt ergens eerder gezegd dat je je hebt verdiept in het onderwerp maar het blijkt keer op keer nergens uit.
Dat is klinkklare onzin.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha het zijn ook altijd dezelfde simpele types die je hier komt posten, je kunt de bingokaart er zo bij pakken.
Dat je één of enkele van de punten ervan ter discussie stelt kan ik me voorstellen, dat je bijv. tegen meer massa-immigratie bent valt best wat voor te zeggen. Maar dat je dan ook meteen én pro-boer, én anti-LGBT, én pro Rusland, én anti WEF () bent kan geen toeval zijn. Dat is gewoon letterlijk het bewijs dat dit soort minkukels zelf niks weten/opzoeken maar gewoon populaire talking points napapegaaien.
En dan in ieder berichtje smeken om likesik neem aan dat jij wel al zijn posts liket zoals hij van je vraagt? Want hij heeft wel volgers en likes nodig om zijn vrijheidsstrijd voort te zetten.
Vaccinatieschadeslachtoffers heb ik het over.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens: de slachtoffers van het afbreken van de geestelijke gezondheidszorg verdienen wel een beetje medeleven. En vooral: hulp.
Wat vind je van het gebruik van schadelijke pesticiden waardoor mensen ziek worden? Daar je je druk maakt om vaccinatieschade, zal je je hier ook wel druk om maken? Moeten de boeren ter verantwoordelijkheid worden geroepen of?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben pro-boer, dat is correct, omdat de boeren een belangrijke voorziening zijn voor ons voedsel.
Over klinklare onzin gesprokenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschadeslachtoffers heb ik het over.
Dit alleen al is voldoende om je tot kandidaat voor de GGZ te bestempelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..] Het WEF heeft een grote vinger in de pap met o.a de pandemie, klimaatverandering en oorlogen.
Want die zijn belangrijker? En welke vaccinatieschadeslachtoffers zijn dat dan precies?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschadeslachtoffers heb ik het over.
Zo belangrijk dat de boeren waar het over gaat veelal voor export produceren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin.
Ik ben pro-boer, dat is correct, omdat de boeren een belangrijke voorziening zijn voor ons voedsel.
Welke regenbogen worden opgedrongen?quote:Ik ben niet anti-LGBT. Ik heb niks mis met homo's en lesbiennes. Ik ben echter van mening dat het opdringen van regenbogen de acceptatie niet ten goede komt.
Je bent naar eigen zeggen niet pro-Rusland, maar je herhaalt wel de Kremlinpraatpuntjes.quote:Daarnaast ben ik ook niet pro-Rusland. Met het leveren van wapens aan het front provoceert het elitaire Westen wel flink. Oekraïne is ook niet helemaal zuiver met Zelenski en dan ook nog het nazi-bataljon Azov.
Puur gewapquote:De oorlog is gebaseerd op niets. Beide kanten zitten fout. Het WEF heeft een grote vinger in de pap met o.a de pandemie, klimaatverandering en oorlogen.
De oorlog is door Rusland begonnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin.
Ik ben pro-boer, dat is correct, omdat de boeren een belangrijke voorziening zijn voor ons voedsel. Ik ben niet anti-LGBT. Ik heb niks mis met homo's en lesbiennes. Ik ben echter van mening dat het opdringen van regenbogen de acceptatie niet ten goede komt. Daarnaast ben ik ook niet pro-Rusland. Met het leveren van wapens aan het front provoceert het elitaire Westen wel flink. Oekraïne is ook niet helemaal zuiver met Zelenski en dan ook nog het nazi-bataljon Azov. De oorlog is gebaseerd op niets. Beide kanten zitten fout. Het WEF heeft een grote vinger in de pap met o.a de pandemie, klimaatverandering en oorlogen.
Ik doe zelf niet aan interactie op het X-platform sinds mijn account een tijd geleden uit de lucht is gehaald. Ik lees alleen mee op een alternatief account uit interesse en omdat sommige accounts interessante informatie plaatsen. Interactie op X door te liken of retweeten geeft het X-platform zeer waarschijnlijk meer geld of populariteit. Uit principe doe ik dat niet tot dat Elon Musk besluit mijn account weer te heractiveren. Wat ik niet op korte termijn verwacht.
klopt my bad, jij postte een filmpje waar bij stond op twitter dat het over vaccinatie doden ging, in de praktijk bleek het over long covid te gaan. maar gezien je dat niet checkte en en gewoon domweg hier in het topic dumpt omdat het zo lekker in je bias past. (post 152) vraag ik je nog maar eens of je je fout wil rectificeren?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb het niet gepost. Het lijkt mij vrij duidelijk dat er zeer langdurige oversterfte is. De coronapandemie, die tussen februari en mei 2020 een ding was, veroorzaakte een korte felle piek. Ongeveer vergelijkbaar met het influenzaseizoen van 2018.
Het is schade die ook voor komt bij Covid infecties.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:09 schreef Vlad_Dracula het volgende:
Ontopic nu, interresant onderzoek uit Zwitserland, 1 op 35 gevaccineerden hebben markers van hartontsteking
Hartontsteking kan genezen zonder symptomen, maar vergroot de kans op hartfalen op langere termijn
En wordt dit ook vergeleken met mensen die niet gevaccineerd zijn? En met mensen die covid en geen covid hebben gehad? Zo nee, dan ga ik dit filmpje niet eens kijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:09 schreef Vlad_Dracula het volgende:
Ontopic nu, interresant onderzoek uit Zwitserland, 1 op 35 gevaccineerden hebben markers van hartontsteking
Nee, het richt zich volledig op 1+1=2.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:20 schreef Intint het volgende:
[..]
En wordt dit ook vergeleken met mensen die niet gevaccineerd zijn? En met mensen die covid en geen covid hebben gehad? Zo nee, dan ga ik dit filmpje niet eens kijken.
En hoe zit dat dan met de niet-gevaccineerden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:09 schreef Vlad_Dracula het volgende:
Hartontsteking kan genezen zonder symptomen, maar vergroot de kans op hartfalen op langere termijn
Waaruit blijkt dat het om het vermeende ''long covid'' gaat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:46 schreef dop het volgende:
[..]
klopt my bad, jij postte een filmpje waar bij stond op twitter dat het over vaccinatie doden ging, in de praktijk bleek het over long covid te gaan. maar gezien je dat niet checkte en en gewoon domweg hier in het topic dumpt omdat het zo lekker in je bias past. (post 152) vraag ik je nog maar eens of je je fout wil rectificeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |