Klopt, maar Wendy ziet er ook netjes uit met een simpel wit jurkje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de dames
In haar Ballroom-dressquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vind ik er het mooiste uitzien van de dames
Erg gala wat Isaac aan heeftquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Miertje is weet terecht![]()
[ afbeelding ]
Ze zit in ieder geval niet weer bij Erik. Ze wordt vaak met Erik opgescheept. Gister moest ze met hem dansen want Wendy riep dat het sneu was dat Mirthe weg liep toen Erik aan kwam lopen bij een langzaam nummer. Dus toen moest ze wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Miertje is weet terecht![]()
[ afbeelding ]
Er zal wel voldoende zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Dames gaan voor ,zegt Erik in de rij bij het eten.
Haar rug is boller dan haar billen.quote:
Dame gaat voor zal het dan geweest zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde het maar hij schoof wel gelijk achter Eunice aan dus is 2e met opscheppen.
Toe nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ga het niet zeggen...![]()
[ afbeelding ]
De meeste gasten óók niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarbij nasi natuurlijk niet hoort, bij een Gala.
Het is en blijft een raar kindquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe laat zien wat voor broekje ze onder haar jurk draagt.
ik hou niet zo van kleding die aftekent en je vetranden kan zienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, maar Wendy ziet er ook netjes uit met een simpel wit jurkje.
Lees ik jouw tekst en zie ik meteen jouw avatar, zó leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is niet veel te horen, maar wel leuk om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |