Heb je voorkeur voor iemand Fritsie??quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Halveren die pot, allemaal de komende week 'n geleen ¤10.000 boete
Het geheim van het gele doekje.quote:
Dat is jammer Fritsie want hier verwijder ik hetquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
SC kom ik nooit, dus jammer @:Dotteke
Tsja iedereen doet z'n dingetje na zijn of haar managerschap maar deze is wel heel uitbundig hahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
is toch ook onzin , gala voor afsluiting van morrie haar manager periode
Nee niemand meerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor iemand Fritsie??
Janet 'wast' zich iedere ochtend in het zwembad.... dat niemand er daar iets over zegt snap ik niet, wel gisteravond over vieze douches waar ze niet met blote voeten in durven en zo..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komen op de lucht van Janeten Erik af [ afbeelding ]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschilquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet 'wast' zich iedere ochtend in het zwembad.... dat niemand er daar iets over zegt snap ik niet, wel gisteravond over vieze douches waar ze niet met blote voeten in durven en zo..
Is een prima ecosysteem.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschil![]()
en die rode wormpjes in het zwembad hebben weer iets te eten
Sorry ik vind haar (en Erik) maar ranzig, kan er niks aan doen.... moet er ook niet aan denken hoe die lui ruiken (vooral als het warm is)......quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschil![]()
en die rode wormpjes in het zwembad hebben weer iets te eten
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee......... ik vraag niet waarvan..... dit is een inkoppertje!!!!
op de stank na, maar dat lijkt me niet zo erg als al die ranzige vliegen!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Waarom bestellen ze niet opnieuw die vliegenzakken.. dat werkte hartstikke goed, iedereen was happy.
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
op de stank na, maar dat lijkt me niet zo erg als al die ranzige vliegen!
oh ja dat klopt, vonden ze 'leuk'....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.
Getverdemmequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |