Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij 1 op de 35 een marker voor hartonsteking was vastgesteld.
Infectie met coronaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:14 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.
Dus is het raar dat vooraf geen meting van die markers plaatsvindt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:14 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Die markers tonen aan dat er een ontsteking is, alleen kan het zo licht zijn dat je er zelf niets van merkt.
Precies er wordt maar wat te graag over vaccinatieschade gepraat, maar corona zelf is echt niet schadelijk, is maar een griepje! Kansloos.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zo'n gekke gedachte wanneer je weet dat het niet uitzonderlijk is dat een corona-infectie ontstekingen aan de hartspier veroorzaakt. Dat werd immers al gerapporteerd ruim voordat er überhaupt sprake was van vaccins.
Het zou dan ook zomaar kunnen (lees: dat acht ik zeer waarschijnlijk) dat een vaccinatie je netto beschermt tegen een infectie aan de hartspier.
Hetzelfde ook met het coronavirus.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat men ook vergeet is dat veel van de genoemde bijwerkingen überhaupt al veel voorkomen. Dus is veel gevallen is het ook puur toeval.
Ik geniet er wel van dat we nog steeds mensen hebben die zo ontzettend bang zijn voor 2030quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Heel het land gaat verder met het leven, maar de wappies hebben nog cojona in hun koppie.
Laat je niks wijsmaken doe zelf gewoon je eigenste onderzoekquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef qltel het volgende:
Waarom is dit hier eigenlijk nog niet gepost? Of kwam dat niet uit met de wappie-verzinsels?
Geen verband tussen vaccinatie en plotselinge hartstilstand atleten
Ik hoor regelmatig dat mensen met waanbeelden en prikangst met nepnieuws komen. Hoe is dat eigenlijk te verklaren? Is er te weinig geestelijke hulp voor deze mensen? Moet er meer aandacht besteed worden op school aan hoe belangrijk vaccinaties zijn bv?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:47 schreef Ponsai het volgende:
Ik hoor ook regelmatig dat mensen met long covid of die gevaccineerd zijn geheugenproblemen hebben.
Hoe is dat eigenlijk te verklaren (als het klopt)? En is dat iets blijvends of was dat iets net na de vaccinatie bv?
Hoe dommer mensen zijn, hoe meer ze daarmee te koop lopen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat mensen met waanbeelden en prikangst met nepnieuws komen. Hoe is dat eigenlijk te verklaren? Is er te weinig geestelijke hulp voor deze mensen? Moet er meer aandacht besteed worden op school aan hoe belangrijk vaccinaties zijn bv?
Toch zijn de waanbeelden die dat soort mensen hebben zorgwekkend. Zeker wanneer ze er mensen om bedreigen zoals virologen, politici etc.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe dommer mensen zijn, hoe meer ze daarmee te koop lopen.
Klopt, maar dat is ook van alle tijden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Toch zijn de waanbeelden die dat soort mensen hebben zorgwekkend. Zeker wanneer ze er mensen om bedreigen zoals virologen, politici etc.
Vlak voor 2030 zal het aantal zelfmoorden significant toenemen. Mensen leven jaren van tevoren al dagelijks in angst voor iets dat niet bestaat. Wanneer 2030 voorbij is en het 2031 is zullen deze mensen niet wakker worden, maar een nieuwe target verzinnen. Het is een hardnekkig geestelijk probleem voor toch wel een vrij grote groep, die in complottheorieën geloven. Dit soort mensen zijn helaas niet te helpen, zeker niet omdat er steeds meer gekkies bij komen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook van alle tijden.
Eeuwen geleden werden vrouwen levend verbrand omdat men dacht dat het heksen waren.
Tegenwoordig worden virologen als demonen gezien die een onzichtbare elite dienen die er op uit is ons tot slaaf te maken en te vermoorden.
Ah ja als je je bias niet kan onderbouwen met data kan je natuurlijk nog altijd een random persoon op twitter vindenquote:
Ik heb een buurvrouw, en daar de zus van, en die haar hond, die heeft van de poes van de slager gehoord dat, de dokter zij dat, hij heeft gehoord van, dat op twitter stond dat, enz.quote:
Ik ben blij dat dat ik niet zo angstig leef als jij.quote:
Ja, dat was ook voorspeld, dat Covid op langere termijn alsnog voor letsel gaat zorgen.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat was ook voorspeld, dat Covid op langere termijn alsnog voor letsel gaat zorgen.
Dat zien we op verschillende manieren. Op covidkids.nl bijvoorbeeld hoe een milde covid besmetting bij jonge, gezonde kinderen enige tijd later kan zorgen voor hartproblemen.
Met ziekenhuisopname en in ernstige gevallen ic opnames als gevolg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |