ze kunnen en mogen (blijkbaar) ook gewoon briefjes naar elkaar sturen, of dingen intypen op de computer en dan weer wissen als de ander het gelezen heeft.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef schizolientje het volgende:
Wat zijn er ineens veel lezers en leesmateriaal in huis. Babette weer mic controles, en vlgs mij krassen ze letters en woorden aan in de boeken en kunnen ze zo boodschappies delen
Mexx had al een heel alfabet in haar stapelbed waar ze mee communiceerde.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef schizolientje het volgende:
Wat zijn er ineens veel lezers en leesmateriaal in huis. Babette weer mic controles, en vlgs mij krassen ze letters en woorden aan in de boeken en kunnen ze zo boodschappies delen
Ja klopt had ze tegen het andere bed aangeplaktquote:Op maandag 26 juni 2023 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx had al een heel alfabet in haar stapelbed waar ze mee communiceerde.
Babs zal wel even private time met Marciano hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:08 schreef Limbus het volgende:
Voor iemand die niet meer in de buurt wil komen van Wendy zit Zoë nu wel heeeel dichtbij 😂
DIe lovebirds zijn vaak op de slaapstreams te zienquote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:40 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapstream nu op Zoe. Dat gebeurt niet vaak.
Andere stream de lovebirds.
Meestal staat hij vroeg op om zijn oefeningen te doen, die heeft hij gisteren gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:48 schreef Rhosyn het volgende:
Kwart voor acht en Erik stapt zijn bed weer in. Hij neemt de slechte gewoonte van de andere bewoners over.
Zat ik ook net te denken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal staat hij vroeg op om zijn oefeningen te doen, die heeft hij gisteren gedaan.
Ik geef ze trouwens groot gelijk hoor dat ze uitslapen. Wat moet je daar toch de hele dag doen.
Het lijkt mij toch dat dat gaat vervelen als je de hele dag niets te doen hebt dan hangen en kaarten
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Eunice lekker in de foetushouding met haar zweefdekentje over haar heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
BESTE DEELNEMERS WILLEN JULLIE JE BATTERIJ WISSELEN.Haha daar was die...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
BESTE DEELNEMERS WILLEN JULLIE JE BATTERIJ WISSELEN.Er staat iets te gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dubbele eliminatie![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Cos
Ik denk nog niet, ze wachten denk ik tot de volgende maand en dat dan de regels veranderen kwa vrijstelling voor de manager. Dat deze maar 1 vrijstelling krijgt per maandquote:
quote:
Gisteren tijdens de afwas was ze ook al zo verdacht rustig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:35 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij heeft dat kutkind indd op haar klote gekregen, ze kijkt niet eens naar Ice er is toch iets gebeurt daar
Het zal ook wel een verdienopdracht zijn... want ik begreep van Zoe dat ze t/m vandaag eten hadden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk nog niet, ze wachten denk ik tot de volgende maand en dat dan de regels veranderen kwa vrijstelling voor de manager. Dat deze maar 1 vrijstelling krijgt per maand
Jasper wakker en staat op
Ja dat vroeg ik mij gisteren ook al af. Er is iets gebeurd tussen die tweequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:35 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij heeft dat kutkind indd op haar klote gekregen, ze kijkt niet eens naar Ice er is toch iets gebeurt daar
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de afwas was ze ook al zo verdacht rustig.
Ja, dat zeiden ze gisteren ook geen geld en ze nog voor 1 dag eten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zal ook wel een verdienopdracht zijn... want ik begreep van Zoe dat ze t/m vandaag eten hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |