Dus je erkent nu toch dat je citaat niet van toepassing is.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is een vorm van gentherapie. Er zijn meerdere varianten van gentherapie.
Dat noemen ze het Dunning and Kruger effect.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Je reageert niet op wat ik zeg en je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar je komt wel met weer een nieuwe oneliner die je niet onderbouwt.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er word genetische code geïnjecteerd in je lichaam.
Daar merk ik weinig van.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Een virus is door de natuur gemaakt. Een spuitje door de mens.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reageert niet op wat ik zeg en je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar je komt wel met weer een nieuwe oneliner die je niet onderbouwt.
Daarnaast: elk virus is 'genetische code', dus een besmetting (of vaccinatie) resulteert ook in 'genetische code' die in je lichaam terechtkomt.
Dat komt doordat je de stof zelf nog niet helemaal beheerst.quote:
En wat is er dan fundamenteel anders in de context van de gentherapie waar je het eerder over had?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een virus is door de natuur gemaakt. Een spuitje door de mens.
HAHAHAHAHA wat is dit nou weer.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat je de stof zelf nog niet helemaal beheerst.
Aldus degene die consequent niet in staat blijkt om zijn stellingen van het geringste gewicht te voorzien.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, en?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De natuur mag je wel doodmaken.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat is er dan fundamenteel anders in de context van de gentherapie waar je het eerder over had?
En welk argument moet ik hier achter zoeken?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik laat me liever niet om zeep helpen door een kwaadaardige overheid.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:05 schreef dop het volgende:
[..]
En welk argument moet ik hier achter zoeken?
Door de natuur gemaakt is goed en door. De mens is slecht?
Ik mag hopen dat je door hebt dat dit nogal een domme stelling is.
Ik kan nogal een lading virussen en ziektes noemen waar van jij blij bent dat de mens er vaccins en medicijnen voor heeft gemaakt.
als dat de missie van onze overheid is, dan is een vaccin wel een heel omslachtige manier.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik laat me liever niet om zeep helpen door een kwaadaardige overheid.
Dunning Kruger at its finest. Jij bent echt een enorm dom individu.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geloof maar lekker verder in de boostertjes.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:18 schreef Intint het volgende:
[..]
Dunning Kruger at its finest. Jij bent echt een enorm dom individu.
De overheid heeft niet het beste met ons voor. Dat is bekend. Ik weet niet of de opzet er is om de bevolking specifiek negatief te treffen met de vaccinaties, maar het zal vast wel liggen aan geld. Vaccinatieschade op de koop nemen.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef dop het volgende:
[..]
als dat de missie van onze overheid is, dan is een vaccin wel een heel omslachtige manier.
Je stelling draait dus om geloof in kwade machten als ik je goed begrijp?
Maar jij vind dat geen wappie gedrag?
Kun je de vraag herhalen? Ik ben hem alweer vergetenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef stropdaz het volgende:
Ik lees steeds meer over permanente geheugenschade door covid en vaccinatie. Wie weet hoe dit komt?
Precies, dus jij Lysa en ik het vaccinquote:Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik laat me liever niet om zeep helpen door een kwaadaardige overheid.
Leg eens uit? Ik werk ook bij de overheid namelijk. Waarom zou ik in het complot zitten?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De overheid heeft niet het beste met ons voor. Dat is bekend. Ik weet niet of de opzet er is om de bevolking specifiek negatief te treffen met de vaccinaties, maar het zal vast wel liggen aan geld. Vaccinatieschade op de koop nemen.
Heel ff tussendoor, die jongen was 19:quote:Op maandag 3 juli 2023 16:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zal hem alvast posten:
https://www.ad.nl/show/kl(...)overleden~a5c826b82/
Scheelt weer wat onderzoekswerk voor de wappies.
Die film van 2005 is daarvoor nog opgenomen, dus bij de opnames was hij hooguit 1-2 jaar oud.quote:Leandro was, ondanks zijn nog jonge leeftijd, net als zijn moeder en grootvader bezig met acteren. Hij had rollen in The Collection (2005)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |