abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2023 @ 15:05:33 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_209747323

#vaccinatieschadeawareness
Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade. De onverklaarbare oversterfte is ongekend hoog.

Topje van de ijsberg:
https://artsencollectief.(...)groene-amsterdammer/
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230313_97449467
https://www.gov.uk/vaccine-damage-payment
https://www.hrsa.gov/vaccine-compensation
https://www.researchprofe(...)-19-vaccine-damages/
https://www.nu.nl/wetensc(...)-worden-genomen.html
https://www.nporadio1.nl/(...)-na-coronavaccinatie
https://www.pw.nl/nieuws/(...)-na-coronavaccinatie

Meest voorkomende bijwerkingen (vergelijkbaar met COVID-19 infectie):
Reacties op de plek van de prik (pijn, roodheid)
Vermoeidheid
Hoofdpijn
Niet lekker voelen
Koorts
Spierpijn
Pijn in de gewrichten
Misselijkheid
Braken
Koude rillingen
Opgezette lymfeklieren (meestal in de oksel van de gevaccineerde arm)
Huiduitslag, al dan niet op de prikplek
Ontsteking van de hartspier of hartzakje
https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins

Hulp bij (langdurige) klachten of gevolgen na coronavaccinatie:
https://www.rijksoverheid(...)achten-na-vaccinatie

Oversterfte in 2022 & 2023 bizar hoog

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr8gonOfLife op 03-07-2023 15:30:29 ]
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_209747437
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Het is een vorm van gentherapie. Er zijn meerdere varianten van gentherapie.
Dus je erkent nu toch dat je citaat niet van toepassing is.
Die kan dus van tafel.

Zijn er nog andere bezwaren tegen het mRNA vaccin?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209747473
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Dat noemen ze het Dunning and Kruger effect.

Daardoor snap je niet dat je niet snapt dat als er geen genetisch gemodificeerde virussen zijn gebruikt er ook geen gevaar bestaat voor de gevolgen van genetisch gemodificeerde virussen.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:20:27 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209747497
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Er word genetische code genjecteerd in je lichaam.
Je reageert niet op wat ik zeg en je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar je komt wel met weer een nieuwe oneliner die je niet onderbouwt.

Daarnaast: elk virus is 'genetische code', dus een besmetting (of vaccinatie) resulteert ook in 'genetische code' die in je lichaam terechtkomt.
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:20:59 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209747504
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik heb mij anderhalf jaar lang verdiept in het onderwerp corona, vaccinatieschade, lockdowns en mRNA vaccinaties.
Daar merk ik weinig van.
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:21:06 #6
490410 Dr8gonOfLife
pi_209747507
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je reageert niet op wat ik zeg en je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar je komt wel met weer een nieuwe oneliner die je niet onderbouwt.

Daarnaast: elk virus is 'genetische code', dus een besmetting (of vaccinatie) resulteert ook in 'genetische code' die in je lichaam terechtkomt.
Een virus is door de natuur gemaakt. Een spuitje door de mens.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  maandag 3 juli 2023 @ 15:21:28 #7
490410 Dr8gonOfLife
pi_209747513
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daar merk ik weinig van.
Dat komt doordat je de stof zelf nog niet helemaal beheerst.
  maandag 3 juli 2023 @ 15:37:20 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209747643
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
En wat is er dan fundamenteel anders in de context van de gentherapie waar je het eerder over had?
Huilen dan.
pi_209747651
quote:

[..]
HAHAHAHAHA wat is dit nou weer.

Echt zoek professionele hulp man. Dit kan echt niet :')
  maandag 3 juli 2023 @ 15:39:19 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209747655
quote:

[..]
Aldus degene die consequent niet in staat blijkt om zijn stellingen van het geringste gewicht te voorzien.
Huilen dan.
pi_209748286
quote:

[..]
Ja, en?
Het lysa virus is door de natuur gemaakt en diens genetische code is 100% dodelijk voor je.
Het vaccin tegen Lysa is door de mens gemaakt en effectief tegen het virus.

Jij kiest voor Lysa, ik voor het vaccin.
pi_209748301
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wat is er dan fundamenteel anders in de context van de gentherapie waar je het eerder over had?
De natuur mag je wel doodmaken.
pi_209748325
Ik zal hem alvast posten:
https://www.ad.nl/show/kl(...)overleden~a5c826b82/

Scheelt weer wat onderzoekswerk voor de wappies.
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 3 juli 2023 @ 17:05:04 #14
545 dop
:copyright: dop
pi_209748704
quote:

[..]
En welk argument moet ik hier achter zoeken?
Door de natuur gemaakt is goed en door. De mens is slecht?
Ik mag hopen dat je door hebt dat dit nogal een domme stelling is.
Ik kan nogal een lading virussen en ziektes noemen waar van jij blij bent dat de mens er vaccins en medicijnen voor heeft gemaakt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 3 juli 2023 @ 17:13:14 #15
490410 Dr8gonOfLife
pi_209748784
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:05 schreef dop het volgende:

[..]
En welk argument moet ik hier achter zoeken?
Door de natuur gemaakt is goed en door. De mens is slecht?
Ik mag hopen dat je door hebt dat dit nogal een domme stelling is.
Ik kan nogal een lading virussen en ziektes noemen waar van jij blij bent dat de mens er vaccins en medicijnen voor heeft gemaakt.
Ik laat me liever niet om zeep helpen door een kwaadaardige overheid.
  maandag 3 juli 2023 @ 17:35:35 #16
545 dop
pi_209749024
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
als dat de missie van onze overheid is, dan is een vaccin wel een heel omslachtige manier.
Je stelling draait dus om geloof in kwade machten als ik je goed begrijp?
Maar jij vind dat geen wappie gedrag?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_209749723
quote:

[..]
Dunning Kruger at its finest. Jij bent echt een enorm dom individu.
  maandag 3 juli 2023 @ 18:21:08 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_209749759
Waarom staat deze onzin nog niet in ONZ?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_209750409
Ik lees steeds meer over permanente geheugenschade door covid en vaccinatie. Wie weet hoe dit komt?
  maandag 3 juli 2023 @ 19:13:32 #20
490410 Dr8gonOfLife
pi_209750474
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:18 schreef Intint het volgende:

[..]
Dunning Kruger at its finest. Jij bent echt een enorm dom individu.
Geloof maar lekker verder in de boostertjes.
  maandag 3 juli 2023 @ 19:14:48 #21
490410 Dr8gonOfLife
pi_209750498
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef dop het volgende:

[..]
als dat de missie van onze overheid is, dan is een vaccin wel een heel omslachtige manier.
Je stelling draait dus om geloof in kwade machten als ik je goed begrijp?
Maar jij vind dat geen wappie gedrag?
De overheid heeft niet het beste met ons voor. Dat is bekend. Ik weet niet of de opzet er is om de bevolking specifiek negatief te treffen met de vaccinaties, maar het zal vast wel liggen aan geld. Vaccinatieschade op de koop nemen.
pi_209750553
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef stropdaz het volgende:
Ik lees steeds meer over permanente geheugenschade door covid en vaccinatie. Wie weet hoe dit komt?
Kun je de vraag herhalen? Ik ben hem alweer vergeten :@
pi_209750595
quote:

[..]
Precies, dus jij Lysa en ik het vaccin ^O^

Wat kan er mis gaan :s)
  maandag 3 juli 2023 @ 19:23:29 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_209750660
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
De overheid heeft niet het beste met ons voor. Dat is bekend. Ik weet niet of de opzet er is om de bevolking specifiek negatief te treffen met de vaccinaties, maar het zal vast wel liggen aan geld. Vaccinatieschade op de koop nemen.
Leg eens uit? Ik werk ook bij de overheid namelijk. Waarom zou ik in het complot zitten?
pi_209750771
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zal hem alvast posten:
https://www.ad.nl/show/kl(...)overleden~a5c826b82/

Scheelt weer wat onderzoekswerk voor de wappies.
Heel ff tussendoor, die jongen was 19:
quote:
Leandro was, ondanks zijn nog jonge leeftijd, net als zijn moeder en grootvader bezig met acteren. Hij had rollen in The Collection (2005)...
Die film van 2005 is daarvoor nog opgenomen, dus bij de opnames was hij hooguit 1-2 jaar oud.
Maar om in de Covid-trend te blijven, volgens wappies zal de doodsoorzaak wel een vaccin zijn, ook al was het een auto-ongeluk of overdosis.
pi_209750797
quote:

[..]
Waarom zou de overheid jou om zeep helpen? Je bent toch nuttig voor ze? Betaalt belasting enzo?
pi_209750813
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef stropdaz het volgende:
Door vaccinatie? Waar?
Door het virus kan goed, net als schade aan hart en vaten. Virussen richten schade aan in lichamen, omdat ze de cellen van de host gebruiken om zich te vermenigvuldigen, en die schade kan permanent zijn.
pi_209751089
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Heel ff tussendoor, die jongen was 19:
[..]
Die film van 2005 is daarvoor nog opgenomen, dus bij de opnames was hij hooguit 1-2 jaar oud.
Maar om in de Covid-trend te blijven, volgens wappies zal de doodsoorzaak wel een vaccin zijn, ook al was het een auto-ongeluk of overdosis.
Dat is het hele "grappige" bekende personen gingen al vaker (onverwacht) jong dood omdat het gewoon om meerdere redenen niet gezond is om bekend te zijn. Zelfde geld soms ook voor hun nageslacht..

Maar sinds Covid komt het ineens allemaal door de vaccins. Terwijl er voor 2019 al meer jaren geweest zijn waarbij bekende personen omvielen bij bosjes..
pi_209753183
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Door vaccinatie? Waar?
Door het virus kan goed, net als schade aan hart en vaten. Virussen richten schade aan in lichamen, omdat ze de cellen van de host gebruiken om zich te vermenigvuldigen, en die schade kan permanent zijn.
Helder. Eigenlijk werkt dan bv een cel niet goed wat geheugenproblemen geeft?

Dan denk ik dat ik me vergis en de daadwerkelijke besmetting werd bedoelt. Dacht dat er geschetst werd dat een bloedprop of veranderde samenstelling van bloed zorgde voor verminderd zuurstof transport
  maandag 3 juli 2023 @ 22:36:24 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209753209
quote:

[..]
Kan je ons wat meer vertellen over dat verdienmodel?
Huilen dan.
pi_209753694
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:34 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Helder. Eigenlijk werkt dan bv een cel niet goed wat geheugenproblemen geeft?

Dan denk ik dat ik me vergis en de daadwerkelijke besmetting werd bedoelt. Dacht dat er geschetst werd dat een bloedprop of veranderde samenstelling van bloed zorgde voor verminderd zuurstof transport
De schade zit wrs niet in de hersencel. Je hebt bijv ook vasculaire dementie, dan wordt het geheugen minder door verminderd bloedtoevoer, en/of uitwisseling zuurstof van bloedvaten naar hersencellen, doordat de wanden van de bloedvaten minder zuurstof doorlaten (verkalken is een groot woord, maar zo zou je het kunnen zien). Dat soort processen kunnen ook beinvloed worden. Waar het iig mee te maken heeft lijkt me, is dat mensen vaak klagen (of klaagden, hoor er nu minder over), over 'brain-fog' bij een corona-besmetting, en ook bij long-covid zijn concentratie-klachten, en geheugen-problemen vaak gemelde klachten. Maar volgens mij zie je dat wel meer bij langdurige klachten na virale infecties. Die kunnen heel divers zijn, waardoor de effecten moeilijk te definieren zijn, en moeilijk te vangen in een diagnose, wat ook weer niet helpt bij het creeeren van begrip en draagvlak bij anderen. De ene is moe, de ander heeft hartklachten, een derde kan zich niet concentreren, een vierde is kortademig, een vijfde heeft last van prikkels, een zesde vergeet dingen, en dat, en meer, gebeurt ook nog eens op een grote spreiding aan gradaties en in verschillende combinaties. Maar het lijkt erop dat SARS-CoV-2 vooral in het hart- en vaat-stelsel schade aan kan richten. Dus niet gek dat je van bloedproppen hoort, myocarditis, hartfalen etc. Sommigen proberen dat af te schuiven op de vaccins, en myocarditis treedt ook op in sommige gevallen vrij kort na een vaccinatie (en een deel daarvan zal door vaccinatie zijn), maar het treedt ook, en regelmatiger, na infectie. En veel problemen kunnen zich lang na een infectie openbaren. Verschillende studies vonden ruim een jaar geleden al een verhoogd risico op overlijden vanaf 1 tot 12 maanden na infectie (dus niet direct door de infectie), en andere studies lijken nu te wijzen op een toename in aandoening van hart en vaten. Consistent met infecties, niet met vaccinaties. Het is wel duidelijk dat vaccinaties niet de oorzaak van die toename zijn, maar hiet is niet duidelijk of vaccinaties (goed) beschermen tegen dat soort effecten van een besmetting, want schijnbaar kunnen mild verlopen besmettingen ook leiden tot hart en vaat-problemen.
Het lastige is, en dat is voor veel 'wappies' moeilijk te begrijpen, is dat, doordat erg veel mensen gevaccineerd zijn, er natuurlijk grote correlatie is tussen vaccinaties en eigenlijk alles. Je moet niet kijken hoeveel van de overledenen gevaccineerd waren, maar welk percentage overledenen niet gevaccineerd waren en of ze ooit besmet zijn geweest, en welk percentage wel gevaccineerd en of ze ooit besmet zijn geweest, en die percentages vergelijken met vergelijkbare (leeftijds)groepen onder de bevolking (maar het is altijd lastig om goed vergelijkbare groepen te selecteren). Als ze allemaal besmet waren geweest en 90% van de 20-40 jarigen is gevaccineerd, en 80% van de 'plotseling overleden' 20-40 jarigen was gevaccineerd, dan is dat dus een teken dat vaccineren mogelijk toch wel extra bescherming biedt.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 07:39:36 #32
490410 Dr8gonOfLife
pi_209754407
Covid Shots Killed 13 Million Globally, Top Expert Warns

quote:
A leading expert is speaking out to warn the public after studying data on the staggering number of people killed by mRNA shots.

Renowned researcher and physics expert Dr. Denis Rancourt, PhD estimates that the shots killed one in every 2000 people vaccinated for Covid.

Rancourt has been studying data from all around the world and found that 13 million people worldwide have died as a result of the jabs.

In India alone, the Covid shot campaign resulted in the deaths of 3.7 million of the country’s most fragile residents.

Western countries, meanwhile, have seen many more millions die, according to Dr. Rancourt.

On May 17, Dr. Rancourt testified at the National Citizens Inquiry (NCI) in Ontario, Canada.

The NCI is a citizen-led inquiry into Canada’s COVID-19 pandemic response.

A Twitter thread compiled by citizen researcher and journalist Ben M. features several video clips of Dr. Rancourt giving his testimony at the hearing.

Ben M. helps maintain relevant data through projects such as Mortality Watch.

During his testimony, Rancourt highlights data showing soaring excess death rates around the world.

He argues that Covid cannot be responsible for the spike in deaths as claimed by governments and health agencies.

“There’s a strong correlation to poverty, which is one of the pieces of evidence that allows you to say that this is not a virus,” Dr. Rancourt explains.

“No matter how you slice it, there’s absolutely no correlation with age, which is definitive proof that this cannot be Covid.”

“During the Covid period, all Western countries cut antibiotics prescriptions by 50 percent, so they were not treating bacterial pneumonia,” Dr. Rancourt further explained.

“The age structure of the excess mortality has changed as you move into the vaccination period.

“The peaks occur in very specific hotspots, but synchronously around the world […] that from an epidemiological standpoint is strictly impossible because the time from seeding of an infection to the sudden rise of mortality is completely uncertain.”

Rancourt goes on to explain that some nations saw simultaneous spikes in excess deaths while other nations were unaffected, suggesting that a virus was not responsible for the increases in mortality.

“The virus absolutely refused to cross these borders,” Dr. Rancourt said.

“Of course, this is absurd, a viral respiratory disease is believed to spread, and it does not need a passport, and it does not respect borders, so that’s yet another proof, that this is not a viral respiratory pandemic.

“You see, as a consequence of the vaccine rollout, there’s a higher regime of mortality.

“Same thing for each of the states in Australia.

“The large peak [in the southern U.S.] coincides with [the] vaccine equity [program].”

Dr. Rancourt would go on to reveal that injecting elderly people, who were already at a high risk of dying due to a deteriorating immune system, is what drove up the death numbers exponentially throughout the pandemic.

“Young adults are above the exponential [risk],” he further added.

“There’s a plateau of risk of dying for young adults.”

Dr. Rancourt concluded his testimony by stating that from his detailed studies of all-cause mortality in the Covid period, in combination with socio-economic and vaccine-rollout data, determined:

If there had been no pandemic propaganda or coercion, and governments and the medical establishment had simply gone on with business as usual, then there would not have been any excess mortality.
There was no pandemic causing excess mortality.
Measures caused excess mortality.
Covid vaccination caused excess mortality.
https://slaynews.com/news(...)ly-top-expert-warns/
pi_209754437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 07:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Een omstreden professor in natuurkunde die iets zegt over Covid...
  dinsdag 4 juli 2023 @ 07:56:04 #34
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_209754474
quote:
[..]
Mag ik vragen waarom je dit onderzoek wel serieus neemt? Omdat de uitkomst je bevalt?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 11:36:19 #35
545 dop
pi_209756400
quote:
[..]
Hahaha leading expert in wat is deze meneer?
Kom op man deze man is helemaal geen expert op dit gebied.
Dit is een meneer die vooral een carrire heeft gemaakt in oproer kraaien zonder ooit zelf iets te presteren.
Als je een PhD in een bepaald vak hebt ben je niet meteen leading expert in een heel ander vakgebied.

Echt hoe slecht wil je het hebben.
Het laat wel heel duidelijk zien hoe je zo slecht genformeerd bent, als je met niveau roddelbladen sites komt opdagen.
Neem je zelf nu eens serieus, dit heeft echt niets met inlezen of werkelijke kennis te maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door dop op 04-07-2023 11:44:46 ]
pi_209756488
Even wat meer info over deze expert:

Zijn google scholar profile
1344 citations sinds 2018 (6291 in totaal), h-index van 17, i-10 index van 27. Niet erg indrukwekkend. Veel recente publicaties kloppen niet. Zo zou hij in 2017 al gepubliceerd hebben dat masks niet werken? Veel recente publicaties zijn ook niet peer-review.

Hij lag ook niet erg lekker bij zijn werkgever, maar dat kan als een goed punt worden gezien door sommigen. Maar ja, een hele klas een A+ geven.

Hier een goeie draad over excess deaths in het VK:
twitter

Vooral deze figuur:
twitter
  dinsdag 4 juli 2023 @ 11:48:59 #37
545 dop
pi_209756517
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 07:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Mag ik vragen waarom je dit onderzoek wel serieus neemt? Omdat de uitkomst je bevalt?
dit mag je geen eens onderzoek noemen man.
Een slag in de lucht doen.
Zonder enige onderbouwing.
Heel triest dat mensen dit willen geloven, omdat er PhD en leading expert in het artikel staat.
pi_209756542
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:36 schreef dop het volgende:

[..]
Hahaha leading expert in wat is deze meneer?
Kom op man deze man is helemaal geen expert op dit gebied.
Dit is een meneer die vooral een carrire heeft gemaakt in oproer kraaien zonder ooit zelf iets te presteren.
Als je een PhD in een bepaald vak hebt ben je niet meteen leading expert in een heel ander vakgebied.

Echt hoe slecht wil je het hebben.
Het laat wel heel duidelijk zien hoe je zo slecht genformeerd bent, als je met niveau roddelbladen sites komt opdagen.
Neem je zelf nu eens serieus, dit heeft echt niets met inlezen of werkelijke kennis te maken.
Die vent is een beetje de Willem Engel van Canada, maar dan met een phd.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 12:09:33 #39
545 dop
pi_209756764
quote:

[..]
We leven in een democratie.
Kijk eens om je heen.
We leven in een van de beste landen ter wereld.
Heb je enig idee hoeveel slechter af je zou kunnen zijn als je werkelijk in een land zou wonen met een kwaadaardig regime.
Dan was je als afgevoerd en vast gezet, vanwegen je afwijkende mening.
Tijdens de covid pandemie is echt niet alles in een keer goed gegaan. Maar achteraf lullen is makkelijk.
Lees eens over de grote pandemien uit de geschiedenis.
Niets doen is soms gewoon een heel slechte keuze die werkelijk gigantische aantallen levens zou kunnen kosten.
Pokken, pest, polio, spaansegriep, cholera,Tbc, tyfus.

Er zijn genoeg ziektes te noemen waar van jij blij bent dat je er een prikkie of een pilletje tegen kunt krijgen.
pi_209756861
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom staat deze onzin nog niet in ONZ?
omdat de kale roerganger in de top zelf ook tegen de corona vaccinaties is
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:42:10 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209757911
quote:
“There’s a strong correlation to poverty, which is one of the pieces of evidence that allows you to say that this is not a virus,” Dr. Rancourt explains.
Big brain redenatie dit hoor.
Huilen dan.
  donderdag 6 juli 2023 @ 09:14:19 #42
490410 Dr8gonOfLife
pi_209781277
Opnieuw iemand onverwacht overleden

https://www.ad.nl/binnenl(...)-problemen~a8c80b62/
pi_209781578
Gaat nu elke dode aan een hartaanval hier gepost worden. :')
  donderdag 6 juli 2023 @ 09:55:04 #44
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209781597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 09:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

Iemand overleden? Dat gebeurde vroeger noooooit
pi_209781601
quote:

Dat doen (op het oog) gezonde mensen wel meer bij zware inspanning..
pi_209781602
quote:

Wat een trieste klootzak ben jij eigenlijk, een pisvlek van de samenleving :r
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:03:50 #47
490410 Dr8gonOfLife
pi_209781719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 09:55 schreef Geitenkamp het volgende:

[..]
Wat een trieste klootzak ben jij eigenlijk, een pisvlek van de samenleving :r
Blijf jij maar lekker in de waan dat de vaccinaties goed voor je zijn. Neem nog even een boostertje man.
pi_209781776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Blijf jij maar lekker in de waan dat de vaccinaties goed voor je zijn. Neem nog even een boostertje man.
Hoe kun jij uit dit ad artikel afleiden of deze man nu wel of niet gevaccineerd was.

Neem nog een rode pil en daal nog dieper af in je fabeltjesfuik. :W
pi_209781800
Dit houdt mensen nog steeds bezig :')? Ga verder met je leven ofzo.
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:29:42 #50
490410 Dr8gonOfLife
pi_209782066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hoe kun jij uit dit ad artikel afleiden of deze man nu wel of niet gevaccineerd was.

Neem nog een rode pil en daal nog dieper af in je fabeltjesfuik. :W
Het gaat niet om individuele gevallen maar de toename van het aantal onverwachte overlijdens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')