Zelfs de FEBO verwacht dat er wat staat te gebeurenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Moira over reling..De klamboe's moeten weg
Marcie, Komen ze daar pas na 3 dag mee?
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt dat Mirthe hele mooie benen heeft.. vind ik ookik vind Mirthe niet perse knap maar ze heeft wel echt het mooiste figuur van allemaal daar
Ze zit wel steeds te kwijlen over Marciano zegt, tis net een verliefde puber, maar ze is niet verliefdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:53 schreef engine het volgende:
![]()
Babette snapt ineens niet waarom de klamboes weg moeten nu Marciano op de kamer is. Wat een toneel
Ja, het Grote Bijelkaar In Bed Kruipen Feestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zelfs de FEBO verwacht dat er wat staat te gebeuren
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit wel steeds te kwijlen over Marciano zegt, tis net een verliefde puber, maar ze is niet verliefd
Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet denken. SOms lijkt het echt of ze niet helemaal bij haar verstand is. Kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Maar ze is gewoon een raar mensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.
gulle morrie die regelmatig dingen beneden uitdeeltquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
In kantoor is het gala vast begonnen![]()
Allemaal snel even handje pindas naar binnen. Ze mogen pas naar beneden als de mond leeg is.
Haha daarom mogen er geen klamboes voor de leuke beelden!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:48 schreef engine het volgende:
In voorbereiding op vanavond moeten Marciano en Babette de klamboes rondom hun bed verwijderen
Kipquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Wati s dat voor vlees wat Rupert uit de oven haalt?
Babette heeft het al vaker gezegd.. Mirthe is van de vrouwen de sterkste speler, zo niet van iedereen., en dan zowel fysiek als in het spel spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
En ze is ook best wel goed met fysieke opdrachten.
Dat is echt wel sarcastisch wat ze zegt..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.
Nee dat zie ik ook echt niet.. ik vind van alles van Janet maar vind ook dat alles Janet doet doet ze belangeloos en zonder voorbedachte raden.. bij Eunice is dat net andersom.. vreselijk mens vind ik haar..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:11 schreef pingu66 het volgende:
iek lijk erg veel op Janet zegt Eunice. De jongere versie van Janet.
BEP: Nou dat vind ik totaal niet
Ze heeft zeker een prachtig figuur, buiten dat vind ik haar ook een knappe verschijningquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt dat Mirthe hele mooie benen heeft.. vind ik ookik vind Mirthe niet perse knap maar ze heeft wel echt het mooiste figuur van allemaal daar
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een prachtig figuur, buiten dat vind ik haar ook een knappe verschijning
Ach, het is inmiddels net een grote familie daar, dus moet kunnenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Isaac ook lekker fris bezig neemt een hapje uit een pan, en met het zelfde lepeltje nog een hapje uit de pan en nog maar eentje
Dat kun je wel aan ze overlaten..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zie je ook niets anders dan snaaien als hij in de keuken bezig is
Maar geen grote hoeveelheden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Doodzonde dat ze die crockpot alleen gebruiken om rijst te koken, er kan zoveel meer met die pan!
Ja dat gaat ze goed afquote:
Ik vind haar zelfs zonder make-up mooier.. alleen wat mascara en meer heeft ze echt niet nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een prachtig figuur, buiten dat vind ik haar ook een knappe verschijning
Zeker wel, ik kook voor 16 mensen en hier kan met gemak 2 kilo vlees in, de inhoud van deze pan is 5,7 l.quote:
Die heeft meel al een halve maaltijd ops hij klaar s met koken..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zie je ook niets anders dan snaaien als hij in de keuken bezig is
Ja 4 euroquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:35 schreef mootie het volgende:
Oh ze laat mensen zelf geld doneren, zijzelf ook?
Die wordt wel voor veel meer dingen gebruikt hoor.. Wendy doet er nog het meeste mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Doodzonde dat ze die crockpot alleen gebruiken om rijst te koken, er kan zoveel meer met die pan!
Idd ja, ik vind haar een natuurlijke schoonheidquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind haar zelfs zonder make-up mooier.. alleen wat mascara en meer heeft ze echt niet nodig.
Ja kan je zien hoe gierig hij weer isquote:
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wordt wel voor veel meer dingen gebruikt hoor.. Wendy doet er nog het meeste mee.
Ze hebben er al meerdere dingen in gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker wel, ik kook voor 16 mensen en hier kan met gemak 2 kilo vlees in, de inhoud van deze pan is 5,7 l.
WTF.. is hij van zijn geloof gevallen ??quote:
Als je het niet zo vaak ziet, waarom er dan wel van uit gaan dat er weinig mee wordt gedaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Moirama gaat Zoe opmaken, heeft ze nog plek op haar gezicht...
Daar is die pan ook perfect voor overigens, het is een multifunctionele panquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben er al meerdere dingen in gemaakt.
Maar de rijst mislukte altijd als ze het in een grote pan deden. ( vraag me niet waarom) Dus vandaar nu in de crockpot.
Die de denkt ik moet mee bewegen anders sta ik op de stip net zoals alle nee stemmers Janet Jan Willem Estherquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
WTF.. is hij van zijn geloof gevallen ??
Dat is nu ook allemaal om zijn gelijk te halen..
Moraima bedankt het hartelijk voor zijn gulheid met een dikke knuffel
Het is toch verschrikkelijk... dat Moirama niet zegt Zoe er zit meer dan genoeg op...quote:
Mijn mening, ik kijk niet hele dagen, maar wat ik zie is dat die pan niet veel wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je het niet zo vaak ziet, waarom er dan wel van uit gaan dat er weinig mee wordt gedaan?
Ik vind het ook echt afschuwelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef Frummelie het volgende:
..die wenkbrauwen... ziet er zo niet uit als dat net geverfd is...
Jaja voor slow en snelkook functie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar is die pan ook perfect voor overigens, het is een multifunctionele pan
Ja Janet had hem weer bijna geslooptquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .
Zouden Zoë's oogleden het meeste gewicht kunnen tillen/drukken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:46 schreef schizolientje het volgende:
heeft Zoe ook weer een wimperverlenging gehad?? Ze komen bijna voorbij haar neus
Ik heb er ook een en gebruik hem heel vaak. Makkelijk en handigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar is die pan ook perfect voor overigens, het is een multifunctionele pan
Maar vooral nu bewijzen na de ruzie met Moraima dat hij heelal niet gierig is zoals ze beweerde.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die de denkt ik moet mee bewegen anders sta ik op de stip net zoals alle nee stemmers Janet Jan Willem Esther
Heeft dat zin dan? Dat hebben er al zoveel gezegd maar ze blijft gewoon door plamuren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is toch verschrikkelijk... dat Moirama niet zegt Zoe er zit meer dan genoeg op...
Heino’squote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
Moet Mirthe nu nog dat nummer uit haar hoofd leren, het zijn ook van die lekkere vlotte Heino's daar...
Heb hier gelezen dat ze toch al een paar keer aan het oefenen is geweest?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
Moet Mirthe nu nog dat nummer uit haar hoofd leren, het zijn ook van die lekkere vlotte Heino's daar...
ze heeft het al vaker geoefend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou dan zeggen, smeer je smoeltje maar zelf vol, dag Zoe..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft dat zin dan? Dat hebben er al zoveel gezegd maar ze blijft gewoon door plamuren.
Ik zou er ook niets meer van zeggen en er gewoon overheen smeren als ze dat wil
Omdat ze de tekst aant opschrijven was, dacht ik dat effe...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier gelezen dat ze toch al een paar keer aan het oefenen is geweest?
Kan maar zo hoor dat ze het niet weet uit haar hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omdat ze de tekst aant opschrijven was, dacht ik dat effe...
We gaan het zien strakkies...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor dat ze het niet weet uit haar hoofd
Eunice is toch altijd alleen maar voor over en met zichzelf bezigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt het licht aan met de stepdynamo?Die kut doet ook geen zak aan meehelpen
[ afbeelding ]
Tekst van het liedje aan het oefenen?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt het licht aan met de stepdynamo?Die kut doet ook geen zak aan meehelpen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |