Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles is nep aan haar,en zo gaat ze naar de finale.

Dat wisselt per dag.Nu ze het chickie van Tiano is zal het meevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???
Door dat zogenaamde inlikken, knuffelen, interesse tonen probeert ze haar plek veilig te stellen....maar of haar dat gaat lukken???

Ice volgens mij maar die krijgt Tiano niet mee nu, verder weet ik nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn er momenteel nog lui die Babette eruit willen hebben???
Door dat zogenaamde inlikken, knuffelen, interesse tonen probeert ze haar plek veilig te stellen....maar of haar dat gaat lukken???

Tiano had vele chickies, en die zitten nu allemaal thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wisselt per dag.Nu ze het chickie van Tiano is zal het meevallen.

Dat is wel een heel fijn ideequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tiano had vele chickies, en die zitten nu allemaal thuis.

Eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als je eigenlijk alle 15 deelnemers die er nu nog zijn af gaat.... zijn er eigenlijk nog maar heel weinig publiekslievelingen meer over (denk ik)....
misschien Wendy nog, maar verder zijn alle 'leuke' mensen naar huis....
of vergis ik me???

Niet iedereen heeft dezelfde favorieten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als je eigenlijk alle 15 deelnemers die er nu nog zijn af gaat.... zijn er eigenlijk nog maar heel weinig publiekslievelingen meer over (denk ik)....
of vergis ik me???

in de loods weten ze niet wie er de publiekslievelingen zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
of vergis ik me???

Daar heb je gelijk in mootie,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde favorieten.

Ik dacht ook al LEO sloopt even dat ritsje...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet met die rits... je houdt je hart vast!!!

Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
in de loods weten ze niet wie er de publiekslievelingen zijn.

quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht ook al LEO sloopt even dat ritsje...

Isaac, Rupert en Wendy.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.
Wie zijn jouw favorieten die nu nog aanwezig zijn?

vind ik niet iets om in de cos te besprekenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat merk je weleens ja, ze hebben geen flauw idee.
Wie zijn jouw favorieten die nu nog aanwezig zijn?

Wat voor de één een favoriet is, kan voor de ander juist het tegenovergestelde zijn. De bewoners die ik bijvoorbeeld leuk vind, zitten er nog inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
of vergis ik me???

Is dat niet iets met spiergeheugen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verbaas me iedere keer weer over het uithoudingsvermogen van Jasper als hij aan het trainen is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |