Nee Iets met haar rechter oorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tekst van het liedje aan het oefenen?
Dat zijn haar "ontsnappings"wimpers, 3x knipperen en ze gaat over het hekquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:46 schreef schizolientje het volgende:
heeft Zoe ook weer een wimperverlenging gehad?? Ze komen bijna voorbij haar neus
Ze heeft een oorontsteking, misschien druppelen?quote:
Klopt ja, ik kwam vroeger veel bij een dame uit Suriname, die gebruikte hele potten maggi blokjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
Die eeuwige bouillonblokjes, overal gaan ze doorheen zelfs door de salade
Iek ben droek met mein ontwiekellieng van meiself joe snap dat nie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie houdt het licht aan met de stepdynamo?Die kut doet ook geen zak aan meehelpen
[ afbeelding ]
De vrouwen zijn weggestuurd door de mannen (Op de manager na)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek ben droek met mein ontwiekellieng van meiself joe snap dat nie.
geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:31 schreef Frummelie het volgende:
Haha Marciano noemt Babette Bert met die wenkbrauwen...
Dat wordt echt heel veel gebruikt in de Antilliaanse en Surinaamse keukenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
Die eeuwige bouillonblokjes, overal gaan ze doorheen zelfs door de salade
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:31 schreef Frummelie het volgende:
Ze hangen van zout aan elkaar daar.. zo slecht voor je nierenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klopt ja, ik kwam vroeger veel bij een dame uit Suriname, die gebruikte hele potten maggi blokjes.
Moet wel zeggen dat het eten heerlijk was.![]()
Nu ik zelf kook voor mensen met een beperking, kook ik o.a ook Surinaams, maar probeer zo min mogelijk zout te gebruiken, en die blokjes stikken van het zout.
Ik heb zo het vermoeden dat het pak ook ruikt zoals het eruit zietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
Het foeilelijke pak van Erik hangt al klaar
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:42 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Erik trekt z'n mosterd kostuum aan...
Jiskefet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt er echt zin in.quote:
Ik ben gek op feestjesquote:
Ik totaal niet.quote:
Dat ze dat nog niet ritueel verfikt hebben...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe weer woostboes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor... ik denk Marciano en Babette ook...
DIe haren van Babette danquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:31 schreef Frummelie het volgende:
Niet? Dan hoop ik voor je dat Erik veel op de stream zal zijnquote:
Ik ga even checken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
Omg Mirthe gaat At Last zingen van Etta James.. nu overschat ze zichzelf behoorlijk![]()
Er zijn maar een paar zangeressen die dat kunnen zingen.
Sorry Mirthe maar je komt niet een een beetje in de buurt
Dat zei Esther ooit dat ie niet in de kast mocht hangen waar voor haar kleren in hingen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat het pak ook ruikt zoals het eruit ziet
Hij mocht het ook niet aan het bed hangen want het rook niet zo fris.. ze sliep toen onder hem en dat pak hing naast haar hoofdkussenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei Esther ooit dat ie niet in de kast mocht hangen waar voor haar kleren in hingen.
Ik weet niet of ze hem gewassen hebben (dat pak hè)
Beyoncé kan het ook dragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |