Dat zie je toch ook wel terug in de tweet die ik eerder postte. Aantal hartproblemen en overlijden door hartfalen is flink gestegen, ook onder jongeren, net als tijdens griepgolven, alleen nu veel meer.quote:
Niet iedereen kan die werkelijkheid verdragen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook wel terug in de tweet die ik eerder postte. Aantal hartproblemen en overlijden door hartfalen is flink gestegen, ook onder jongeren, net als tijdens griepgolven, alleen nu veel meer.
Om het in jouw woorden te zeggenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:Danny dat je dit soort fake nieuws op je website toelaat
Ok wappiequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Om het in jouw woorden te zeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, verder dan leugens verspreiden en deze reactie kom je niet. Met je dagelijkse angst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De vaccinaties/boosters zijn alweer meer dan een jaar geleden voor de meeste mensen, terwijl covid nog steeds rondgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke rubriek. Als het niet zo treurig was.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wie is er hier nu angstig? Realiteit onder ogen zien heeft weinig met angst te maken. En de juiste oorzaak aanwijzen ook niet. Een scapegoat zoeken zodat je je angst en frustratie daarop af kunt reageren daarentegen....quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, verder dan leugens verspreiden en deze reactie kom je niet. Met je dagelijkse angst.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
- Covid zorgt voor grotere kans op hartproblemen bij jongeren.
- Covid vaccins zorgen voor een grotere kans op hartpoblemen bij jongeren, maar veel kleiner dan covid.
- Aantal hartproblemen bij jongeren neemt toe sinds covid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De vaccinaties/boosters zijn alweer meer dan een jaar geleden voor de meeste mensen, terwijl covid nog steeds rondgaat.Jij snapt dat jij net zo goed wappie overkomt met zulke statements? Wat een verzinsels, zo kan je alles wel redeneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke rubriek. Als het niet zo treurig was.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Welk onderdeel is een verzinsel?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij snapt dat jij net zo goed wappie overkomt met zulke statements? Wat een verzinsels, zo kan je alles wel redeneren.
Ik vond het ook best een goede samenvatting.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Welk onderdeel is een verzinsel?
Nou dan gaan we hier wachten tot Pasen en Pinksteren op een dag vallen en jij op inhoud de zogenaamde leugens van goerge een voor een gaat ontkrachten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, verder dan leugens verspreiden en deze reactie kom je niet. Met je dagelijkse angst.
Dit zijn allemaal statements waar voor talloze wetenschappelijke onderzoeken bewijs hebben gevonden. In tegen stelling tot vele claims over het vaccin.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij snapt dat jij net zo goed wappie overkomt met zulke statements? Wat een verzinsels, zo kan je alles wel redeneren.
Ja maar boohooo MSN en Big Pharma Boohoooooooquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal statements waar voor talloze wetenschappelijke onderzoeken bewijs hebben gevonden. In tegen stelling tot vele claims over het vaccin.
Post eens een paar links naar peer-review wetenschappelijke artikelen van die 'talloze wetenschappelijke onderzoeken'.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal statements waar voor talloze wetenschappelijke onderzoeken bewijs hebben gevonden. In tegen stelling tot vele claims over het vaccin.
Een griep welke alles veroorzaakt, myocarditus bij kinderen bijvoorbeeld. Of covid-19 griepje kanker veroorzaakt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Post eens een paar links naar peer-review wetenschappelijke artikelen van die 'talloze wetenschappelijke onderzoeken'.
Aldus een verpleegkundige.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een griep welke alles veroorzaakt, myocarditus bij kinderen bijvoorbeeld. Of covid-19 griepje kanker veroorzaakt.
MSM komt dan wel met titels ala "Study Links Severe COVID-19 to Undetected Cancer"
Maar als je dan verder klikt op de "study" dan is de eerste alinea volgende:
"No study has yet investigated if a severe SARS-CoV-2 infection represents a marker of an undiagnosed cancer. This population-based study, using the SNDS database, identified from 02/15/2020 to 08/31/2021, 41,302 individuals hospitalized in intensive care unit due to SARS-CoV-2 (ICU-gr) and 713,670 control individuals not hospitalized for SARS-CoV-2 (C-gr)."
Hebben ze ook onderzocht hoeveel van die covid-19 mensen gevaccineerd was?Net zoals ivermectin daadwerkelijk wel goed werkt tegen covid. Hurr Durr paardenontwormer.
FDA explicitly recognizes that doctors do have the authority to prescribe ivermectin to treat COVID
Hij kan het toch weten, die is toch verpleegster geweest (Vrouw van Poerstamper, Pastorale 43)quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aldus een verpleegkundige.
Dat zie je altijd: er wordt nooit een deskundige aangehaald.
Een "ontzettend betrouwbare verpleegkundige" ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aldus een verpleegkundige.
Dat zie je altijd: er wordt nooit een deskundige aangehaald.
Kanker is ook precies iets wat niet vaker voorkomt sinds Covid. Hart- en vaat-ziekten daarentegen wel, en dat is ook gelinked aan influenza. Maar de schade van virussen kan heel divers zijn, immers, virussen gebruiken de cellen van de host om zich te vermenigvuldigen, dat kost energie (dat merk je als je ziek bent) en het maakt cellen kapot, ook in organen, en dat kan in allerlei organen gebeuren, vandaar de diversiteit aan symptomen, van bijv ook 'long-covid'.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een griep welke alles veroorzaakt, myocarditus bij kinderen bijvoorbeeld. Of covid-19 griepje kanker veroorzaakt.
MSM komt dan wel met titels ala "Study Links Severe COVID-19 to Undetected Cancer"
Maar als je dan verder klikt op de "study" dan is de eerste alinea volgende:
"No study has yet investigated if a severe SARS-CoV-2 infection represents a marker of an undiagnosed cancer. This population-based study, using the SNDS database, identified from 02/15/2020 to 08/31/2021, 41,302 individuals hospitalized in intensive care unit due to SARS-CoV-2 (ICU-gr) and 713,670 control individuals not hospitalized for SARS-CoV-2 (C-gr)."
Hebben ze ook onderzocht hoeveel van die covid-19 mensen gevaccineerd was?Net zoals ivermectin daadwerkelijk wel goed werkt tegen covid. Hurr Durr paardenontwormer.
FDA explicitly recognizes that doctors do have the authority to prescribe ivermectin to treat COVID
quote:Recent Findings
Acute cardiovascular complications of COVID-19 infection include myocarditis, pericarditis, acute coronary syndrome, heart failure, pulmonary hypertension, right ventricular dysfunction, and arrhythmia. Long-term follow-up shows increased incidence of arrhythmia, heart failure, acute coronary syndrome, right ventricular dysfunction, myocardial fibrosis, hypertension, and diabetes mellitus. There is increased mortality in COVID-19 patients after hospital discharge, and initial myocardial injury is associated with increased mortality.
Summary
Emerging data demonstrates increased incidence of cardiovascular illness and structural changes in recovered COVID-19 patients. Future research will be important in understanding the clinical significance of these structural abnormalities, and to determine the effect of vaccines on preventing long-term cardiovascular complications.
Dat is ook het gekke aan dit soort discussies.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Kanker is ook precies iets wat niet vaker voorkomt sinds Covid. Hart- en vaat-ziekten daarentegen wel, en dat is ook gelinked aan influenza. Maar de schade van virussen kan heel divers zijn, immers, virussen gebruiken de cellen van de host om zich te vermenigvuldigen, dat kost energie (dat merk je als je ziek bent) en het maakt cellen kapot, ook in organen, en dat kan in allerlei organen gebeuren, vandaar de diversiteit aan symptomen, van bijv ook 'long-covid'.
https://link.springer.com/article/10.1007/s11883-022-01032-8
[..]
Wil je nou beweren dat die mensen allemaal nog leven? Goh, dan valt je hele wappie theorie in duigen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:06 schreef Monomeism het volgende:
Gelukkig kunnen de WHO gelovigen binnen een paar maanden weer verder met het prik abonnement.
Joh laat mij nou ook een beetje trollen. Geen idee. Ik heb geen theorie. Meestal vallen ze achterover. Wat je overigens niet veel ziet bij religie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat die mensen allemaal nog leven? Goh, dan valt je hele wappie theorie in duigen!
Vaccinatieschade is geen fake nieuws. Verdiep jezelf in het onderwerp.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:Danny dat je dit soort fake nieuws op je website toelaat
We leven al in een totalitaire staat helaas.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
De angst en achterdocht is groter en groter aan het worden! Ik kan niet wachten tot het 2030 is en al die wappies voor de zoveelste keer voor lul staan
Ik ken niemand die in het ziekenhuis kwam met corona.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:01 schreef dop het volgende:
Gisteren nog 90km door het bos (Veluwe) op de mtb.
Al weer niet opgevreten door een wolf, en wederom geen hartfalen. Terwijl ik toch de ideale leeftijd daar voor heb (52jaar) en 3 prikkies heb gehad.
Veel andere sporter tegen gekomen, maar niet 1 die dood wou blijven liggen, zodat ik het hier kon posten.
Terrasjes zaten ook vol met ebike bejaarden met wat overgewicht, net als de campings.
Maar niemand, ook nergens bange mensen, die wil helpen dit topic te vullen.
Sorry @:Dr8gonOfLife
Nou, dan hebben we het ultieme bewijs hier. JIJ kent niemand, DUS is het nooit en nergens gebeurd, want jij bent de maat der dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken niemand die in het ziekenhuis kwam met corona.
Er zijn 23k overleden met corona. Griepseizoen van 2018 was toch echt heftiger.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we het ultieme bewijs hier. JIJ kent niemand, DUS is het nooit en nergens gebeurd, want jij bent de maat der dingen natuurlijk.
Het erg selectief uitvergroten hiervan en de voordelen van gevaccineerden juist niet willen zien of totaal negeren grenst er wel aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is geen fake nieuws. Verdiep jezelf in het onderwerp.
Oh echt? Vertel eens waar het dan beter toeven is, en waarom je nog in Nederland zit wanneer het hier blijkbaar allemaal zo dramatisch is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
We leven al in een totalitaire staat helaas.
Ik wel, maar ik ken niemand met "vaccinatieschade".quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met een vaccinatieschade-fetish..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ken niemand met "vaccinatieschade".
De vraag is of dat meer te maken heeft met je selectieve blindheid of door je eenzame bestaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En qua IC-bezetting dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 23k overleden met corona. Griepseizoen van 2018 was toch echt heftiger.
Dat klopt, maar ernstige gevallen zijn wel zeldzaam. Zeker direct na de prik, en tot 1-2 weken later zijn die wel aangetoond, maar een causaal effect na langere tijd is niet of nauwelijks aan te tonen, en dat is nog moeilijker voor individuele gevallen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is geen fake nieuws. Verdiep jezelf in het onderwerp.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)jker-griep-of-coronaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 23k overleden met corona. Griepseizoen van 2018 was toch echt heftiger.
Ik ken daarintegen weer meerdere mensen met vaccinatieschade.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ken niemand met "vaccinatieschade".
Ze deden aan paniektesten met corona dus het geeft geen goed overzicht. Als er werd getest op griep lagen er ook 1.400 op de IC in 2018.quote:
Misinformatie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)jker-griep-of-corona
Paniektesten?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze deden aan paniektesten met corona dus het geeft geen goed overzicht. Als er werd getest op griep lagen er ook 1.400 op de IC in 2018.
Nee vriend dat heet het past niet in mijn bias dus ik probeer het zonder verdere onderbouwing weg te zetten.quote:
Wist je dat niet dan, iedereen die positief testte op covid moest verplicht naar een IC..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:48 schreef dop het volgende:
[..]
Paniektesten?
Toch wat vreemd je kent niemand die aan corona is overleden of op de IC heeft gelegen.
Waar haal je deze onzin dan vandaan?
Volgens mij heb je totaal geen idee hoe en waarom mensen op een IC terecht komen.
Op de IC kom je alleen te liggen als je echt goed ziek bent. Niet als je positief werd getest, maar geen ernstige klachten had.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze deden aan paniektesten met corona dus het geeft geen goed overzicht. Als er werd getest op griep lagen er ook 1.400 op de IC in 2018.
Wetenschappelijk bewijs voor het niet werken van vaccins, of dat ze zorgen voor oversterfte, of zelfs maar ernstige bijwerkingen op lange termijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Post eens een paar links naar peer-review wetenschappelijke artikelen van die 'talloze wetenschappelijke onderzoeken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |