Voorbereiding op later vanavondquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Marciano zijn pak lijkt op een pyama...
Mijn wenkbrauwen doen het hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lees ik jouw tekst en zie ik meteen jouw avatar, zó leuk.
Beetje sporten dat luie kreng.. dat zou echt wel helpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Haar rug is boller dan haar billen.
Ze heeft zichzelf niet gemaakt. Dat zie je wel.
Klopt.. 28 volgens mij.quote:
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Miertje is weet terecht![]()
[ afbeelding ]
Het is allemaal veel polyester van iedereenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.
Ff opgezocht en in haar topic staat 26, ik dacht echt 28 of 29, afijn, dan nog. Gewoon niet je broekje onder je gala jurk laten zien.quote:
Ik zie nu pas dat jurkje van Zoe helemaal. Ze kan haar benen amper uiteen houden bij het lopen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar is Mirthe, elke dag opnieuw uit een ei kruipen.![]()
Ach, ze is er dagen Wendie is er dagen mee bezig geweestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die in elkaar geflanste jurk van Eugenie vind ik erg goedkoop staan, siert haar niet.
Heb ik ook nog.quote:
Ik heb haar binnenkomst alleen maar gezien op een kiekje hier, was alleen de bovenkant.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik hou niet zo van kleding die aftekent en je vetranden kan zien
Die wist ook elk feestje te vernaggalen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel vraagt aan haar vriendje aan Marcie of ze nog wel lachen mag,, dat ze zélf wel uitmaakt wanneer ze om iets lacht..
Verrék alsof ik KimW hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |