Neej, het feit dat Babbel de laatste tijd overál om lacht, uitlacht als een klierig oud pubertjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Staat hem ook goed, snap dat geklier er niet over. Alleen maar vanwege het feit dat het pak wat ouder is ofzo?
Komt door haar te dikke buik. Haar navel zit daardoor dieper in haar buik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik echt lelijk vind is net als bij Zoë dat je het gat van de navel kan zien in je kleding
Kutkind.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej, het feit dat Babbel de laatste tijd overál om lacht, uitlacht als een klierig oud pubertje
Tja ook niet mijn ding. Heb zo van Imadiddin ook foto's gezien op zijn insta met kort haar. Vond ik er veel beter uitzien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Zijn er mensen die het haar van Bern mooi vinden??
Sorry, maar ik vind het afschuwelijk, knippen die handel en een mooi, verzorgt kapsel..
Ik kan het niet zien maar zag net de vlecht die erin werd gedaan. Ik houd van mannen met vlechten of een staartje of knotje. Vind ik heel charmant.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Sorry, maar ik vind het afschuwelijk, knippen die handel en een mooi, verzorgt kapsel..
Geen idee maar hier in Brabant wordt het zo wel gebruiktquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is stroeft een werkwoord? Maar goed, ik begrijp je.
Ach, als Isaac het maar kan zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komt door haar te dikke buik. Haar navel zit daardoor dieper in haar buik.
Ik krijg het vermoeden dat zij al weet in de Finale te zitten samen met arrogante LoodsBoss Isaac vanwege hun dankbare optreden als zelfbenoemde "Coaches"quote:
Ik vind het ook echt niet mooi en denk dat als hij een ander kapsel zou hebben alleen maar mooier is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Zoe praat alleen maar zo over Wendy omdat ze die Babs voor zichzelf wil hebben. Gewoon jaloezie en terecht want Wendy is een alleskunner en helpt iedereen zonder oordeel te vellen. Alles wat Zoe niet is en kan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:46 schreef Limbus het volgende:
Zoë die Wendy “ordie” en niet “clasy” vindt mag zelf eens in de spiegel kijken hoe ze erbij loopt
Beide mooie jongens, en dan dat gekke lange haar, ik vind het in elk geval niks!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Tja ook niet mijn ding. Heb zo van Imadiddin ook foto's gezien op zijn insta met kort haar. Vond ik er veel beter uitzien.
Ik ben een Brabantse, maar nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar hier in Brabant wordt het zo wel gebruikt
Dat zijn juist de 2 die ik het niet gun om te winnen!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat zij al weet in de Finale te zitten samen met arrogante LoodsBoss Isaac vanwege hun dankbare optreden als zelfbenoemde "Coaches"
Ik vind langer haar bij een man wel mooi maar het haar van Bern is veel te lang en zit totaal geen model in.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beide mooie jongens, en dan dat gekke lange haar, ik vind het in elk geval niks!
Nope, ik kan het niet helpen, maar ik vind het viezig, die dunne slieren, zo onverzorgd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:45 schreef xdiashalizx het volgende:
De gastvrouw wil een mooi entree maken denk ik. Alle ogen op madam gericht want het is háár feestje, BOEM!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Nou degene die om 18 uur het gala wilden is nog steeds bezig met haar haren![]()
Nog 10 minuten is het 19 uur
Ik ook niet, maar zo werken RLS al jaren niet... er is nog zat nixnut dommig kanonnenvoer die de Poort uit kunnen deze maandquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de 2 die ik het niet gun om te winnen!![]()
Ik zwijmel erin hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beide mooie jongens, en dan dat gekke lange haar, ik vind het in elk geval niks!
Zou zomaar kunnen verdorie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zo werken RLS al jaren niet... er is nog zat nixnut dommig kanonnenvoer die de Poort uit kunnen deze maand
Echt waarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben een Brabantse, maar nooit van gehoord.
Ja dat zie ik nu ook. Ciano ookquote:
Marciano heeft wel een glimoverhemdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook. Ciano ook
En daar is Moraima in haar jurk
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broekquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
Gastvrouw Moraima ziet er ook mooi uit in haar lange jurk
Kleurt mooi bij de ballonnen ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat mij betreft de mooiste, super chique..
Die van Moraima?quote:
Nee de jurk van Mirthe kleurt mooi bij de ballonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die van Moraima?![]()
Ik vind deze jurk niet zo mooi. Iets te voor haar figuur.
En een korte broekquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broek
Welnee artiesten komen niet met het gepeupel binnenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:02 schreef lojanda het volgende:
Ze gaan allemaal over de rode loper naar binnen maar Mirthe wordt gemist.. die is zoals altijd weer te laat
Ik zag er al meer nippen, ze hebben dorstquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen wacht keurig met drinken behalve Zoe
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee artiesten komen niet met het gepeupel binnen
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die had het voorbeeld moeten nemen van haar Bro's ook in korte broek
Ik kan dat niet, maar er zijn genoeg anderen die dat vast wel kunnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan iemand een kiekje hier plaatsen van alle mooie outfits?
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
Gastvrouw Moraima ziet er ook mooi uit in haar lange jurk
Ik had niet anders verwacht. Mirthe wordt waarschijnlijk weer aan Erik gekoppeldquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Ciano en Babbel en Isaac en Zoë samen aan tafel
Inderdaad, ze heeft ook weleens een donkere jurk aangehad, daar zag ze er een stuk beter in uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zien
Ze heeft wel eens iets mooiers aan gehad
Zo ordi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:05 schreef schizolientje het volgende:
Het lijkt net alsof er één borst uit de jurk van Zoë hangt
Jurk van Mirthe werd er bedoeld volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die van Moraima?![]()
Ik vind deze jurk niet zo mooi. Iets te voor haar figuur.
Oh dat kan ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jurk van Mirthe werd er bedoeld volgens mij.
Doe ze speciaal voor Isaac, soort van Basic Instinkertjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:05 schreef schizolientje het volgende:
Het lijkt net alsof er één borst uit de jurk van Zoë hangt
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de damesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de jurk van Mirthe kleurt mooi bij de ballonnen
Ik vind de outfit van Moraima niet heel gala-achtig, die roze cheap-ass kleur
Die kent de gedragsregels ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
Iedereen wacht keurig met drinken behalve Zoe
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, maar er zijn genoeg anderen die dat vast wel kunnen.
Dat mens heeft zo'n nare geniepige lach.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Ik zie Babette al weer fanatiek heel overdreven lachen
Gelukkig is dat geen Cheap-ass dressquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de dames
Ik hoorde het helaas ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Ik zie Babette al weer fanatiek heel overdreven lachen
Ik hoorde het maar hij schoof wel gelijk achter Eunice aan dus is 2e met opscheppen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Dames gaan voor ,zegt Erik in de rij bij het eten.
Die kwabben van haar zijn ook moeilijk te verbergen. Beter kan ze een geheel wijde jurk dragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afschuwelijk, snap niet dat ze altijd kleding uitkiest die waar je die vetkwabben in kan zien
Ze heeft wel eens iets mooiers aan gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |