"creatief" ja dat welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best creatief gedaan
Denk dat er maar weinig kandidaten zullen zijn, gezien het kinderlijke gedrag van die meid.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot de grond dus ze kan zich uitleven.. alle mannen kunnen om de beurt aanschuiven
Mirthe heeft een klein centenbakje? Heb ik nog nooit gezin.quote:
Is het ook, van een broek gemaakt kom er maar eens opquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best creatief gedaan
Leuk om te zien dat met weinig middelen iets leuks wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, van een broek gemaakt kom er maar eens op
Dat zie je toch niet met dat lange kleed eroverheenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig kandidaten zullen zijn, gezien het kinderlijke gedrag van die meid.
Was mij al eerder opgevallen maar vind dat bij haar wel schattig staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft een klein centenbakje? Heb ik nog nooit gezin.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:48 schreef humpty het volgende:
Mirthe ziet er prachtig uit maar wat een bijzonder kind is het
Ooh ze gaat zingen
In zijn handjes,quote:
Op zich een leuk ontwerp maar het bovenstukje is te laag en dat gaf ze bij het vermaken al aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, van een broek gemaakt kom er maar eens op
Klein? Ze heeft een enorme kin en best wel bolle ogen. Die eyeliner verdoezelt dat..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft een klein centenbakje? Heb ik nog nooit gezin.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet met dat lange kleed eroverheen
Ja is het ook, je moet er ook maar op komen om van een broek en een oude bh en gala jurk te makenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat met weinig middelen iets leuks wordt gemaakt.
En ditquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Hé k5 Mirthe zingt en niet Marciano stelletje apenkoppen.
Ze hebben er nog wel dingen aan veranderd daarnaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op zich een leuk ontwerp maar het bovenstukje is te laag en dat gaf ze bij het vermaken al aan.
Nog een keer.quote:
Ze hebben naar je geluisterd. Nu iets harderquote:
Zo zonder geluid ziet het er prima uitquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
Zie Erik kijken naar Mirthe.. zou hij er een strakke plasser van krijgen?
Het klinkt als de viool van Bernquote:
Ja, zijn bamboebroekje is helemaal nat nu, hihihi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
Zie Erik kijken naar Mirthe.. zou hij er een strakke plasser van krijgen?
Eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dapper en stoer dat Mirthe dit doet
Echt? Ik vind het eerder dom en zieligquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dapper en stoer dat Mirthe dit doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |