Zelfs de FEBO verwacht dat er wat staat te gebeurenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Moira over reling..De klamboe's moeten weg
Marcie, Komen ze daar pas na 3 dag mee?
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt dat Mirthe hele mooie benen heeft.. vind ik ookik vind Mirthe niet perse knap maar ze heeft wel echt het mooiste figuur van allemaal daar
Ze zit wel steeds te kwijlen over Marciano zegt, tis net een verliefde puber, maar ze is niet verliefdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:53 schreef engine het volgende:
![]()
Babette snapt ineens niet waarom de klamboes weg moeten nu Marciano op de kamer is. Wat een toneel
Ja, het Grote Bijelkaar In Bed Kruipen Feestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zelfs de FEBO verwacht dat er wat staat te gebeuren
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit wel steeds te kwijlen over Marciano zegt, tis net een verliefde puber, maar ze is niet verliefd
Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet denken. SOms lijkt het echt of ze niet helemaal bij haar verstand is. Kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Maar ze is gewoon een raar mensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.
gulle morrie die regelmatig dingen beneden uitdeeltquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
In kantoor is het gala vast begonnen![]()
Allemaal snel even handje pindas naar binnen. Ze mogen pas naar beneden als de mond leeg is.
Haha daarom mogen er geen klamboes voor de leuke beelden!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:48 schreef engine het volgende:
In voorbereiding op vanavond moeten Marciano en Babette de klamboes rondom hun bed verwijderen
Kipquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Wati s dat voor vlees wat Rupert uit de oven haalt?
Babette heeft het al vaker gezegd.. Mirthe is van de vrouwen de sterkste speler, zo niet van iedereen., en dan zowel fysiek als in het spel spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
En ze is ook best wel goed met fysieke opdrachten.
Dat is echt wel sarcastisch wat ze zegt..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Toen Marciano niet in de kamer was begreep ze heel goed wat Eunice bedoelde en ineens zit ze te bazelen over een vliegenmepper.
Nee dat zie ik ook echt niet.. ik vind van alles van Janet maar vind ook dat alles Janet doet doet ze belangeloos en zonder voorbedachte raden.. bij Eunice is dat net andersom.. vreselijk mens vind ik haar..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:11 schreef pingu66 het volgende:
iek lijk erg veel op Janet zegt Eunice. De jongere versie van Janet.
BEP: Nou dat vind ik totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |