Ik vind haar zelfs zonder make-up mooier.. alleen wat mascara en meer heeft ze echt niet nodig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een prachtig figuur, buiten dat vind ik haar ook een knappe verschijning
Zeker wel, ik kook voor 16 mensen en hier kan met gemak 2 kilo vlees in, de inhoud van deze pan is 5,7 l.quote:
Die heeft meel al een halve maaltijd ops hij klaar s met koken..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zie je ook niets anders dan snaaien als hij in de keuken bezig is
Ja 4 euroquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:35 schreef mootie het volgende:
Oh ze laat mensen zelf geld doneren, zijzelf ook?
Die wordt wel voor veel meer dingen gebruikt hoor.. Wendy doet er nog het meeste mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Doodzonde dat ze die crockpot alleen gebruiken om rijst te koken, er kan zoveel meer met die pan!
Idd ja, ik vind haar een natuurlijke schoonheidquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind haar zelfs zonder make-up mooier.. alleen wat mascara en meer heeft ze echt niet nodig.
Ja kan je zien hoe gierig hij weer isquote:
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wordt wel voor veel meer dingen gebruikt hoor.. Wendy doet er nog het meeste mee.
Ze hebben er al meerdere dingen in gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker wel, ik kook voor 16 mensen en hier kan met gemak 2 kilo vlees in, de inhoud van deze pan is 5,7 l.
WTF.. is hij van zijn geloof gevallen ??quote:
Als je het niet zo vaak ziet, waarom er dan wel van uit gaan dat er weinig mee wordt gedaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Oké, ik zie het niet zo vaak, wel een x discussie gezien tussen Wendy en Janet over de functies ervan. Waar Wendy uiteindelijk gelijk had .
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Moirama gaat Zoe opmaken, heeft ze nog plek op haar gezicht...
Daar is die pan ook perfect voor overigens, het is een multifunctionele panquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben er al meerdere dingen in gemaakt.
Maar de rijst mislukte altijd als ze het in een grote pan deden. ( vraag me niet waarom) Dus vandaar nu in de crockpot.
Die de denkt ik moet mee bewegen anders sta ik op de stip net zoals alle nee stemmers Janet Jan Willem Estherquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
WTF.. is hij van zijn geloof gevallen ??
Dat is nu ook allemaal om zijn gelijk te halen..
Moraima bedankt het hartelijk voor zijn gulheid met een dikke knuffel
Het is toch verschrikkelijk... dat Moirama niet zegt Zoe er zit meer dan genoeg op...quote:
Mijn mening, ik kijk niet hele dagen, maar wat ik zie is dat die pan niet veel wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je het niet zo vaak ziet, waarom er dan wel van uit gaan dat er weinig mee wordt gedaan?
Ik vind het ook echt afschuwelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:40 schreef Frummelie het volgende:
..die wenkbrauwen... ziet er zo niet uit als dat net geverfd is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |