Babs en Isaac waren haar behoorlijk aan het uitdagen toen,maar ze hapte niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:37 schreef danaqui het volgende:
[..]valt heel erg op, ik denk maar zo dat de volgende eli voor Zoë is al hoop ik dat Babs eerder gaat
Heeft er wel mee te maken denk ik maar sinds Zaterdag valt het gewoon op dat er iets is voorgevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij gisteren ook al af. Er is iets gebeurd tussen die twee
Las gisteren iets over een frituurpan maar of dat de reden is geen idee
Dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs en Isaac waren haar behoorlijk aan het uitdagen toen,maar ze hapte niet.
Of ze snapte het niet,kan ook nog.
Ben benieuwd hoe daar op gereageerd gaat wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben toch benieuwd wanneer Moirama haar stelling gaat plaatsen.. ze heeft nog best veel te regelen voor haar gala ... waar iedereen voor aant werk wordt gezet, behalve Moirama..delegeren kan ze wel..
Ja klopt, dat zei Zoe gisteren ook... als we vandaag geen opdracht krijgen zitten ze sowieso woensdag en donderdag zonder eten... donderdagavond zouden de boodschappen op z'n vroegst binnen zijn, volgens Zoequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze gisteren ook geen geld en ze nog voor 1 dag eten.
Maar dan zitten ze even goed zonder morgen want de bestellingen zijn nooit zo snel
Eunice is wakker, heeft zomaar uitgeslapen
Goed de uitzendingen op tv in de gaten houden, misschien laten ze daar iets zienquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken denk ik maar sinds Zaterdag valt het gewoon op dat er iets is voorgevallen.
Zoë zei wel dat ze Vrijdag een error in haar hoofd had en vandaar niet op stream
Ik ook... er zijn er een aantal die het hele gala onzin vinden dus..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden
O dat beloofd nog wat te worden dan, maar ik vermoed dat het team waar moraima in zit wel voor gaan stemmenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... er zijn er een aantal die het hele gala onzin vinden dus..
Ja vooral Marciano en Isaac die blijven drammen dat ze het moet doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat beloofd nog wat te worden dan, maar ik vermoed dat het team waar moraima in zit wel voor gaan stemmen
was iets met patat bakken dat deed zoe was niet naar ice zijn zin , hij sprak er daar op aan en zoe janken kreeg error , was daarna van stream af denk naar k5 geweest , sedertdien is er wat wrijving ice-zoequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed de uitzendingen op tv in de gaten houden, misschien laten ze daar iets zien
is toch ook onzin , gala voor afsluiting van morrie haar manager periodequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... er zijn er een aantal die het hele gala onzin vinden dus..
Ja tuurlijk, die stelling gaat door er zijn genoeg ja stemmers..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat beloofd nog wat te worden dan, maar ik vermoed dat het team waar moraima in zit wel voor gaan stemmen
Hè gatver, nu moet die staan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ach Erik kan niet op "zijn" stoel ontbijten.
Ik zie hem er toe in staat.quote:
Halveren die pot, allemaal de komende week 'n gelequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]er kan nog meer af, er kan nog meer af.........
Jappie denkt nog 50Kquote:
Heb je voorkeur voor iemand Fritsie??quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Halveren die pot, allemaal de komende week 'n geleen ¤10.000 boete
Het geheim van het gele doekje.quote:
Dat is jammer Fritsie want hier verwijder ik hetquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
SC kom ik nooit, dus jammer @:Dotteke
Tsja iedereen doet z'n dingetje na zijn of haar managerschap maar deze is wel heel uitbundig hahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
is toch ook onzin , gala voor afsluiting van morrie haar manager periode
Nee niemand meerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor iemand Fritsie??
Janet 'wast' zich iedere ochtend in het zwembad.... dat niemand er daar iets over zegt snap ik niet, wel gisteravond over vieze douches waar ze niet met blote voeten in durven en zo..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komen op de lucht van Janeten Erik af [ afbeelding ]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschilquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet 'wast' zich iedere ochtend in het zwembad.... dat niemand er daar iets over zegt snap ik niet, wel gisteravond over vieze douches waar ze niet met blote voeten in durven en zo..
Is een prima ecosysteem.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschil![]()
en die rode wormpjes in het zwembad hebben weer iets te eten
Sorry ik vind haar (en Erik) maar ranzig, kan er niks aan doen.... moet er ook niet aan denken hoe die lui ruiken (vooral als het warm is)......quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
afspoelen of lekker douchen met badschuim is 'n heel verschil![]()
en die rode wormpjes in het zwembad hebben weer iets te eten
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee......... ik vraag niet waarvan..... dit is een inkoppertje!!!!
op de stank na, maar dat lijkt me niet zo erg als al die ranzige vliegen!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Waarom bestellen ze niet opnieuw die vliegenzakken.. dat werkte hartstikke goed, iedereen was happy.
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
op de stank na, maar dat lijkt me niet zo erg als al die ranzige vliegen!
oh ja dat klopt, vonden ze 'leuk'....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.
Getverdemmequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook omdat een of andere onverlaat in die zak had geknepen en die rotzooi over de muur liep enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |