ze kunnen en mogen (blijkbaar) ook gewoon briefjes naar elkaar sturen, of dingen intypen op de computer en dan weer wissen als de ander het gelezen heeft.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef schizolientje het volgende:
Wat zijn er ineens veel lezers en leesmateriaal in huis. Babette weer mic controles, en vlgs mij krassen ze letters en woorden aan in de boeken en kunnen ze zo boodschappies delen
Mexx had al een heel alfabet in haar stapelbed waar ze mee communiceerde.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef schizolientje het volgende:
Wat zijn er ineens veel lezers en leesmateriaal in huis. Babette weer mic controles, en vlgs mij krassen ze letters en woorden aan in de boeken en kunnen ze zo boodschappies delen
Ja klopt had ze tegen het andere bed aangeplaktquote:Op maandag 26 juni 2023 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx had al een heel alfabet in haar stapelbed waar ze mee communiceerde.
Babs zal wel even private time met Marciano hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:08 schreef Limbus het volgende:
Voor iemand die niet meer in de buurt wil komen van Wendy zit Zoë nu wel heeeel dichtbij 😂
DIe lovebirds zijn vaak op de slaapstreams te zienquote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:40 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapstream nu op Zoe. Dat gebeurt niet vaak.
Andere stream de lovebirds.
Meestal staat hij vroeg op om zijn oefeningen te doen, die heeft hij gisteren gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:48 schreef Rhosyn het volgende:
Kwart voor acht en Erik stapt zijn bed weer in. Hij neemt de slechte gewoonte van de andere bewoners over.
Zat ik ook net te denken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal staat hij vroeg op om zijn oefeningen te doen, die heeft hij gisteren gedaan.
Ik geef ze trouwens groot gelijk hoor dat ze uitslapen. Wat moet je daar toch de hele dag doen.
Het lijkt mij toch dat dat gaat vervelen als je de hele dag niets te doen hebt dan hangen en kaarten
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Eunice lekker in de foetushouding met haar zweefdekentje over haar heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
BESTE DEELNEMERS WILLEN JULLIE JE BATTERIJ WISSELEN.Haha daar was die...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
BESTE DEELNEMERS WILLEN JULLIE JE BATTERIJ WISSELEN.Er staat iets te gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dubbele eliminatie![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Cos
Ik denk nog niet, ze wachten denk ik tot de volgende maand en dat dan de regels veranderen kwa vrijstelling voor de manager. Dat deze maar 1 vrijstelling krijgt per maandquote:
quote:
Gisteren tijdens de afwas was ze ook al zo verdacht rustig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:35 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij heeft dat kutkind indd op haar klote gekregen, ze kijkt niet eens naar Ice er is toch iets gebeurt daar
Het zal ook wel een verdienopdracht zijn... want ik begreep van Zoe dat ze t/m vandaag eten hadden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk nog niet, ze wachten denk ik tot de volgende maand en dat dan de regels veranderen kwa vrijstelling voor de manager. Dat deze maar 1 vrijstelling krijgt per maand
Jasper wakker en staat op
Ja dat vroeg ik mij gisteren ook al af. Er is iets gebeurd tussen die tweequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:35 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij heeft dat kutkind indd op haar klote gekregen, ze kijkt niet eens naar Ice er is toch iets gebeurt daar
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de afwas was ze ook al zo verdacht rustig.
Ja, dat zeiden ze gisteren ook geen geld en ze nog voor 1 dag eten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zal ook wel een verdienopdracht zijn... want ik begreep van Zoe dat ze t/m vandaag eten hadden.
Babs en Isaac waren haar behoorlijk aan het uitdagen toen,maar ze hapte niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:37 schreef danaqui het volgende:
[..]valt heel erg op, ik denk maar zo dat de volgende eli voor Zoë is al hoop ik dat Babs eerder gaat
Heeft er wel mee te maken denk ik maar sinds Zaterdag valt het gewoon op dat er iets is voorgevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij gisteren ook al af. Er is iets gebeurd tussen die twee
Las gisteren iets over een frituurpan maar of dat de reden is geen idee
Dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs en Isaac waren haar behoorlijk aan het uitdagen toen,maar ze hapte niet.
Of ze snapte het niet,kan ook nog.
Ben benieuwd hoe daar op gereageerd gaat wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben toch benieuwd wanneer Moirama haar stelling gaat plaatsen.. ze heeft nog best veel te regelen voor haar gala ... waar iedereen voor aant werk wordt gezet, behalve Moirama..delegeren kan ze wel..
Ja klopt, dat zei Zoe gisteren ook... als we vandaag geen opdracht krijgen zitten ze sowieso woensdag en donderdag zonder eten... donderdagavond zouden de boodschappen op z'n vroegst binnen zijn, volgens Zoequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze gisteren ook geen geld en ze nog voor 1 dag eten.
Maar dan zitten ze even goed zonder morgen want de bestellingen zijn nooit zo snel
Eunice is wakker, heeft zomaar uitgeslapen
Goed de uitzendingen op tv in de gaten houden, misschien laten ze daar iets zienquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken denk ik maar sinds Zaterdag valt het gewoon op dat er iets is voorgevallen.
Zoë zei wel dat ze Vrijdag een error in haar hoofd had en vandaar niet op stream
Ik ook... er zijn er een aantal die het hele gala onzin vinden dus..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden
O dat beloofd nog wat te worden dan, maar ik vermoed dat het team waar moraima in zit wel voor gaan stemmenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... er zijn er een aantal die het hele gala onzin vinden dus..
Ja vooral Marciano en Isaac die blijven drammen dat ze het moet doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat beloofd nog wat te worden dan, maar ik vermoed dat het team waar moraima in zit wel voor gaan stemmen
was iets met patat bakken dat deed zoe was niet naar ice zijn zin , hij sprak er daar op aan en zoe janken kreeg error , was daarna van stream af denk naar k5 geweest , sedertdien is er wat wrijving ice-zoequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed de uitzendingen op tv in de gaten houden, misschien laten ze daar iets zien
is toch ook onzin , gala voor afsluiting van morrie haar manager periodequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... er zijn er een aantal die het hele gala onzin vinden dus..
Ja tuurlijk, die stelling gaat door er zijn genoeg ja stemmers..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat beloofd nog wat te worden dan, maar ik vermoed dat het team waar moraima in zit wel voor gaan stemmen
Hè gatver, nu moet die staan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ach Erik kan niet op "zijn" stoel ontbijten.
Ik zie hem er toe in staat.quote:
Halveren die pot, allemaal de komende week 'n gelequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]er kan nog meer af, er kan nog meer af.........
Jappie denkt nog 50Kquote:
Heb je voorkeur voor iemand Fritsie??quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Halveren die pot, allemaal de komende week 'n geleen ¤10.000 boete
Het geheim van het gele doekje.quote:
Dat is jammer Fritsie want hier verwijder ik hetquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
SC kom ik nooit, dus jammer @:Dotteke
Tsja iedereen doet z'n dingetje na zijn of haar managerschap maar deze is wel heel uitbundig hahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
is toch ook onzin , gala voor afsluiting van morrie haar manager periode
Nee niemand meerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor iemand Fritsie??
Janet 'wast' zich iedere ochtend in het zwembad.... dat niemand er daar iets over zegt snap ik niet, wel gisteravond over vieze douches waar ze niet met blote voeten in durven en zo..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komen op de lucht van Janeten Erik af [ afbeelding ]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschilquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet 'wast' zich iedere ochtend in het zwembad.... dat niemand er daar iets over zegt snap ik niet, wel gisteravond over vieze douches waar ze niet met blote voeten in durven en zo..
Is een prima ecosysteem.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschil![]()
en die rode wormpjes in het zwembad hebben weer iets te eten
Sorry ik vind haar (en Erik) maar ranzig, kan er niks aan doen.... moet er ook niet aan denken hoe die lui ruiken (vooral als het warm is)......quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschil![]()
en die rode wormpjes in het zwembad hebben weer iets te eten
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee......... ik vraag niet waarvan..... dit is een inkoppertje!!!!
op de stank na, maar dat lijkt me niet zo erg als al die ranzige vliegen!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Waarom bestellen ze niet opnieuw die vliegenzakken.. dat werkte hartstikke goed, iedereen was happy.
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
op de stank na, maar dat lijkt me niet zo erg als al die ranzige vliegen!
oh ja dat klopt, vonden ze 'leuk'....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.
Getverdemmequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.
Jahhh... ze kunnen daar ook nergens met hun fikken vanaf blijven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja dat klopt, vonden ze 'leuk'....
Ja zie niet in wat dat voor nut heeftquote:
Ze moeten altijd overal aankomen met die tengels..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie niet in wat dat voor nut heeft
Schilderen op nummer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Moraima nu eigenlijk de afgelopen weken heeft gedaan als manager....
Dat ze niet van shoppen (van anderen) houdt is heel duidelijk, ze laat iedereen zijn gang gaan en gaat zelf intussen iets anders doen, heel anders dan Zoë die echt overal met haar steekneus bovenop wilde hangen en zich met al het shoppen bemoeide, die genoot ervan...
Je merkt wel dat het nu heel anders is dan een paar maanden geleden toen managers zich veel meer lieten gelden (moesten laten gelden kan ook)... zou het daardoor komen, dat het veel meer voortkabbelt??
Ze hoeven niet meer het wiel opnieuw uit te vinden zoals Mattin.En ze krijgt van alle kanten hulp.En ik heb het idee dat achter ook steunt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Moraima nu eigenlijk de afgelopen weken heeft gedaan als manager....
Dat ze niet van shoppen (van anderen) houdt is heel duidelijk, ze laat iedereen zijn gang gaan en gaat zelf intussen iets anders doen, heel anders dan Zoë die echt overal met haar steekneus bovenop wilde hangen en zich met al het shoppen bemoeide, die genoot ervan...
Je merkt wel dat het nu heel anders is dan een paar maanden geleden toen managers zich veel meer lieten gelden (moesten laten gelden kan ook)... zou het daardoor komen, dat het veel meer voortkabbelt??
Al helemaal met de administratie (maar dat deden ze in Utopia ook al, hadden ze het over 'de boekhouder').quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hoeven niet meer het wiel opnieuw uit te vinden zoals Mattin.En ze krijgt van alle kanten hulp.En ik heb het idee dat achter ook steunt.
Die petten staan haar zo tokkie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:37 schreef xsaskiax het volgende:
Een mooie tijd voor de zoemer/het alarm...... Babette zit weer eens bij Moraima in het kantoor...bla bla bla bla
Dat kan op haar cv erbij......quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb in JVJL gezeten,Babs schijnt er nogal trots op te zijn.
Net als Kenzi heeft gedaan op haar Linkedin.quote:
nee echt????? pffffffquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als Kenzi heeft gedaan op haar Linkedin.
Alles is nep aan haar,en zo gaat ze naar de finale.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee echt????? pffffff
Waarom komt het iedere keer weer zo 'nep' over als Babette met iemand zit te praten.... dat heb ik al die maanden al... uithoren, zogenaamd luisteren en dan meteen er overheen met haar verhalen die gaan over kennis van familie van een ex....... en het neplachen....hoe houdt ze dat vol?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
GM
Ben er K5 jongens en meisjes, alarm kan afgaan.
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles is nep aan haar,en zo gaat ze naar de finale.
Dat wisselt per dag.Nu ze het chickie van Tiano is zal het meevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???
Door dat zogenaamde inlikken, knuffelen, interesse tonen probeert ze haar plek veilig te stellen....maar of haar dat gaat lukken???
Ice volgens mij maar die krijgt Tiano niet mee nu, verder weet ik nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???
Door dat zogenaamde inlikken, knuffelen, interesse tonen probeert ze haar plek veilig te stellen....maar of haar dat gaat lukken???
Tiano had vele chickies, en die zitten nu allemaal thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wisselt per dag.Nu ze het chickie van Tiano is zal het meevallen.
Dat is wel een heel fijn ideequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tiano had vele chickies, en die zitten nu allemaal thuis.
Eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als je eigenlijk alle 15 deelnemers die er nu nog zijn af gaat.... zijn er eigenlijk nog maar heel weinig publiekslievelingen meer over (denk ik)....
misschien Wendy nog, maar verder zijn alle 'leuke' mensen naar huis....
of vergis ik me???
Niet iedereen heeft dezelfde favorieten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als je eigenlijk alle 15 deelnemers die er nu nog zijn af gaat.... zijn er eigenlijk nog maar heel weinig publiekslievelingen meer over (denk ik)....
of vergis ik me???
in de loods weten ze niet wie er de publiekslievelingen zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
of vergis ik me???
Daar heb je gelijk in mootie,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde favorieten.
Ik dacht ook al LEO sloopt even dat ritsje...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet met die rits... je houdt je hart vast!!!
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
in de loods weten ze niet wie er de publiekslievelingen zijn.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht ook al LEO sloopt even dat ritsje...
Isaac, Rupert en Wendy.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.
Wie zijn jouw favorieten die nu nog aanwezig zijn?
vind ik niet iets om in de cos te besprekenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.
Wie zijn jouw favorieten die nu nog aanwezig zijn?
Wat voor de één een favoriet is, kan voor de ander juist het tegenovergestelde zijn. De bewoners die ik bijvoorbeeld leuk vind, zitten er nog inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
of vergis ik me???
Is dat niet iets met spiergeheugen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verbaas me iedere keer weer over het uithoudingsvermogen van Jasper als hij aan het trainen is
Zie ze daar niet veel eten met een bord groente, aardappelen en een stukje vlees voor de neus.quote:
Wel mega porties maar weinig variate.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze daar niet veel eten met een bord groente, aardappelen en een stukje vlees voor de neus.
Is het geen pasta, dan rijst.
Kan Erik een puntje aan zuigen.quote:
Denk dat zij daar de enigste vrouw is die zou kunnen winnen van de mannen met fysieke uitdagingen.quote:
Maar Moraima heeft dan wel een mening, terwijl ze zelf niet eens weet hoe het werkt. Iedereen accepteert haar onkunde lijkt het.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:21 schreef mootie het volgende:
Zoe moet morrie weer uitleggen hoe het werkt met bestellen etc.
Morrie: Oh…
Valt me op dat de Bro`s ook echt geen commentaar hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat zij daar de enigste vrouw is die zou kunnen winnen van de mannen met fysieke uitdagingen.
Jawel, Wendy legt aan Isaac, Marciano en Mirthe uit wat er net allemaal aan de hand was, dat Moraima alleen dingen voor het feest in haar winkelmand had staan, geen eten e.d.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:25 schreef mootie het volgende:
Niemand ook pissig omdat ze weer de zooi verneukt heeft.
En niemand die er iets van (durft) te zeggenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:24 schreef mootie het volgende:
Weer iets fout gegaan, dus morgen geen eten tot in de avond.
Morrie had alles geannuleerd.
Het is op zich knap dat ze het wel voor elkaar krijgt om bestellingen te laten verdwijnen die anderen namens haar hebben gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:25 schreef mootie het volgende:
Niemand ook pissig omdat ze weer de zooi verneukt heeft.
Is gewoon haar dommigheid. Ze snapt gewoon niet hoe het werkt. Is ook totaal ongeschikt voor de functie als manager. Zoe werd zwaar bekritiseerd hier, maar die deed het uitstekend vergeleken bij Moraimaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is op zich knap dat ze het wel voor elkaar krijgt om bestellingen te laten verdwijnen die anderen namens haar hebben gedaan.
wat een vals loeder is datquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë is bruin tot halverwege haar wangen!.....ze is zeker nog niet klaar met haar make-up... zou iemand het tegen haar zeggen?
wordt ook een beetje afgezaagd na al die maanden. Of hij het wil of niet, hij lijkt zich er, verstandig genoeg, bij neergelegd te hebben dat dit niet zal gaan gebeuren.quote:
morrie is ik ik ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jawel, Wendy legt aan Isaac, Marciano en Mirthe uit wat er net allemaal aan de hand was, dat Moraima alleen dingen voor het feest in haar winkelmand had staan, geen eten e.d.
Ze gaan zich eraan irriteren hoe Moraima de bestellingen (niet) doet
kan ze nog wel hulp vragen , ze is stronteigenwijsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
geef morrie eens ongelijk
hadden ze haar maar niet op die plek moeten zetten
dat wisten ze toch ook?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan ze nog wel hulp vragen , ze is stronteigenwijs
Kan morri niets schelen gala belangrijker dan ee hele week etenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jawel, Wendy legt aan Isaac, Marciano en Mirthe uit wat er net allemaal aan de hand was, dat Moraima alleen dingen voor het feest in haar winkelmand had staan, geen eten e.d.
Ze gaan zich eraan irriteren hoe Moraima de bestellingen (niet) doet
Deed ze ook goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon haar dommigheid. Ze snapt gewoon niet hoe het werkt. Is ook totaal ongeschikt voor de functie als manager. Zoe werd zwaar bekritiseerd hier, maar die deed het uitstekend vergeleken bij Moraima
De febo deed de administratie voor Zoë. Morri is gewoon te eigenwijs.en wil niet toegeven dat ze er geen jota van begrijpt. ( begrijbb je wak bedoe???quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon haar dommigheid. Ze snapt gewoon niet hoe het werkt. Is ook totaal ongeschikt voor de functie als manager. Zoe werd zwaar bekritiseerd hier, maar die deed het uitstekend vergeleken bij Moraima
Ja het lijkt wel of ze aan niets anders kan en wil denken dan aan dat galaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan morri niets schelen gala belangrijker dan ee hele week eten
Hij kon wel even indruk maken met zijn geschaafde elleboog die hij aan Mirthe en zo kon laten zienquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik moest in de badkamer ff zijn ego opnieuw op zijn plaats schikken![]()
Sorry maar ik moest lachen net als met Balkende de destijds ( skateboard)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en goed ook.
Miste het helaas net.
[ afbeelding ]
Die is in shockquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:07 schreef spapaars het volgende:
Erik zelf is er nogal verward over.
[ afbeelding ]
isaac is toch de BHV-er? Lijkt me logisch dat die er dan even naar kijktquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:05 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac komt even bij Erik kijken die bij zit te komen in een blauwe stoel.... mouw van zijn groene overhemd opgestroopt.. want het is wel interessant om je 'oorlogswond' zo nu en dan even te bekijken
Ja echt.. of hij denkt: hoe kan MIJ zoiets overkomen???quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:07 schreef spapaars het volgende:
Erik zelf is er nogal verward over.
[ afbeelding ]
Zijn ego is gekrenkt. Hij deed nog zo zijn best voor Mirthe...droom in duigen...quote:
Euhm, nee, zo was het niet. Dit is geen straatje schoonpraten. Ze vertelde gewoon hoe het ging.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
Aha Zoë zegt nu tegen Babette dat zij de boodschappen eruit heeft gehaald en dat daardoor het bestelmoment weg was......maar het was niet haar schuld hoor!! Moraima vond het goed.....even straatje schoonpraten (en dan nog 10 keer herhalen)
hahahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn ego is gekrenkt. Hij deed nog zo zijn best voor Mirthe...droom in duigen...
Zie het al helemaal voor me, Erik die op zijn muil gaat op de muziek van de Comedy Capersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Dit wordt wel weer een mooie montage in de uitzending, de val van Erik, gelardeerd met een koddig muziekje er onder....
Dus ze wachten met het alarm wanneer die stilte is ingegaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Ze gaan attack op k4 doen. Lekker benauwd dan. Babbelkous wil het daar want buiten mag de muziek niet hard.
Janet vind het niet fijn vanwege de warmte.
Ze moeten t nu doen volgens Babbelkous omdat om 12 uur de stilte ingaat.
Pk nog even Wendy's naam tussen neus en lippen droppenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
Aha Zoë zegt nu tegen Babette dat zij de boodschappen eruit heeft gehaald en dat daardoor het bestelmoment weg was......maar het was niet haar schuld hoor!! Moraima vond het goed.....even straatje schoonpraten (en dan nog 10 keer herhalen)
Ze zetten Erik in de TV uitzendingen vaak 'voor lul' dus dit moet een huzarenstukje op gaan leveren, can't wait!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me, Erik die op zijn muil gaat op de muziek van de Comedy Capers![]()
met spanning afwachten dan maar tot je het in het TV topic kunt plaatsenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zetten Erik in de TV uitzendingen vaak 'voor lul' dus dit moet een huzarenstukje op gaan leveren, can't wait!
Ze hoest ook heel veel overdag, denk niet dat het met een allergiekussen op te lossen is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Als Morri nou een antiallergie kussen koopt(een goede kwaliteit) zo0u sat een hoop schelen met dat gehoest van haar omdat ze altijd op haar buik slaapt, met haar gezicht in haar kussen .
As alwaysquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ja Mirthe in haar blootje met alleen handdoek en veel spullen op drafje naar de slaapkamer.
Hoe vaak is het al gebeurd dat Mirthe net onder de douche stond met een opdracht.... een paar keer toch zeker welquote:
Die stof en zooi en huismijt zitten vast in haar neus en keel èn in haar pruik.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hoest ook heel veel overdag, denk niet dat het met een allergiekussen op te lossen is.
Mooi, ben ik net op tijdquote:
Ach het is pas 11.00 uurquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe vaak is het al gebeurd dat Mirthe net onder de douche stond met een opdracht.... een paar keer toch zeker wel
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Standje BIIB...*
[ afbeelding ]
*Ben Ik In Beeld
het is toch helemaal niet gezegd dat ze allergisch is voor huismijt?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die stof en zooi en huismijt zitten vast in haar neus en keel èn in haar pruik.
We gaan het zien, een stilzwijgende opdrachtquote:
Ze wachten gewoon op dat moment.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe vaak is het al gebeurd dat Mirthe net onder de douche stond met een opdracht.... een paar keer toch zeker wel
Niet te hopen toch, 24 uur niet mogen praten, hooguit leuk voor een uurtje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, een stilzwijgende opdracht
Met eliminatiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, een stilzwijgende opdracht
Snap ik welquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
Communiceer alles zingend voor 24 uur zou leuker zijn.
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan pratenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te hopen toch, 24 uur niet mogen praten, hooguit leuk voor een uurtje.
Kan dan hoeven ze alleen maar op een knopje te drukkenquote:
ze hadden zelf gisteren verzonnen dat er een sanctie op zou staan van extra corveebeurten volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan praten
O ja is ook zo, het is volgens mij ook een zelf verzonnen chalange toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden zelf gisteren verzonnen dat er een sanctie op zou staan van extra corveebeurten volgens mij.
maar dat is wat ze er zelf van gemaakt hebben.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, het is volgens mij ook een zelf verzonnen chalange toch?
Zelf verzonnen, anders hadden we al eerder een alarm gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef Sestra666 het volgende:
Dat niet praten, is dat ook een opdracht? Of zelf verzonnen?
Sanctie? Het is een door Morri verzonnen opdrachtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan praten
Kunnen ze elkaar toch een sanctie opleggen, las al net dat dat ook gebeurd is corvee doenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sanctie? Het is een door Morri verzonnen opdracht
Al het corvee van die kamer moet diegene alleen doen tot het einde van het programma volgens Morri. Nou mooi niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar toch een sanctie opleggen, las al net dat dat ook gebeurd is corvee doen
Volkomen kansloos inderdaad. Kijk alleen al naar dat hoofd van Zoe....die gaat ze weer veel geld kosten...quote:
Dat mag nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
De bal mag wel de touwen raken.
Nou dan kunnen ze toch de touwen om de bal en plank doen en zo de bal klemmen?
Ja, en over het niet mogen gebruiken van lijm is ook niets gezegd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
De bal mag wel de touwen raken.
Nou dan kunnen ze toch de touwen om de bal en plank doen en zo de bal klemmen?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en over het niet mogen gebruiken van lijm is ook niets gezegd.
Ze zijn nog niet begonnenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:13 schreef chufi het volgende:
Het touw mag de grond niet raken? 4 x ligt het op de grond
De bal lek schietenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en over het niet mogen gebruiken van lijm is ook niets gezegd.
Ik gok 0 euro.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik gok zo rond de 300 euro max morgen rond 12.00 uur.
Volgens mij houd achter de complete administratie bij, ongeacht welke manager. Heeft niets met Zoe te maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De febo deed de administratie voor Zoë. Morri is gewoon te eigenwijs.en wil niet toegeven dat ze er geen jota van begrijpt. ( begrijbb je wak bedoe???
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
Enige actiemoment te verwachten..Moira+hoestaanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |