Al het corvee van die kamer moet diegene alleen doen tot het einde van het programma volgens Morri. Nou mooi niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar toch een sanctie opleggen, las al net dat dat ook gebeurd is corvee doen
Volkomen kansloos inderdaad. Kijk alleen al naar dat hoofd van Zoe....die gaat ze weer veel geld kosten...quote:
Dat mag nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
De bal mag wel de touwen raken.
Nou dan kunnen ze toch de touwen om de bal en plank doen en zo de bal klemmen?
Ja, en over het niet mogen gebruiken van lijm is ook niets gezegd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
De bal mag wel de touwen raken.
Nou dan kunnen ze toch de touwen om de bal en plank doen en zo de bal klemmen?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en over het niet mogen gebruiken van lijm is ook niets gezegd.
Ze zijn nog niet begonnenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:13 schreef chufi het volgende:
Het touw mag de grond niet raken? 4 x ligt het op de grond
De bal lek schietenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en over het niet mogen gebruiken van lijm is ook niets gezegd.
Ik gok 0 euro.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik gok zo rond de 300 euro max morgen rond 12.00 uur.
Volgens mij houd achter de complete administratie bij, ongeacht welke manager. Heeft niets met Zoe te maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De febo deed de administratie voor Zoë. Morri is gewoon te eigenwijs.en wil niet toegeven dat ze er geen jota van begrijpt. ( begrijbb je wak bedoe???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |