haha jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
babette wordt steeds meer een karikatuur van zichzelf
Hij is niet veel te horen, maar wel leuk om naar te kijkenquote:
Ja klopt, ze had beter iets zwarts aan kunnen trekken dan ditquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat nachthemd heb ik al eens gezien, waarschijnlijk toen het bezorgd werd en ze deze paste?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarbij nasi natuurlijk niet hoort, bij een Gala.
Jawelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Nou moe, ik zie echte buffet bakken staan. Hebben ze het eten niet zelf klaar gemaakt.?
"Dit hebben we al eerder gehad, aardappel met rode kool en stukjes augurk en dat is normale salade, met paprika".quote:
Zie ik haar wel voor aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe ze speciaal voor Isaac, soort van Basic Instinkertje
Klopt, maar Wendy ziet er ook netjes uit met een simpel wit jurkje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de dames
In haar Ballroom-dressquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de dames
Erg gala wat Isaac aan heeftquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Miertje is weet terecht![]()
[ afbeelding ]
Ze zit in ieder geval niet weer bij Erik. Ze wordt vaak met Erik opgescheept. Gister moest ze met hem dansen want Wendy riep dat het sneu was dat Mirthe weg liep toen Erik aan kwam lopen bij een langzaam nummer. Dus toen moest ze wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Er zal wel voldoende zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Dames gaan voor ,zegt Erik in de rij bij het eten.
Haar rug is boller dan haar billen.quote:
Dame gaat voor zal het dan geweest zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde het maar hij schoof wel gelijk achter Eunice aan dus is 2e met opscheppen.
Toe nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ga het niet zeggen...![]()
[ afbeelding ]
De meeste gasten óók niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarbij nasi natuurlijk niet hoort, bij een Gala.
Het is en blijft een raar kindquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe laat zien wat voor broekje ze onder haar jurk draagt.
ik hou niet zo van kleding die aftekent en je vetranden kan zienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, maar Wendy ziet er ook netjes uit met een simpel wit jurkje.
Lees ik jouw tekst en zie ik meteen jouw avatar, zó leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is niet veel te horen, maar wel leuk om naar te kijken
Voorbereiding op later vanavondquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Marciano zijn pak lijkt op een pyama...
Mijn wenkbrauwen doen het hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lees ik jouw tekst en zie ik meteen jouw avatar, zó leuk.
Beetje sporten dat luie kreng.. dat zou echt wel helpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Haar rug is boller dan haar billen.
Ze heeft zichzelf niet gemaakt. Dat zie je wel.
Klopt.. 28 volgens mij.quote:
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Het is allemaal veel polyester van iedereenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.
Ff opgezocht en in haar topic staat 26, ik dacht echt 28 of 29, afijn, dan nog. Gewoon niet je broekje onder je gala jurk laten zien.quote:
Ik zie nu pas dat jurkje van Zoe helemaal. Ze kan haar benen amper uiteen houden bij het lopen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar is Mirthe, elke dag opnieuw uit een ei kruipen.![]()
Ach, ze is er dagen Wendie is er dagen mee bezig geweestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.
Heb ik ook nog.quote:
Ik heb haar binnenkomst alleen maar gezien op een kiekje hier, was alleen de bovenkant.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik hou niet zo van kleding die aftekent en je vetranden kan zien
Die wist ook elk feestje te vernaggalen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vraagt aan haar vriendje aan Marcie of ze nog wel lachen mag,, dat ze zélf wel uitmaakt wanneer ze om iets lacht..
Verrék alsof ik KimW hoor
Die twee kibbelen de hele dag doorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vraagt aan haar vriendje aan Marcie of ze nog wel lachen mag,, dat ze zélf wel uitmaakt wanneer ze om iets lacht..
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal veel polyester van iedereen![]()
Een polyester gala![]()
![]()
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenarioquote:
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach, ze is er dagen Wendie is er dagen mee bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Alles is van polyesterquote:
jaloers kreng die babbelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenario
Gaat nog wel een keer goed botsen tussen die twee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dit ging echt weer om het mond snoeren van Babbel door Marcie.. die lachte teveel om Miertje die moest zingen met Marcie als nep gitarist ernaast.. en daar mocht Babbel niet zo om lachen... precies het KimW scenario
Het is ook echt om te lachen.. nu moet hij zogenaamd gitaar spelen en eerder moest hij met kindvrouwtje een dansje doen op de Mexicaanse dagquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, dat heb je met een overheersende vriend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Die kruipt zo meteen op haar knieën onder de tafelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!
Zoe zit op een klant te wachten?![]()
Sjah, het zit niet zo geil als de ontwerpster had gehooptquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gezien op filmpje en dat bovenstukje heeft ze van een oude bh en dat zie je ook!
Zoe zit op een klant te wachten?![]()
Brandgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles is van polyesterde jurken de overhemden de pakken tot zelfs de kleden die op tafel liggen
![]()
Hangt er een lang kleed over de tafel?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die kruipt zo meteen op haar knieën onder de tafel
Ik vind het eigenlijk best creatief gedaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, het zit niet zo geil als de ontwerpster had gehoopt![]()
[ afbeelding ]
Ja nog gevaarlijk ookquote:
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuivenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hangt er een lang kleed over de tafel?
OMG.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |