Zie het al helemaal voor me, Erik die op zijn muil gaat op de muziek van de Comedy Capersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Dit wordt wel weer een mooie montage in de uitzending, de val van Erik, gelardeerd met een koddig muziekje er onder....

Dus ze wachten met het alarm wanneer die stilte is ingegaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Ze gaan attack op k4 doen. Lekker benauwd dan. Babbelkous wil het daar want buiten mag de muziek niet hard.
Janet vind het niet fijn vanwege de warmte.
Ze moeten t nu doen volgens Babbelkous omdat om 12 uur de stilte ingaat.

Pk nog even Wendy's naam tussen neus en lippen droppenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
Aha Zoë zegt nu tegen Babette dat zij de boodschappen eruit heeft gehaald en dat daardoor het bestelmoment weg was......maar het was niet haar schuld hoor!! Moraima vond het goed.....even straatje schoonpraten (en dan nog 10 keer herhalen)

Ze zetten Erik in de TV uitzendingen vaak 'voor lul' dus dit moet een huzarenstukje op gaan leveren, can't wait!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me, Erik die op zijn muil gaat op de muziek van de Comedy Capers

met spanning afwachten dan maar tot je het in het TV topic kunt plaatsenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zetten Erik in de TV uitzendingen vaak 'voor lul' dus dit moet een huzarenstukje op gaan leveren, can't wait!

Ze hoest ook heel veel overdag, denk niet dat het met een allergiekussen op te lossen is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Als Morri nou een antiallergie kussen koopt(een goede kwaliteit) zo0u sat een hoop schelen met dat gehoest van haar omdat ze altijd op haar buik slaapt, met haar gezicht in haar kussen .

As alwaysquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ja Mirthe in haar blootje met alleen handdoek en veel spullen op drafje naar de slaapkamer.

Hoe vaak is het al gebeurd dat Mirthe net onder de douche stond met een opdracht.... een paar keer toch zeker welquote:

Die stof en zooi en huismijt zitten vast in haar neus en keel èn in haar pruik.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hoest ook heel veel overdag, denk niet dat het met een allergiekussen op te lossen is.

Mooi, ben ik net op tijdquote:

Ach het is pas 11.00 uurquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe vaak is het al gebeurd dat Mirthe net onder de douche stond met een opdracht.... een paar keer toch zeker wel

quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Standje BIIB...*
[ afbeelding ]
*Ben Ik In Beeld

het is toch helemaal niet gezegd dat ze allergisch is voor huismijt?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die stof en zooi en huismijt zitten vast in haar neus en keel èn in haar pruik.

We gaan het zien, een stilzwijgende opdrachtquote:

Ze wachten gewoon op dat moment.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe vaak is het al gebeurd dat Mirthe net onder de douche stond met een opdracht.... een paar keer toch zeker wel

Niet te hopen toch, 24 uur niet mogen praten, hooguit leuk voor een uurtje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, een stilzwijgende opdracht

Met eliminatiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, een stilzwijgende opdracht

Snap ik welquote:

quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
Communiceer alles zingend voor 24 uur zou leuker zijn.

drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan pratenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te hopen toch, 24 uur niet mogen praten, hooguit leuk voor een uurtje.

Kan dan hoeven ze alleen maar op een knopje te drukkenquote:

ze hadden zelf gisteren verzonnen dat er een sanctie op zou staan van extra corveebeurten volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan praten

O ja is ook zo, het is volgens mij ook een zelf verzonnen chalange toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden zelf gisteren verzonnen dat er een sanctie op zou staan van extra corveebeurten volgens mij.
maar dat is wat ze er zelf van gemaakt hebben.

quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, het is volgens mij ook een zelf verzonnen chalange toch?

Zelf verzonnen, anders hadden we al eerder een alarm gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef Sestra666 het volgende:
Dat niet praten, is dat ook een opdracht? Of zelf verzonnen?

Sanctie? Het is een door Morri verzonnen opdrachtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan praten

Kunnen ze elkaar toch een sanctie opleggen, las al net dat dat ook gebeurd is corvee doenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sanctie? Het is een door Morri verzonnen opdracht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |