Zelfs de FEBO verwacht dat er wat staat te gebeurenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Moira over reling..De klamboe's moeten weg
Marcie, Komen ze daar pas na 3 dag mee?
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt dat Mirthe hele mooie benen heeft.. vind ik ookik vind Mirthe niet perse knap maar ze heeft wel echt het mooiste figuur van allemaal daar
Ze zit wel steeds te kwijlen over Marciano zegt, tis net een verliefde puber, maar ze is niet verliefdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:53 schreef engine het volgende:
![]()
Babette snapt ineens niet waarom de klamboes weg moeten nu Marciano op de kamer is. Wat een toneel
Ja, het Grote Bijelkaar In Bed Kruipen Feestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zelfs de FEBO verwacht dat er wat staat te gebeuren
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit wel steeds te kwijlen over Marciano zegt, tis net een verliefde puber, maar ze is niet verliefd
Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet denken. SOms lijkt het echt of ze niet helemaal bij haar verstand is. Kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Maar ze is gewoon een raar mensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.
gulle morrie die regelmatig dingen beneden uitdeeltquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
In kantoor is het gala vast begonnen![]()
Allemaal snel even handje pindas naar binnen. Ze mogen pas naar beneden als de mond leeg is.
Haha daarom mogen er geen klamboes voor de leuke beelden!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:48 schreef engine het volgende:
In voorbereiding op vanavond moeten Marciano en Babette de klamboes rondom hun bed verwijderen
Kipquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Wati s dat voor vlees wat Rupert uit de oven haalt?
Babette heeft het al vaker gezegd.. Mirthe is van de vrouwen de sterkste speler, zo niet van iedereen., en dan zowel fysiek als in het spel spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
En ze is ook best wel goed met fysieke opdrachten.
Dat is echt wel sarcastisch wat ze zegt..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.
Nee dat zie ik ook echt niet.. ik vind van alles van Janet maar vind ook dat alles Janet doet doet ze belangeloos en zonder voorbedachte raden.. bij Eunice is dat net andersom.. vreselijk mens vind ik haar..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:11 schreef pingu66 het volgende:
iek lijk erg veel op Janet zegt Eunice. De jongere versie van Janet.
BEP: Nou dat vind ik totaal niet
Ze heeft zeker een prachtig figuur, buiten dat vind ik haar ook een knappe verschijningquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt dat Mirthe hele mooie benen heeft.. vind ik ookik vind Mirthe niet perse knap maar ze heeft wel echt het mooiste figuur van allemaal daar
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een prachtig figuur, buiten dat vind ik haar ook een knappe verschijning
Ach, het is inmiddels net een grote familie daar, dus moet kunnenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Isaac ook lekker fris bezig neemt een hapje uit een pan, en met het zelfde lepeltje nog een hapje uit de pan en nog maar eentje
Dat kun je wel aan ze overlaten..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zie je ook niets anders dan snaaien als hij in de keuken bezig is
Maar geen grote hoeveelheden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Doodzonde dat ze die crockpot alleen gebruiken om rijst te koken, er kan zoveel meer met die pan!
Ja dat gaat ze goed afquote:
Ik vind haar zelfs zonder make-up mooier.. alleen wat mascara en meer heeft ze echt niet nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een prachtig figuur, buiten dat vind ik haar ook een knappe verschijning
Zeker wel, ik kook voor 16 mensen en hier kan met gemak 2 kilo vlees in, de inhoud van deze pan is 5,7 l.quote:
Die heeft meel al een halve maaltijd ops hij klaar s met koken..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zie je ook niets anders dan snaaien als hij in de keuken bezig is
Ja 4 euroquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:35 schreef mootie het volgende:
Oh ze laat mensen zelf geld doneren, zijzelf ook?
Die wordt wel voor veel meer dingen gebruikt hoor.. Wendy doet er nog het meeste mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Doodzonde dat ze die crockpot alleen gebruiken om rijst te koken, er kan zoveel meer met die pan!
Idd ja, ik vind haar een natuurlijke schoonheidquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind haar zelfs zonder make-up mooier.. alleen wat mascara en meer heeft ze echt niet nodig.
Ja kan je zien hoe gierig hij weer isquote:
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wordt wel voor veel meer dingen gebruikt hoor.. Wendy doet er nog het meeste mee.
Ze hebben er al meerdere dingen in gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker wel, ik kook voor 16 mensen en hier kan met gemak 2 kilo vlees in, de inhoud van deze pan is 5,7 l.
WTF.. is hij van zijn geloof gevallen ??quote:
Als je het niet zo vaak ziet, waarom er dan wel van uit gaan dat er weinig mee wordt gedaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Moirama gaat Zoe opmaken, heeft ze nog plek op haar gezicht...
Daar is die pan ook perfect voor overigens, het is een multifunctionele panquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben er al meerdere dingen in gemaakt.
Maar de rijst mislukte altijd als ze het in een grote pan deden. ( vraag me niet waarom) Dus vandaar nu in de crockpot.
Die de denkt ik moet mee bewegen anders sta ik op de stip net zoals alle nee stemmers Janet Jan Willem Estherquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
WTF.. is hij van zijn geloof gevallen ??
Dat is nu ook allemaal om zijn gelijk te halen..
Moraima bedankt het hartelijk voor zijn gulheid met een dikke knuffel
Het is toch verschrikkelijk... dat Moirama niet zegt Zoe er zit meer dan genoeg op...quote:
Mijn mening, ik kijk niet hele dagen, maar wat ik zie is dat die pan niet veel wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je het niet zo vaak ziet, waarom er dan wel van uit gaan dat er weinig mee wordt gedaan?
Ik vind het ook echt afschuwelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef Frummelie het volgende:
..die wenkbrauwen... ziet er zo niet uit als dat net geverfd is...
Jaja voor slow en snelkook functie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar is die pan ook perfect voor overigens, het is een multifunctionele pan
Ja Janet had hem weer bijna geslooptquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .
Zouden Zoë's oogleden het meeste gewicht kunnen tillen/drukken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:46 schreef schizolientje het volgende:
heeft Zoe ook weer een wimperverlenging gehad?? Ze komen bijna voorbij haar neus
Ik heb er ook een en gebruik hem heel vaak. Makkelijk en handigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar is die pan ook perfect voor overigens, het is een multifunctionele pan
Maar vooral nu bewijzen na de ruzie met Moraima dat hij heelal niet gierig is zoals ze beweerde.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die de denkt ik moet mee bewegen anders sta ik op de stip net zoals alle nee stemmers Janet Jan Willem Esther
Heeft dat zin dan? Dat hebben er al zoveel gezegd maar ze blijft gewoon door plamuren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is toch verschrikkelijk... dat Moirama niet zegt Zoe er zit meer dan genoeg op...
Heino’squote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
Moet Mirthe nu nog dat nummer uit haar hoofd leren, het zijn ook van die lekkere vlotte Heino's daar...
Heb hier gelezen dat ze toch al een paar keer aan het oefenen is geweest?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
Moet Mirthe nu nog dat nummer uit haar hoofd leren, het zijn ook van die lekkere vlotte Heino's daar...
ze heeft het al vaker geoefend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou dan zeggen, smeer je smoeltje maar zelf vol, dag Zoe..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft dat zin dan? Dat hebben er al zoveel gezegd maar ze blijft gewoon door plamuren.
Ik zou er ook niets meer van zeggen en er gewoon overheen smeren als ze dat wil
Omdat ze de tekst aant opschrijven was, dacht ik dat effe...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier gelezen dat ze toch al een paar keer aan het oefenen is geweest?
Kan maar zo hoor dat ze het niet weet uit haar hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omdat ze de tekst aant opschrijven was, dacht ik dat effe...
We gaan het zien strakkies...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor dat ze het niet weet uit haar hoofd
Eunice is toch altijd alleen maar voor over en met zichzelf bezigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt het licht aan met de stepdynamo?Die kut doet ook geen zak aan meehelpen
[ afbeelding ]
Tekst van het liedje aan het oefenen?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt het licht aan met de stepdynamo?Die kut doet ook geen zak aan meehelpen
[ afbeelding ]
Nee Iets met haar rechter oorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tekst van het liedje aan het oefenen?
Dat zijn haar "ontsnappings"wimpers, 3x knipperen en ze gaat over het hekquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:46 schreef schizolientje het volgende:
heeft Zoe ook weer een wimperverlenging gehad?? Ze komen bijna voorbij haar neus
Ze heeft een oorontsteking, misschien druppelen?quote:
Klopt ja, ik kwam vroeger veel bij een dame uit Suriname, die gebruikte hele potten maggi blokjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
Die eeuwige bouillonblokjes, overal gaan ze doorheen zelfs door de salade
Iek ben droek met mein ontwiekellieng van meiself joe snap dat nie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
De vrouwen zijn weggestuurd door de mannen (Op de manager na)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek ben droek met mein ontwiekellieng van meiself joe snap dat nie.
geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:31 schreef Frummelie het volgende:
Haha Marciano noemt Babette Bert met die wenkbrauwen...
Dat wordt echt heel veel gebruikt in de Antilliaanse en Surinaamse keukenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
Die eeuwige bouillonblokjes, overal gaan ze doorheen zelfs door de salade
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:31 schreef Frummelie het volgende:
Ze hangen van zout aan elkaar daar.. zo slecht voor je nierenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klopt ja, ik kwam vroeger veel bij een dame uit Suriname, die gebruikte hele potten maggi blokjes.
Moet wel zeggen dat het eten heerlijk was.![]()
Nu ik zelf kook voor mensen met een beperking, kook ik o.a ook Surinaams, maar probeer zo min mogelijk zout te gebruiken, en die blokjes stikken van het zout.
Ik heb zo het vermoeden dat het pak ook ruikt zoals het eruit zietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
Het foeilelijke pak van Erik hangt al klaar
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:42 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Erik trekt z'n mosterd kostuum aan...
Jiskefet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt er echt zin in.quote:
Ik ben gek op feestjesquote:
Ik totaal niet.quote:
Dat ze dat nog niet ritueel verfikt hebben...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe weer woostboes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor... ik denk Marciano en Babette ook...
DIe haren van Babette danquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:31 schreef Frummelie het volgende:
Niet? Dan hoop ik voor je dat Erik veel op de stream zal zijnquote:
Ik ga even checken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
Omg Mirthe gaat At Last zingen van Etta James.. nu overschat ze zichzelf behoorlijk![]()
Er zijn maar een paar zangeressen die dat kunnen zingen.
Sorry Mirthe maar je komt niet een een beetje in de buurt
Dat zei Esther ooit dat ie niet in de kast mocht hangen waar voor haar kleren in hingen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat het pak ook ruikt zoals het eruit ziet
Hij mocht het ook niet aan het bed hangen want het rook niet zo fris.. ze sliep toen onder hem en dat pak hing naast haar hoofdkussenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei Esther ooit dat ie niet in de kast mocht hangen waar voor haar kleren in hingen.
Ik weet niet of ze hem gewassen hebben (dat pak hè)
Beyoncé kan het ook dragenquote:
Ze doet gelukkig geen auditie voor een juryquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
Omg Mirthe gaat At Last zingen van Etta James.. nu overschat ze zichzelf behoorlijk![]()
Sorry Mirthe maar je komt niet eens een heel klein beetje in de buurt
quote:
Potver ook dat mis ik net, je loopt even weg en dan gebeurt er van alles...quote:
Het origineel vind ik persoonlijk mooier maar ook deze versiequote:
Heb ze beide geluisterd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het origineel vind ik persoonlijk mooier maar ook deze versie![]()
Het zit nu anders, maar vind het nog niet mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat het haar van Babette klaar is...
Oo Wen is er mee bezig..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit nu anders, maar vind het nog niet mooi
Ja precies, schatje is het..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
En Wendy is wel weer zo lief om Babette even te helpen met de haren
Dat is waar ze heeft een mooie kop met haar...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:15 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft wel heel goed haar voor dat soort kapsels![]()
Als ik klanten had met dat soort haar wilde ik ook altijd van alles uitproberen
Die 960 euro is erg goed besteed.. het ziet er allemaal erg leuk uitquote:
Zeker goed haar maar Wendy heeft ook heel goed haarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is waar ze heeft een mooie kop met haar...
Die stelling was 690 euro..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die 960 euro is erg goed besteed.. het ziet er allemaal erg leuk uit
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En straks als Wendy klaar is met het haar van Babette, kan ze de tering genieten
is ze weer stront voor Bep
Ik mis kaarsenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die 960 euro is erg goed besteed.. het ziet er allemaal erg leuk uit
Die zijn er inmiddels alquote:
Nou dan is het nog knapper wat ze ervan gemaakt heeftquote:
Die staan wel op tafel, een kandelaar met witte kaarsenquote:
Daar waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Rupert die verstopt hebben???
Snel geregeldquote:
gaat ze Zoe ook doen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En straks als Wendy klaar is met het haar van Babette, kan ze de tering genieten
is ze weer stront voor Bep
Blij dat je dit zegt, want iedereen hier zei maar dat Myrthe zo mooi kan zingen.... is ook wel zo, maar niet met dit nummer... haar stem schiet alle kanten op en ze mist 'soul', ze zingt het of ze Let it go uit Frozen aan het zingen is.... (lastig te omschrijven)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
Sorry Mirthe maar je komt niet eens een heel klein beetje in de buurt
Ze kan helemaal niet zingen vind ikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Blij dat je dit zegt, want iedereen hier zei maar dat Myrthe zo mooi kan zingen.... is ook wel zo, maar niet met dit nummer... haar stem schiet alle kanten op en ze mist 'soul', ze zingt het of ze Let it go uit Frozen aan het zingen is.... (lastig te omschrijven)
Nee joh, die heeft er eentje van vlees en bloed tot zijn beschikking..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Rupert die verstopt hebben???
Gewoon voor de lolquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan helemaal niet zingen vind iken dan zo’n nummer gaan doen dan denk ik hoe dan?
Heerlijk toch! Van zingen word je blijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan helemaal niet zingen vind iken dan zo’n nummer gaan doen dan denk ik hoe dan?
Ik denk dat het net zo’n optreden wordt als dat van Eunice toentertijd met dat balletstukje. Toen zat iedereen ook stiekem te lachen.quote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Van zingen word je blij
Zit er dik in.. er is genoeg drank om weer helemaal los te gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Zullen Jasper en Wendy weer in een bed eindigen vanavond?
Totaal niet mee eens. Mirthe kan best goed zingen voor gewoon als hobby. Heeft ze al meerdere keren laten zien in de loodsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het net zo’n optreden wordt als dat van Eunice toentertijd met dat balletstukje. Toen zat iedereen ook stiekem te lachen.
Mirthe is net zo goed in zingen als Eunice in balletten![]()
Maar als ze het maar leuk heeft.. dat is het belangrijkste
Nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Zullen Jasper en Wendy weer in een bed eindigen vanavond?
Zoë was net bezig met de make-up van Eunice en Wendy is met haar eigen haar bezig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:56 schreef schizolientje het volgende:
Is Zoey bij de kapper?? En Bern en Sasja ook niet veel gezien
Smakelijk kroketjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga een kroketje eten, Erik kan er zo op met z'n mosterd pak..
Nou smakelijk dan..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga een kroketje eten, Erik kan er zo op met z'n mosterd pak..
quote:
Wat staat er in heb je dat kunnen lezen?quote:
Ik wist helemaal niet dat Babette een brief geschreven had voor Marciano.... dan zal het vast een liefdesbrief zijn...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Of maatjesbrief als je Babette zelf wil geloven.
Nee hoor ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:15 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar ligt t nu aan mij dat ik iedereen er top uit vind zien en Zoey ordi
Zo ziet Zoe er al 9 maanden uitquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:15 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar ligt t nu aan mij dat ik iedereen er top uit vind zien en Zoey ordi
Ik heb het zelf niet gezien maar een brief en een rituals pakket als cadeautje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Babette en brief geschreven had voor Marciano.... dan zal het vast een liefdesbrief zijn...
Iets van haar soul mate in de loods vertrouwen mooie gesprekken en ze vindt hem echt een moord ventquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat staat er in heb je dat kunnen lezen?
Niets gala aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het niet echt een Zoe schoen zegt Babette tegen ZOe, een beetje ouwelijk
Heb je zelf wel eens naar die lelijke slippers van je zelf gekeken die je nu aan hebt
O Mirthe heeft een mooie jurk
En Eunice is de jurk van Moriama nog aan het strijken en moet zichzelf nog omkleden
Zoe heeft weer een superkort broekje aan
Ahhhh...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien maar een brief en een rituals pakket als cadeautje.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben toch tot eind Augustus, waarom haasten?
Niet te vatten toch.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:21 schreef Chanel5 het volgende:
Nu zit Babbel haar nagellak er nog af te krabben.
Moest hij nu helpen haar beha aan te trekken?quote:
Hij moet haar bh dicht maken?quote:
Ze heeft geen kontquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
Wat een raar figuur heeft Zoë toch.. het is dat ze dikke tetten heeft maar anders kon je niet zien wat de voor of achterkant is.
Er moest iets dicht, dus ja, het zal haar bh zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest hij nu helpen haar beha aan te trekken?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest hij nu helpen haar beha aan te trekken?
Van de hele groep?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, waar komt het allemaal vandaan..
Maar er zit ook helemaal geen vorm in, geen kont geen taille..quote:
Ja ik vind het ook onzin om daar zo te laat te zijn. En dat zo zolang nodig hebben om zich op te doffen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:29 schreef schizolientje het volgende:
Erik was 6 uur klaar, tijd is tijd. Dat heb ik ook, eerder te vroeg dan te laat. Ook op het werk
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef woxxel het volgende:
Wat gaat er gebeuren. Isct galafeest vandaag?
Loopt allemaal een beetje rechtdoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar er zit ook helemaal geen vorm in, geen kont geen taille..
Ze was al afgedroogd dus dat zal het niet zijn. Waarschijnlijk streeft alles na het afdrogen en is het warm in de douche en krijgt ze het zelf niet dichtquote:
We staan hier al een tijdjequote:
en toch ziet hij er nu wel heel verzorgd uitquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ha ha ha.. Babbel leuk die rare Erik plagen, met zijn geel/groene broek die geen zandkleur is
[ afbeelding ]
Vind ik ook een ellende maar dan bij heet weer. Dan plakt alles na het douchen maar misschien bedoel je dat ook met ´streeft´?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze was al afgedroogd dus dat zal het niet zijn. Waarschijnlijk streeft alles na het afdrogen en is het warm in de douche en krijgt ze het zelf niet dicht
Je kunt het zandkleur noemen maar neigt toch meer naar geel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ha ha ha.. Babbel leuk die rare Erik plagen, met zijn geel/groene broek die geen zandkleur is
[ afbeelding ]
Ik bedoelde stroeftquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind ik ook een ellende maar dan bij heet weer. Dan plakt alles na het douchen maar misschien bedoel je dat ook met ´streeft´?
Ik ga toch meer naar kerriemayonaisekleurquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het zandkleur noemen maar neigt toch meer naar geel.
Staat hem ook goed, snap dat geklier er niet over. Alleen maar vanwege het feit dat het pak wat ouder is ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
en toch ziet hij er nu wel heel verzorgd uitIn ieder geval feestelijk.
Kleuren zien er ook net iets anders uit op verschillende beeldschermen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het zandkleur noemen maar neigt toch meer naar geel.
Is stroeft een werkwoord? Maar goed, ik begrijp je.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde stroeft![]()
Ja dat is echt erg met warm weer.. ik denk dat er veel vocht in de lucht hangt daar in de douche en als je dan bent afgedroogd blijft je huid stroef aanvoelen en schuift je kleding niet goed over je lichaam.
Yep, doe er dan een shirtje onder aan, dat zit een stuk netter!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik echt lelijk vind is net als bij Zoë dat je het gat van de navel kan zien in je kleding
Bij sommige kan het welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik echt lelijk vind is net als bij Zoë dat je het gat van de navel kan zien in je kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |