Ze doet gelukkig geen auditie voor een juryquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
Omg Mirthe gaat At Last zingen van Etta James.. nu overschat ze zichzelf behoorlijk![]()
Er zijn maar een paar zangeressen die dat kunnen zingen.
Sorry Mirthe maar je komt niet eens een heel klein beetje in de buurt
quote:
Potver ook dat mis ik net, je loopt even weg en dan gebeurt er van alles...quote:
Het origineel vind ik persoonlijk mooier maar ook deze versiequote:
Heb ze beide geluisterd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het origineel vind ik persoonlijk mooier maar ook deze versie![]()
Het zit nu anders, maar vind het nog niet mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat het haar van Babette klaar is...
Oo Wen is er mee bezig..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit nu anders, maar vind het nog niet mooi
Ja precies, schatje is het..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
En Wendy is wel weer zo lief om Babette even te helpen met de haren
Dat is waar ze heeft een mooie kop met haar...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:15 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft wel heel goed haar voor dat soort kapsels![]()
Als ik klanten had met dat soort haar wilde ik ook altijd van alles uitproberen
Die 960 euro is erg goed besteed.. het ziet er allemaal erg leuk uitquote:
Zeker goed haar maar Wendy heeft ook heel goed haarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is waar ze heeft een mooie kop met haar...
Die stelling was 690 euro..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die 960 euro is erg goed besteed.. het ziet er allemaal erg leuk uit
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En straks als Wendy klaar is met het haar van Babette, kan ze de tering genieten
is ze weer stront voor Bep
Ik mis kaarsenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die 960 euro is erg goed besteed.. het ziet er allemaal erg leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |