Neej, het feit dat Babbel de laatste tijd overál om lacht, uitlacht als een klierig oud pubertjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Staat hem ook goed, snap dat geklier er niet over. Alleen maar vanwege het feit dat het pak wat ouder is ofzo?
Komt door haar te dikke buik. Haar navel zit daardoor dieper in haar buik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik echt lelijk vind is net als bij Zoë dat je het gat van de navel kan zien in je kleding
Kutkind.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej, het feit dat Babbel de laatste tijd overál om lacht, uitlacht als een klierig oud pubertje
Tja ook niet mijn ding. Heb zo van Imadiddin ook foto's gezien op zijn insta met kort haar. Vond ik er veel beter uitzien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Zijn er mensen die het haar van Bern mooi vinden??
Sorry, maar ik vind het afschuwelijk, knippen die handel en een mooi, verzorgt kapsel..
Ik kan het niet zien maar zag net de vlecht die erin werd gedaan. Ik houd van mannen met vlechten of een staartje of knotje. Vind ik heel charmant.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Sorry, maar ik vind het afschuwelijk, knippen die handel en een mooi, verzorgt kapsel..
Geen idee maar hier in Brabant wordt het zo wel gebruiktquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is stroeft een werkwoord? Maar goed, ik begrijp je.
Ach, als Isaac het maar kan zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komt door haar te dikke buik. Haar navel zit daardoor dieper in haar buik.
Ik krijg het vermoeden dat zij al weet in de Finale te zitten samen met arrogante LoodsBoss Isaac vanwege hun dankbare optreden als zelfbenoemde "Coaches"quote:
Ik vind het ook echt niet mooi en denk dat als hij een ander kapsel zou hebben alleen maar mooier is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Zoe praat alleen maar zo over Wendy omdat ze die Babs voor zichzelf wil hebben. Gewoon jaloezie en terecht want Wendy is een alleskunner en helpt iedereen zonder oordeel te vellen. Alles wat Zoe niet is en kan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:46 schreef Limbus het volgende:
Zoë die Wendy “ordie” en niet “clasy” vindt mag zelf eens in de spiegel kijken hoe ze erbij loopt
Beide mooie jongens, en dan dat gekke lange haar, ik vind het in elk geval niks!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Tja ook niet mijn ding. Heb zo van Imadiddin ook foto's gezien op zijn insta met kort haar. Vond ik er veel beter uitzien.
Ik ben een Brabantse, maar nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar hier in Brabant wordt het zo wel gebruikt
Dat zijn juist de 2 die ik het niet gun om te winnen!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat zij al weet in de Finale te zitten samen met arrogante LoodsBoss Isaac vanwege hun dankbare optreden als zelfbenoemde "Coaches"
Ik vind langer haar bij een man wel mooi maar het haar van Bern is veel te lang en zit totaal geen model in.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beide mooie jongens, en dan dat gekke lange haar, ik vind het in elk geval niks!
Nope, ik kan het niet helpen, maar ik vind het viezig, die dunne slieren, zo onverzorgd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
De gastvrouw wil een mooi entree maken denk ik. Alle ogen op madam gericht want het is háár feestje, BOEM!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Nou degene die om 18 uur het gala wilden is nog steeds bezig met haar haren![]()
Nog 10 minuten is het 19 uur
Ik ook niet, maar zo werken RLS al jaren niet... er is nog zat nixnut dommig kanonnenvoer die de Poort uit kunnen deze maandquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de 2 die ik het niet gun om te winnen!![]()
Ik zwijmel erin hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beide mooie jongens, en dan dat gekke lange haar, ik vind het in elk geval niks!
Zou zomaar kunnen verdorie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zo werken RLS al jaren niet... er is nog zat nixnut dommig kanonnenvoer die de Poort uit kunnen deze maand
Echt waarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben een Brabantse, maar nooit van gehoord.
Ja dat zie ik nu ook. Ciano ookquote:
Marciano heeft wel een glimoverhemdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook. Ciano ook
En daar is Moraima in haar jurk
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broekquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
Gastvrouw Moraima ziet er ook mooi uit in haar lange jurk
Kleurt mooi bij de ballonnen ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat mij betreft de mooiste, super chique..
Die van Moraima?quote:
Nee de jurk van Mirthe kleurt mooi bij de ballonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die van Moraima?![]()
Ik vind deze jurk niet zo mooi. Iets te voor haar figuur.
En een korte broekquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broek
Welnee artiesten komen niet met het gepeupel binnenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:02 schreef lojanda het volgende:
Ze gaan allemaal over de rode loper naar binnen maar Mirthe wordt gemist.. die is zoals altijd weer te laat
Ik zag er al meer nippen, ze hebben dorstquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen wacht keurig met drinken behalve Zoe
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee artiesten komen niet met het gepeupel binnen
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broek
Ik kan dat niet, maar er zijn genoeg anderen die dat vast wel kunnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan iemand een kiekje hier plaatsen van alle mooie outfits?
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
Gastvrouw Moraima ziet er ook mooi uit in haar lange jurk
Ik had niet anders verwacht. Mirthe wordt waarschijnlijk weer aan Erik gekoppeldquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Ciano en Babbel en Isaac en Zoë samen aan tafel
Inderdaad, ze heeft ook weleens een donkere jurk aangehad, daar zag ze er een stuk beter in uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zien
Ze heeft wel eens iets mooiers aan gehad
Zo ordi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:05 schreef schizolientje het volgende:
Het lijkt net alsof er één borst uit de jurk van Zoë hangt
Jurk van Mirthe werd er bedoeld volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die van Moraima?![]()
Ik vind deze jurk niet zo mooi. Iets te voor haar figuur.
Oh dat kan ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jurk van Mirthe werd er bedoeld volgens mij.
Doe ze speciaal voor Isaac, soort van Basic Instinkertjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:05 schreef schizolientje het volgende:
Het lijkt net alsof er één borst uit de jurk van Zoë hangt
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de damesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de jurk van Mirthe kleurt mooi bij de ballonnen
Ik vind de outfit van Moraima niet heel gala-achtig, die roze cheap-ass kleur
Die kent de gedragsregels ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen wacht keurig met drinken behalve Zoe
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, maar er zijn genoeg anderen die dat vast wel kunnen.
Dat mens heeft zo'n nare geniepige lach.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Ik zie Babette al weer fanatiek heel overdreven lachen
Gelukkig is dat geen Cheap-ass dressquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de dames
Ik hoorde het helaas ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Ik zie Babette al weer fanatiek heel overdreven lachen
Ik hoorde het maar hij schoof wel gelijk achter Eunice aan dus is 2e met opscheppen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Dames gaan voor ,zegt Erik in de rij bij het eten.
Die kwabben van haar zijn ook moeilijk te verbergen. Beter kan ze een geheel wijde jurk dragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zien
Ze heeft wel eens iets mooiers aan gehad
haha jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
babette wordt steeds meer een karikatuur van zichzelf
Hij is niet veel te horen, maar wel leuk om naar te kijkenquote:
Ja klopt, ze had beter iets zwarts aan kunnen trekken dan ditquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat nachthemd heb ik al eens gezien, waarschijnlijk toen het bezorgd werd en ze deze paste?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarbij nasi natuurlijk niet hoort, bij een Gala.
Jawelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Nou moe, ik zie echte buffet bakken staan. Hebben ze het eten niet zelf klaar gemaakt.?
"Dit hebben we al eerder gehad, aardappel met rode kool en stukjes augurk en dat is normale salade, met paprika".quote:
Zie ik haar wel voor aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe ze speciaal voor Isaac, soort van Basic Instinkertje
Klopt, maar Wendy ziet er ook netjes uit met een simpel wit jurkje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In haar Ballroom-dressquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg gala wat Isaac aan heeftquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Miertje is weet terecht![]()
[ afbeelding ]
Ze zit in ieder geval niet weer bij Erik. Ze wordt vaak met Erik opgescheept. Gister moest ze met hem dansen want Wendy riep dat het sneu was dat Mirthe weg liep toen Erik aan kwam lopen bij een langzaam nummer. Dus toen moest ze wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Er zal wel voldoende zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Dames gaan voor ,zegt Erik in de rij bij het eten.
Haar rug is boller dan haar billen.quote:
Dame gaat voor zal het dan geweest zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde het maar hij schoof wel gelijk achter Eunice aan dus is 2e met opscheppen.
Toe nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ga het niet zeggen...![]()
[ afbeelding ]
De meeste gasten óók niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarbij nasi natuurlijk niet hoort, bij een Gala.
Het is en blijft een raar kindquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe laat zien wat voor broekje ze onder haar jurk draagt.
ik hou niet zo van kleding die aftekent en je vetranden kan zienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, maar Wendy ziet er ook netjes uit met een simpel wit jurkje.
Lees ik jouw tekst en zie ik meteen jouw avatar, zó leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is niet veel te horen, maar wel leuk om naar te kijken
Voorbereiding op later vanavondquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Marciano zijn pak lijkt op een pyama...
Mijn wenkbrauwen doen het hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lees ik jouw tekst en zie ik meteen jouw avatar, zó leuk.
Beetje sporten dat luie kreng.. dat zou echt wel helpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Haar rug is boller dan haar billen.
Ze heeft zichzelf niet gemaakt. Dat zie je wel.
Klopt.. 28 volgens mij.quote:
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Het is allemaal veel polyester van iedereenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.
Ff opgezocht en in haar topic staat 26, ik dacht echt 28 of 29, afijn, dan nog. Gewoon niet je broekje onder je gala jurk laten zien.quote:
Ik zie nu pas dat jurkje van Zoe helemaal. Ze kan haar benen amper uiteen houden bij het lopen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar is Mirthe, elke dag opnieuw uit een ei kruipen.![]()
Ach, ze is er dagen Wendie is er dagen mee bezig geweestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.
Heb ik ook nog.quote:
Ik heb haar binnenkomst alleen maar gezien op een kiekje hier, was alleen de bovenkant.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik hou niet zo van kleding die aftekent en je vetranden kan zien
Die wist ook elk feestje te vernaggalen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vraagt aan haar vriendje aan Marcie of ze nog wel lachen mag,, dat ze zélf wel uitmaakt wanneer ze om iets lacht..
Verrék alsof ik KimW hoor
Die twee kibbelen de hele dag doorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vraagt aan haar vriendje aan Marcie of ze nog wel lachen mag,, dat ze zélf wel uitmaakt wanneer ze om iets lacht..
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal veel polyester van iedereen![]()
Een polyester gala![]()
![]()
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenarioquote:
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach, ze is er dagen Wendie is er dagen mee bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Alles is van polyesterquote:
jaloers kreng die babbelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenario
Gaat nog wel een keer goed botsen tussen die twee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenario
Het is ook echt om te lachen.. nu moet hij zogenaamd gitaar spelen en eerder moest hij met kindvrouwtje een dansje doen op de Mexicaanse dagquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, dat heb je met een overheersende vriend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Die kruipt zo meteen op haar knieën onder de tafelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!
Zoe zit op een klant te wachten?![]()
Sjah, het zit niet zo geil als de ontwerpster had gehooptquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!
Zoe zit op een klant te wachten?![]()
Brandgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles is van polyesterde jurken de overhemden de pakken tot zelfs de kleden die op tafel liggen
![]()
Hangt er een lang kleed over de tafel?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die kruipt zo meteen op haar knieën onder de tafel
Ik vind het eigenlijk best creatief gedaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, het zit niet zo geil als de ontwerpster had gehoopt![]()
[ afbeelding ]
Ja nog gevaarlijk ookquote:
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuivenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hangt er een lang kleed over de tafel?
OMG.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuiven
"creatief" ja dat welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best creatief gedaan
Denk dat er maar weinig kandidaten zullen zijn, gezien het kinderlijke gedrag van die meid.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuiven
Mirthe heeft een klein centenbakje? Heb ik nog nooit gezin.quote:
Is het ook, van een broek gemaakt kom er maar eens opquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best creatief gedaan
Leuk om te zien dat met weinig middelen iets leuks wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, van een broek gemaakt kom er maar eens op
Dat zie je toch niet met dat lange kleed eroverheenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig kandidaten zullen zijn, gezien het kinderlijke gedrag van die meid.
Was mij al eerder opgevallen maar vind dat bij haar wel schattig staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft een klein centenbakje? Heb ik nog nooit gezin.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:48 schreef humpty het volgende:
Mirthe ziet er prachtig uit maar wat een bijzonder kind is het
Ooh ze gaat zingen
In zijn handjes,quote:
Op zich een leuk ontwerp maar het bovenstukje is te laag en dat gaf ze bij het vermaken al aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, van een broek gemaakt kom er maar eens op
Klein? Ze heeft een enorme kin en best wel bolle ogen. Die eyeliner verdoezelt dat..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft een klein centenbakje? Heb ik nog nooit gezin.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet met dat lange kleed eroverheen
Ja is het ook, je moet er ook maar op komen om van een broek en een oude bh en gala jurk te makenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat met weinig middelen iets leuks wordt gemaakt.
En ditquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Hé k5 Mirthe zingt en niet Marciano stelletje apenkoppen.
Ze hebben er nog wel dingen aan veranderd daarnaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op zich een leuk ontwerp maar het bovenstukje is te laag en dat gaf ze bij het vermaken al aan.
Nog een keer.quote:
Ze hebben naar je geluisterd. Nu iets harderquote:
Zo zonder geluid ziet het er prima uitquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
Zie Erik kijken naar Mirthe.. zou hij er een strakke plasser van krijgen?
Het klinkt als de viool van Bernquote:
Ja, zijn bamboebroekje is helemaal nat nu, hihihi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
Zie Erik kijken naar Mirthe.. zou hij er een strakke plasser van krijgen?
Eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dapper en stoer dat Mirthe dit doet
Echt? Ik vind het eerder dom en zieligquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dapper en stoer dat Mirthe dit doet
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo zonder geluid ziet het er prima uit
Ze gaat zangles nemen zegt ze net tegen Moraimaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Top gedaanPast helemaal bij het gala sfeertje. Dikke knuffel van Moraima ook.
Ik zou het doen als ik haar was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat zangles nemen zegt ze net tegen Moraima
Ze heeft wel aanleg om te zingen
Ja vind ik ook. Mooie stem.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dit zonder zangles was al knap.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef haar geen ongelijk, ze kan er best verder in komen denk ik.quote:
Ik hoorde hem 100%quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Mooie stem.
Isaac geeft haar nu ook uitgebreid een complimentje.
Ja heerlijk hequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac geeft Mirthe complimenten en dan die kop van Zoe....
Zeker en toch lef dat ze het aan durfdequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dit zonder zangles was het al knap.
Ze vond dat eerste liedje zelf ook te laag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker en toch lef dat ze het aan durfde
Zoe straks weer janken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Mooie stem.
Isaac geeft haar nu ook uitgebreid een complimentje.
Oh jee Mirthe solliciteert naar een eliminatiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac geeft Mirthe complimenten en dan die kop van Zoe....
Moraima is lijd wel hartelijk en lief..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt het goed gedaan, wees trots op je zelf. Niet huilen kom kusje op je voorhoofd, zegt Moraima
Zoveel heeft Zoë ook weer niet te zeggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh jee Mirthe solliciteert naar een eliminatie
Behalve tegen Ericquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima is lijd wel hartelijk en lief..
En zingen kan ze ook al niet,quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zoveel heeft Zoë ook weer niet te zeggen.
Jawel ze gaf hem vanmiddag een knuffel toen hij geld doneerde voor kaarsenquote:
Ze heeft hem vandaag al een knuffel gegeven en bedankt. Ze gaf hem zelfs iets te proevenquote:
Marciano ook, op zijn buik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:03 schreef engine het volgende:
100% ga ik black sheep zetten als ik hieruit kom
Jaquote:
Volgens mij een roos in een doosje met wat spreuken....geloof ik tenminste.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef lojanda het volgende:
Wat heeft Babette net dan gekregen van Marciano?
Ik mis nog een berg coke.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Ik gebruik het zo altijd en hoor het ook zo..tenminste in mijn beleving dan![]()
Discriminiatiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Omdat ze zich zwarte schapen voelen in de loods?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Eunice staat heel geil iets met chocopasta te besmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |