Die twee kibbelen de hele dag doorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vraagt aan haar vriendje aan Marcie of ze nog wel lachen mag,, dat ze zélf wel uitmaakt wanneer ze om iets lacht..
Verrék alsof ik KimW hoor
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal veel polyester van iedereen![]()
Een polyester gala![]()
![]()
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenarioquote:
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach, ze is er dagen Wendie is er dagen mee bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Alles is van polyesterquote:
jaloers kreng die babbelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenario
Gaat nog wel een keer goed botsen tussen die twee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenario
Het is ook echt om te lachen.. nu moet hij zogenaamd gitaar spelen en eerder moest hij met kindvrouwtje een dansje doen op de Mexicaanse dagquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, dat heb je met een overheersende vriend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vraagt aan haar vriendje aan Marcie of ze nog wel lachen mag,, dat ze zélf wel uitmaakt wanneer ze om iets lacht..
Verrék alsof ik KimW hoor
Die kruipt zo meteen op haar knieën onder de tafelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!
Zoe zit op een klant te wachten?![]()
Sjah, het zit niet zo geil als de ontwerpster had gehooptquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!
Zoe zit op een klant te wachten?![]()
Brandgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles is van polyesterde jurken de overhemden de pakken tot zelfs de kleden die op tafel liggen
![]()
Hangt er een lang kleed over de tafel?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die kruipt zo meteen op haar knieën onder de tafel
Ik vind het eigenlijk best creatief gedaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, het zit niet zo geil als de ontwerpster had gehoopt![]()
[ afbeelding ]
Ja nog gevaarlijk ookquote:
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuivenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hangt er een lang kleed over de tafel?
OMG.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |