Waarom is dit interessant voor jou? Omdat het in jouw straatje lijkt te passen?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10183601/
[..]
Hmmm.. interesting, arme muisjes. Moeten ze eigenlijk nog keer testen op grotere schaal. Beetje zoals met mensen. Oh wacht..
Omdat ik geïnteresseerd ben in alle onderzoeken? kleinschalig of grootschalig.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom is dit interessant voor jou? Omdat het in jouw straatje lijkt te passen?
Wat denk je van de uitspraak in datzelfde onderzoek: “ Despite their undisputed success in decreasing COVID-19-associated hospitalizations and mortality”
Wat is daar frappant aan?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat ik geïnteresseerd ben in alle onderzoeken? kleinschalig of grootschalig.
Is dat verboden?
Dit is ook wel frappant te noemen.
We are going to see an excess of deaths way through to 2026 coming from cancer.'
Omdat er tegelijkertijd continue dit soort filmpjes trending zijn de laatste tijd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door epicbeardman op 11-07-2023 18:04:55 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ik heb helemaal pro vaccinaties, maar ken wel iemand. Collega van me kreeg ernstige hartklachten (intensive care) na vaccinatie. Redelijk duidelijk dat het door vaccinatie was, al zijn er ook wel comorbiditeiten (obese). Overigens was dit in Denemarken, dus weet niet of het dan wel zou tellen in de pollquote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Ik ken niemand die ook maar één iemand kent die ernstige bijwerkingen na een vaccinatie kreeg.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is ook anders een hele lange lijst;
Vaccine posts 1
Vaccine posts 2
Vaccine posts 3
Vaccine posts 4
Vaccine posts 5
En dat alleen al van Twitter.. frappant
Paar voorbeeldjesOp het aantal vaccinaties is het niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn pindas gevaarlijker.
En die associaties...
In mei gevaccineerd en in oktober stage 4 cancer...
Tuurlijk.
Dat moet wel verband houden...zeer vocale Trump hater - VEM2012
Maar wat is dan het verband met vaccinaties?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd continue dit soort filmpjes trending zijn de laatste tijd..
En dan dit soort pro-vax instaposts van de trending youtubers.. https://www.instagram.com/p/CPt3Dfjgb3i/?hl=en
[ afbeelding ]
Nu zal er waarschijnlijk een deel van mensen hen ziekenhuis bezoek hebben uitgesteld, maar ken ook persoonlijk een jong iemand die onlangs leukemie heeft gekregen. Heftige shit, is nu afhankelijk van bloeddonor. Er is een globale verhoging te zien in kankergevallen onder de 50 wereldwijd.
'Trending' is nou niet echt een wetenschappelijke term. Voor covid waren er ook youtubers die kanker kregen en die zijn er nu nog steeds. Je kan er echt helemaal niets over zeggen of het nu meer voorkomt dan daarvoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat er tegelijkertijd continue dit soort filmpjes trending zijn de laatste tijd..
En dan dit soort pro-vax instaposts van de trending youtubers.. https://www.instagram.com/p/CPt3Dfjgb3i/?hl=en
[ afbeelding ]
Nu zal er waarschijnlijk een deel van mensen hen ziekenhuis bezoek hebben uitgesteld, maar ken ook persoonlijk een jong iemand die onlangs leukemie heeft gekregen. Heftige shit, is nu afhankelijk van bloeddonor. Er is een globale verhoging te zien in kankergevallen onder de 50 wereldwijd.
Hetzelfde verband als die gebroken pols van mijn vrouw.. Niets.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verband met vaccinaties?
Neem nog even een boostertje.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Hetzelfde verband als die gebroken pols van mijn vrouw.. Niets.
Gecondoleerd.quote:
lol dit zijn mensen die long covid hebben.quote:
Dat lijkt mij vrij bijzonder. Long Covid is namelijk een psychische ziekte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:07 schreef dop het volgende:
[..]
lol dit zijn mensen die long covid hebben.
Ze zijn niet overleden.
Dat is wat de wappie er van maakt die dit op twitter zet.
En jij slikt het als zoete koek omdat het zo lekker in je bias past.
Het laat ons wederom zien hoe slecht je in staat bent iets fatsoenlijk te lezen of onderzoeken.
Dit is VER, niet ONZ.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij bijzonder. Long Covid is namelijk een psychische ziekte.
Long Covid heeft zeer waarschijnlijk een grote link met depressie, etc. Zoals in de link hieronder staat.quote:
Of dat waar is of niet, "een link hebben met depressie" is wat anders dat "het is een psychische ziekte".quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Long Covid heeft zeer waarschijnlijk een grote link met depressie, etc. Zoals in de link hieronder staat.
https://slate.com/technol(...)covid-body-mind.html
Long Covid word mogelijk veroorzaakt door een depressie in combinatie met een coronavirus (of griep of whatever) infectie. Het ligt dan in het verlengde van een psychische ziekte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Of dat waar is of niet, "een link hebben met depressie" is wat anders dat "het is een psychische ziekte".
"In het verlengde van een psychische ziekte" is nog steeds wat anders dan "het is een psychische ziekte".quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Long Covid word mogelijk veroorzaakt door een depressie in combinatie met een coronavirus (of griep of whatever) infectie. Het ligt dan in het verlengde van een psychische ziekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |