het is toch helemaal niet gezegd dat ze allergisch is voor huismijt?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die stof en zooi en huismijt zitten vast in haar neus en keel èn in haar pruik.
We gaan het zien, een stilzwijgende opdrachtquote:
Ze wachten gewoon op dat moment.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe vaak is het al gebeurd dat Mirthe net onder de douche stond met een opdracht.... een paar keer toch zeker wel
Niet te hopen toch, 24 uur niet mogen praten, hooguit leuk voor een uurtje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, een stilzwijgende opdracht
Met eliminatiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, een stilzwijgende opdracht
Snap ik welquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
Communiceer alles zingend voor 24 uur zou leuker zijn.
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan pratenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te hopen toch, 24 uur niet mogen praten, hooguit leuk voor een uurtje.
Kan dan hoeven ze alleen maar op een knopje te drukkenquote:
ze hadden zelf gisteren verzonnen dat er een sanctie op zou staan van extra corveebeurten volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan praten
O ja is ook zo, het is volgens mij ook een zelf verzonnen chalange toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden zelf gisteren verzonnen dat er een sanctie op zou staan van extra corveebeurten volgens mij.
maar dat is wat ze er zelf van gemaakt hebben.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, het is volgens mij ook een zelf verzonnen chalange toch?
Zelf verzonnen, anders hadden we al eerder een alarm gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef Sestra666 het volgende:
Dat niet praten, is dat ook een opdracht? Of zelf verzonnen?
Sanctie? Het is een door Morri verzonnen opdrachtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie uur is wel heel lang, ben benieuwd of er een sanctie tegen over staat als ze binnen die drie uur gaan praten
Kunnen ze elkaar toch een sanctie opleggen, las al net dat dat ook gebeurd is corvee doenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sanctie? Het is een door Morri verzonnen opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |