quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broek
Welnee artiesten komen niet met het gepeupel binnenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:02 schreef lojanda het volgende:
Ze gaan allemaal over de rode loper naar binnen maar Mirthe wordt gemist.. die is zoals altijd weer te laat
Ik zag er al meer nippen, ze hebben dorstquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen wacht keurig met drinken behalve Zoe
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee artiesten komen niet met het gepeupel binnen
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broek
Ik kan dat niet, maar er zijn genoeg anderen die dat vast wel kunnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan iemand een kiekje hier plaatsen van alle mooie outfits?
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
Gastvrouw Moraima ziet er ook mooi uit in haar lange jurk
Ik had niet anders verwacht. Mirthe wordt waarschijnlijk weer aan Erik gekoppeldquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Ciano en Babbel en Isaac en Zoë samen aan tafel
Inderdaad, ze heeft ook weleens een donkere jurk aangehad, daar zag ze er een stuk beter in uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zien
Ze heeft wel eens iets mooiers aan gehad
Zo ordi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:05 schreef schizolientje het volgende:
Het lijkt net alsof er één borst uit de jurk van Zoë hangt
Jurk van Mirthe werd er bedoeld volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die van Moraima?![]()
Ik vind deze jurk niet zo mooi. Iets te voor haar figuur.
Oh dat kan ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jurk van Mirthe werd er bedoeld volgens mij.
Doe ze speciaal voor Isaac, soort van Basic Instinkertjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:05 schreef schizolientje het volgende:
Het lijkt net alsof er één borst uit de jurk van Zoë hangt
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de damesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de jurk van Mirthe kleurt mooi bij de ballonnen
Ik vind de outfit van Moraima niet heel gala-achtig, die roze cheap-ass kleur
Die kent de gedragsregels ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen wacht keurig met drinken behalve Zoe
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, maar er zijn genoeg anderen die dat vast wel kunnen.
Dat mens heeft zo'n nare geniepige lach.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Ik zie Babette al weer fanatiek heel overdreven lachen
Gelukkig is dat geen Cheap-ass dressquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de dames
Ik hoorde het helaas ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Ik zie Babette al weer fanatiek heel overdreven lachen
Ik hoorde het maar hij schoof wel gelijk achter Eunice aan dus is 2e met opscheppen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Dames gaan voor ,zegt Erik in de rij bij het eten.
Die kwabben van haar zijn ook moeilijk te verbergen. Beter kan ze een geheel wijde jurk dragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zien
Ze heeft wel eens iets mooiers aan gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |