Jahhh... ze kunnen daar ook nergens met hun fikken vanaf blijven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja dat klopt, vonden ze 'leuk'....
Ja zie niet in wat dat voor nut heeftquote:
Ze moeten altijd overal aankomen met die tengels..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie niet in wat dat voor nut heeft
Schilderen op nummer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Moraima nu eigenlijk de afgelopen weken heeft gedaan als manager....
Dat ze niet van shoppen (van anderen) houdt is heel duidelijk, ze laat iedereen zijn gang gaan en gaat zelf intussen iets anders doen, heel anders dan Zoë die echt overal met haar steekneus bovenop wilde hangen en zich met al het shoppen bemoeide, die genoot ervan...
Je merkt wel dat het nu heel anders is dan een paar maanden geleden toen managers zich veel meer lieten gelden (moesten laten gelden kan ook)... zou het daardoor komen, dat het veel meer voortkabbelt??
Ze hoeven niet meer het wiel opnieuw uit te vinden zoals Mattin.En ze krijgt van alle kanten hulp.En ik heb het idee dat achter ook steunt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit me af te vragen wat Moraima nu eigenlijk de afgelopen weken heeft gedaan als manager....
Dat ze niet van shoppen (van anderen) houdt is heel duidelijk, ze laat iedereen zijn gang gaan en gaat zelf intussen iets anders doen, heel anders dan Zoë die echt overal met haar steekneus bovenop wilde hangen en zich met al het shoppen bemoeide, die genoot ervan...
Je merkt wel dat het nu heel anders is dan een paar maanden geleden toen managers zich veel meer lieten gelden (moesten laten gelden kan ook)... zou het daardoor komen, dat het veel meer voortkabbelt??
Al helemaal met de administratie (maar dat deden ze in Utopia ook al, hadden ze het over 'de boekhouder').quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hoeven niet meer het wiel opnieuw uit te vinden zoals Mattin.En ze krijgt van alle kanten hulp.En ik heb het idee dat achter ook steunt.
Die petten staan haar zo tokkie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:37 schreef xsaskiax het volgende:
Een mooie tijd voor de zoemer/het alarm...... Babette zit weer eens bij Moraima in het kantoor...bla bla bla bla
Dat kan op haar cv erbij......quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb in JVJL gezeten,Babs schijnt er nogal trots op te zijn.
Net als Kenzi heeft gedaan op haar Linkedin.quote:
nee echt????? pffffffquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als Kenzi heeft gedaan op haar Linkedin.
Alles is nep aan haar,en zo gaat ze naar de finale.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee echt????? pffffff
Waarom komt het iedere keer weer zo 'nep' over als Babette met iemand zit te praten.... dat heb ik al die maanden al... uithoren, zogenaamd luisteren en dan meteen er overheen met haar verhalen die gaan over kennis van familie van een ex....... en het neplachen....hoe houdt ze dat vol?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
GM
Ben er K5 jongens en meisjes, alarm kan afgaan.
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles is nep aan haar,en zo gaat ze naar de finale.
Dat wisselt per dag.Nu ze het chickie van Tiano is zal het meevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???
Door dat zogenaamde inlikken, knuffelen, interesse tonen probeert ze haar plek veilig te stellen....maar of haar dat gaat lukken???
Ice volgens mij maar die krijgt Tiano niet mee nu, verder weet ik nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???
Door dat zogenaamde inlikken, knuffelen, interesse tonen probeert ze haar plek veilig te stellen....maar of haar dat gaat lukken???
Tiano had vele chickies, en die zitten nu allemaal thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wisselt per dag.Nu ze het chickie van Tiano is zal het meevallen.
Dat is wel een heel fijn ideequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tiano had vele chickies, en die zitten nu allemaal thuis.
Eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als je eigenlijk alle 15 deelnemers die er nu nog zijn af gaat.... zijn er eigenlijk nog maar heel weinig publiekslievelingen meer over (denk ik)....
misschien Wendy nog, maar verder zijn alle 'leuke' mensen naar huis....
of vergis ik me???
Niet iedereen heeft dezelfde favorieten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als je eigenlijk alle 15 deelnemers die er nu nog zijn af gaat.... zijn er eigenlijk nog maar heel weinig publiekslievelingen meer over (denk ik)....
of vergis ik me???
in de loods weten ze niet wie er de publiekslievelingen zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
of vergis ik me???
Daar heb je gelijk in mootie,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde favorieten.
Ik dacht ook al LEO sloopt even dat ritsje...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet met die rits... je houdt je hart vast!!!
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
in de loods weten ze niet wie er de publiekslievelingen zijn.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht ook al LEO sloopt even dat ritsje...
Isaac, Rupert en Wendy.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.
Wie zijn jouw favorieten die nu nog aanwezig zijn?
vind ik niet iets om in de cos te besprekenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.
Wie zijn jouw favorieten die nu nog aanwezig zijn?
Wat voor de één een favoriet is, kan voor de ander juist het tegenovergestelde zijn. De bewoners die ik bijvoorbeeld leuk vind, zitten er nog inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
of vergis ik me???
Is dat niet iets met spiergeheugen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verbaas me iedere keer weer over het uithoudingsvermogen van Jasper als hij aan het trainen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |