Zit er dik in.. er is genoeg drank om weer helemaal los te gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Zullen Jasper en Wendy weer in een bed eindigen vanavond?
Totaal niet mee eens. Mirthe kan best goed zingen voor gewoon als hobby. Heeft ze al meerdere keren laten zien in de loodsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het net zo’n optreden wordt als dat van Eunice toentertijd met dat balletstukje. Toen zat iedereen ook stiekem te lachen.
Mirthe is net zo goed in zingen als Eunice in balletten![]()
Maar als ze het maar leuk heeft.. dat is het belangrijkste
Nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Zullen Jasper en Wendy weer in een bed eindigen vanavond?
Zoë was net bezig met de make-up van Eunice en Wendy is met haar eigen haar bezig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:56 schreef schizolientje het volgende:
Is Zoey bij de kapper?? En Bern en Sasja ook niet veel gezien
Smakelijk kroketjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga een kroketje eten, Erik kan er zo op met z'n mosterd pak..
Nou smakelijk dan..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga een kroketje eten, Erik kan er zo op met z'n mosterd pak..
quote:
Wat staat er in heb je dat kunnen lezen?quote:
Ik wist helemaal niet dat Babette een brief geschreven had voor Marciano.... dan zal het vast een liefdesbrief zijn...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Of maatjesbrief als je Babette zelf wil geloven.
Nee hoor ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:15 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar ligt t nu aan mij dat ik iedereen er top uit vind zien en Zoey ordi
Zo ziet Zoe er al 9 maanden uitquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:15 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar ligt t nu aan mij dat ik iedereen er top uit vind zien en Zoey ordi
Ik heb het zelf niet gezien maar een brief en een rituals pakket als cadeautje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Babette en brief geschreven had voor Marciano.... dan zal het vast een liefdesbrief zijn...
Iets van haar soul mate in de loods vertrouwen mooie gesprekken en ze vindt hem echt een moord ventquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat staat er in heb je dat kunnen lezen?
Niets gala aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het niet echt een Zoe schoen zegt Babette tegen ZOe, een beetje ouwelijk
Heb je zelf wel eens naar die lelijke slippers van je zelf gekeken die je nu aan hebt
O Mirthe heeft een mooie jurk
En Eunice is de jurk van Moriama nog aan het strijken en moet zichzelf nog omkleden
Zoe heeft weer een superkort broekje aan
Ahhhh...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien maar een brief en een rituals pakket als cadeautje.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch tot eind Augustus, waarom haasten?
Niet te vatten toch.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:21 schreef Chanel5 het volgende:
Nu zit Babbel haar nagellak er nog af te krabben.
Moest hij nu helpen haar beha aan te trekken?quote:
Hij moet haar bh dicht maken?quote:
Ze heeft geen kontquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
Wat een raar figuur heeft Zoë toch.. het is dat ze dikke tetten heeft maar anders kon je niet zien wat de voor of achterkant is.
Er moest iets dicht, dus ja, het zal haar bh zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest hij nu helpen haar beha aan te trekken?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest hij nu helpen haar beha aan te trekken?
Van de hele groep?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, waar komt het allemaal vandaan..
Maar er zit ook helemaal geen vorm in, geen kont geen taille..quote:
Ja ik vind het ook onzin om daar zo te laat te zijn. En dat zo zolang nodig hebben om zich op te doffen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:29 schreef schizolientje het volgende:
Erik was 6 uur klaar, tijd is tijd. Dat heb ik ook, eerder te vroeg dan te laat. Ook op het werk
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef woxxel het volgende:
Wat gaat er gebeuren. Isct galafeest vandaag?
Loopt allemaal een beetje rechtdoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar er zit ook helemaal geen vorm in, geen kont geen taille..
Ze was al afgedroogd dus dat zal het niet zijn. Waarschijnlijk streeft alles na het afdrogen en is het warm in de douche en krijgt ze het zelf niet dichtquote:
We staan hier al een tijdjequote:
en toch ziet hij er nu wel heel verzorgd uitquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ha ha ha.. Babbel leuk die rare Erik plagen, met zijn geel/groene broek die geen zandkleur is
[ afbeelding ]
Vind ik ook een ellende maar dan bij heet weer. Dan plakt alles na het douchen maar misschien bedoel je dat ook met ´streeft´?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze was al afgedroogd dus dat zal het niet zijn. Waarschijnlijk streeft alles na het afdrogen en is het warm in de douche en krijgt ze het zelf niet dicht
Je kunt het zandkleur noemen maar neigt toch meer naar geel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ha ha ha.. Babbel leuk die rare Erik plagen, met zijn geel/groene broek die geen zandkleur is
[ afbeelding ]
Ik bedoelde stroeftquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind ik ook een ellende maar dan bij heet weer. Dan plakt alles na het douchen maar misschien bedoel je dat ook met ´streeft´?
Ik ga toch meer naar kerriemayonaisekleurquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het zandkleur noemen maar neigt toch meer naar geel.
Staat hem ook goed, snap dat geklier er niet over. Alleen maar vanwege het feit dat het pak wat ouder is ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
en toch ziet hij er nu wel heel verzorgd uitIn ieder geval feestelijk.
Kleuren zien er ook net iets anders uit op verschillende beeldschermen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het zandkleur noemen maar neigt toch meer naar geel.
Is stroeft een werkwoord? Maar goed, ik begrijp je.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde stroeft![]()
Ja dat is echt erg met warm weer.. ik denk dat er veel vocht in de lucht hangt daar in de douche en als je dan bent afgedroogd blijft je huid stroef aanvoelen en schuift je kleding niet goed over je lichaam.
Yep, doe er dan een shirtje onder aan, dat zit een stuk netter!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik echt lelijk vind is net als bij Zoë dat je het gat van de navel kan zien in je kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |