quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo zonder geluid ziet het er prima uit
Ze gaat zangles nemen zegt ze net tegen Moraimaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Top gedaanPast helemaal bij het gala sfeertje. Dikke knuffel van Moraima ook.
Ik zou het doen als ik haar was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat zangles nemen zegt ze net tegen Moraima
Ze heeft wel aanleg om te zingen
Ja vind ik ook. Mooie stem.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dit zonder zangles was al knap.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef haar geen ongelijk, ze kan er best verder in komen denk ik.quote:
Ik hoorde hem 100%quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Mooie stem.
Isaac geeft haar nu ook uitgebreid een complimentje.
Ja heerlijk hequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac geeft Mirthe complimenten en dan die kop van Zoe....
Zeker en toch lef dat ze het aan durfdequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dit zonder zangles was het al knap.
Ze vond dat eerste liedje zelf ook te laag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker en toch lef dat ze het aan durfde
Zoe straks weer janken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Mooie stem.
Isaac geeft haar nu ook uitgebreid een complimentje.
Oh jee Mirthe solliciteert naar een eliminatiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac geeft Mirthe complimenten en dan die kop van Zoe....
Moraima is lijd wel hartelijk en lief..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt het goed gedaan, wees trots op je zelf. Niet huilen kom kusje op je voorhoofd, zegt Moraima
Zoveel heeft Zoë ook weer niet te zeggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh jee Mirthe solliciteert naar een eliminatie
Behalve tegen Ericquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima is lijd wel hartelijk en lief..
En zingen kan ze ook al niet,quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zoveel heeft Zoë ook weer niet te zeggen.
Jawel ze gaf hem vanmiddag een knuffel toen hij geld doneerde voor kaarsenquote:
Ze heeft hem vandaag al een knuffel gegeven en bedankt. Ze gaf hem zelfs iets te proevenquote:
Marciano ook, op zijn buik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:03 schreef engine het volgende:
100% ga ik black sheep zetten als ik hieruit kom
Jaquote:
Volgens mij een roos in een doosje met wat spreuken....geloof ik tenminste.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef lojanda het volgende:
Wat heeft Babette net dan gekregen van Marciano?
Ik mis nog een berg coke.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Ik gebruik het zo altijd en hoor het ook zo..tenminste in mijn beleving dan![]()
Discriminiatiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Omdat ze zich zwarte schapen voelen in de loods?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Eunice staat heel geil iets met chocopasta te besmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |