Die zijn er inmiddels alquote:
Nou dan is het nog knapper wat ze ervan gemaakt heeftquote:
Die staan wel op tafel, een kandelaar met witte kaarsenquote:
Daar waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Rupert die verstopt hebben???
Snel geregeldquote:
gaat ze Zoe ook doen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En straks als Wendy klaar is met het haar van Babette, kan ze de tering genieten
is ze weer stront voor Bep
Blij dat je dit zegt, want iedereen hier zei maar dat Myrthe zo mooi kan zingen.... is ook wel zo, maar niet met dit nummer... haar stem schiet alle kanten op en ze mist 'soul', ze zingt het of ze Let it go uit Frozen aan het zingen is.... (lastig te omschrijven)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
Omg Mirthe gaat At Last zingen van Etta James.. nu overschat ze zichzelf behoorlijk![]()
Er zijn maar een paar zangeressen die dat kunnen zingen.
Sorry Mirthe maar je komt niet eens een heel klein beetje in de buurt
Ze kan helemaal niet zingen vind ikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Blij dat je dit zegt, want iedereen hier zei maar dat Myrthe zo mooi kan zingen.... is ook wel zo, maar niet met dit nummer... haar stem schiet alle kanten op en ze mist 'soul', ze zingt het of ze Let it go uit Frozen aan het zingen is.... (lastig te omschrijven)
Nee joh, die heeft er eentje van vlees en bloed tot zijn beschikking..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Rupert die verstopt hebben???
Gewoon voor de lolquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan helemaal niet zingen vind iken dan zo’n nummer gaan doen dan denk ik hoe dan?
Heerlijk toch! Van zingen word je blijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kan helemaal niet zingen vind iken dan zo’n nummer gaan doen dan denk ik hoe dan?
Ik denk dat het net zo’n optreden wordt als dat van Eunice toentertijd met dat balletstukje. Toen zat iedereen ook stiekem te lachen.quote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Van zingen word je blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |