SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
2 dagen na de langste zomerdag in Europa en dan een heel stuk Noorderlijker dan Nederland....Dan is het om 23:00 uur nog schemerig, iets noordelijker en het wordt de hele nacht niet donker gedurende de zomer (als je ooit eens in de zomer in Scandinavi bent geweest)What lies behind makes no sense in my mind
Het is weekend! De veer kan niet altijd gespannen zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:40 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zou die echt dronken zijn? Dan ben je toch echt van het padje als een van de hoogste militairen in het land.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:44 schreef Knoc het volgende:
[..]
Wat hij dus zei:
[..]
Er is dus echt een Wagner colonne?
Toch onbegrijpelijk. Bij ons zal een minister, top ambtenaar, generaal of Rutte wie op dance valley lekker uit zijn dak gaat ook wel eens een borreltje te veel op hebben. Maar als je land een oorlog is gestart, je gigantische interne spanningen hebt, dan verwacht je toch dat een man van dit niveau gewoon ten alle tijden scherp en paraat is?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:44 schreef oheng het volgende: [..] Dude. In russische kringen is het een meme dat Gerasimov en Medvedev regelmatig stomdronken komen opdagen op openbare gelegenheden. Niet Shoigu en putin trouwens.
Dan zijn ze verdwaald.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Unconfirmed zojuist schoten gehoord in Den Haag naast het station
Begin je al een beetje ongemakkelijk te voelen, of heb je nog steeds geloof dat Rusland de oorlog wint?quote:
Zal je altijd zien. Heb je net een lekkere vrijmibo achter de rug, begint er eentje een revolutie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:50 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Toch onbegrijpelijk. Bij ons zal een minister, top ambtenaar, generaal of Rutte wie op dance valley lekker uit zijn dak gaat ook wel eens een borreltje te veel op hebben. Maar als je land een oorlog is gestart, je gigantische interne spanningen hebt, dan verwacht je toch dat een man van dit niveau gewoon ten alle tijden scherp en paraat is?
Wat lul je toch allemaal?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Begin je al een beetje ongemakkelijk te voelen, of heb je nog steeds geloof dat Rusland de oorlog wint?
Nou ja dan heb je een goede bodem om kamikaze stijl het weekend in te knallen vanuit je veilige zolderkamer!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zal je altijd zien. Heb je net een lekkere vrijmibo achter de rug, begint er eentje een revolutie.
Komop, dit is duidelijk een grap en verwijzing naar de 40km lange file richting Kyiv op 24 februari 2022.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
Klinkt onwerkelijk, hopelijk is het waar
[ twitter ]
quote:
Niet echt gunstig voor oekraine als die mafklapper meer inspraak krijgt.quote:
De video's zijn duidelijk propaganda om zoveel mogelijk twijfelaars achter zich te krijgen, een coup gaat alleen werken als hij daadwerkelijk iedreeen bereikt....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:57 schreef Breekfast het volgende:
Je vraagt je wel af wat nu precies het plan is geweest van Pregrozhin.
Je weet dat als je dit soort video's blijft opnemen en dit soort uitspraken blijft doen dat de grens voor Moskou een keer is bereikt.
Hands down.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Prighozin is wel het beste personage in deze soap.
Op korte termijn wel goed nieuws. Dan zo snel mogelijk Oekrane inlijven bij de Navo en een dikke muur bouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Niet echt gunstig voor oekraine als die mafklapper meer inspraak krijgt.
Misschien zien we nu de verdere radicalisering van Rusland.
misschien heeft die progozin meer steun dan je denktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom worden die telegram kanalen niet uit de lucht gehaald?
Gewonnen door vriend Putin ja? Ow wat bedoel je met "Deze oorlog is over" Wie heeft gewonnen? Verklaar eens...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat lul je toch allemaal?
Colonnes naar het Kremlin van 50km
Wat denk je?
Deze oorlog is over!
50km, neuh.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
en Belarussia bevrijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Op korte termijn wel goed nieuws. Dan zo snel mogelijk Oekrane inlijven bij de Navo en een dikke muur bouwen.
Pijnlijk voor een professionele acteur als Zelensky.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Prighozin is wel het beste personage in deze soap.
Het was een poging tot sarcasme denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gewonnen door vriend Putin ja? Ow wat bedoel je met "Deze oorlog is over" Wie heeft gewonnen? Verklaar eens...
Er iets gaande ja, maar heel veel informatie nu, lastig om te zien wat nou allemaal waar is of niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben net klaar met mn spelletje GTA. Wat is er gaande? WTF heb ik gemist? Er is een coup nu door Wagner ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Beel-den.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben net klaar met mn spelletje GTA. Wat is er gaande? WTF heb ik gemist? Er is een coup nu door Wagner ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wat denk je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gewonnen door vriend Putin ja? Ow wat bedoel je met "Deze oorlog is over" Wie heeft gewonnen? Verklaar eens...
Maar geen grote colonnes voertuigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef ETA het volgende:
zijn best wel wat verschillende filmpjes op twitter van militaire voertuigen in Moskou
Helaas betwijfel ik datquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was een poging tot sarcasme denk ik.
Je vergeet Rusland bij de EU en NAVO.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Totale anarchie en burgeroorlog in Moskou.
Alles stort in.
Morgen zit Zelensky in het Kremlin.
Gas stroomt vrijlijk naar Europa
Boodschappen worden retegoedkoop.
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef ETA het volgende:
zijn best wel wat verschillende filmpjes op twitter van militaire voertuigen in Moskou
moeten we die gaspijp ook weer gaan repareren dan ??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Alles stort in.
Ja. Het is allemaal lastig te filteren nu. Ik snap er niet veel van. Ik kijk nu Steve en lijkt allemaal best spannend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Er iets gaande ja, maar heel veel informatie nu, lastig om te zien wat nou allemaal waar is of niet.
Steve is ook kampioen in met een heleboel woorden niks zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Het is allemaal lastig te filteren nu. Ik snap er niet veel van. Ik kijk nu Steve en lijkt allemaal best spannend.
Vandaar dat je zo oorlogszuchtig bent je bent continu mensen aan t afknallen in GTA.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
Owkee das de narrative die je hanteert als er nieuws komt die vriend Putin niet uitkomt....Begrijpelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Alles stort in.
Dit is echt onzin. In Rusland geldt een staat van beleg en morgenmiddag kan hij al vele tienduizenden mobiliseren. En dan heb je nog de reserves die ieder moment ingezet kunnen worden.quote:
https://twitter.com/ELINTNews/status/1672360997565153285?s=20quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmd
Ja kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.
Viel mij ook op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmd
Het is echt tijd dat die filmers met de krant van vandaag bij een straatnaambordje gaan staan.quote:
Wat heb je daar aan als die geen zin hebben om de gehaktmolen in te gaan. Het Russische leger stelt geen reet meer voor. Die kiezen liever voor hun eigen hachje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. In Rusland geldt een staat van beleg en morgenmiddag kan hij al vele tienduizenden mobiliseren. En dan heb je nog de reserves die ieder moment ingezet kunnen worden.
Zo'n privaat legertje stelt echt geen fluit voor tegen een echt leger. De vraag is natuurlijk wel of het echte leger zich tegen het regime gaat keren.
"We switchen nu naar een speciale uitzending van "The Swanlake"......"quote:
Sterk man heel sterk, wat is je reactie op het laatste nieuws? Nog iets inhoudelijks te melden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw vriend Poetin zeker, Viva meisje.
Links lullen, rechts vullen.
Maar de intelligentie van een amoebe
Als hij 'zometeen' nou even definieerde...quote:
Hou maar gewoon je mond tegen mij, je snapt er geen reet van dombo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sterk man heel sterk, wat is je reactie op het laatste nieuws? Nog iets inhoudelijks te melden?
Ach, alsof al die Wagner's in de CAR enzo nu ineens naar Moskou gaanquote:
In de space die ik hierboven heb gepost zeggen ze ook dat als het inderdaad waar is dat prigozhin met een coup bezig is, hij mensen in ministeries in Moskou moet hebben, anders slaat deze hele gedoe nergens op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoezo? Wagner zit ook in Oekrane. Niet in Moskou.
Zijn dit wel euronorm 6 voertuigen? Anders wel veel luchtvervuiling in de stad.quote:
Mocht het waar zijn idd. Kan ook nog steeds een soort heel hoog blufpoker zijn wat hier gespeeld wordt oid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:14 schreef Simmertje het volgende:
Als dit allemaal waar is dan is dit dus de coup waar we allemaal op hoopte en ook bang voor waren. Dit wordt n shitshow in Rusland dan.
Hoeveel Wagner troepen zitten nog in Oekrane? Benieuwd of zij dan een vrije uittocht krijgen uit Oekrane.quote:[ twitter ]
Deze gaf ook aan dat het richting rostov ging.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:15 schreef michaelmoore het volgende:
Die Prigozhin heeft wel heel veel kennis van de opbouw van de restanten ven het russische leger
en blokkeert nu het volledige russische leger in UKR
Als UKR volgende week doorpakt dan rollen ze de restanten in een paar dagen op
twitter ]
Sorry, maar dit is een random dude op twitter die dit zegt. Kom dan met de beelden of een linkje naar een artikel.quote:
Niet te hopen dat die ook allemaal per boot over de Middellandse Zee moeten. Het is daar al zo druk met reizigers uit Afrika.quote:
Stop met deze vent, die lult zoveel onzin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zie her en der wat zenders als cnn en bbc die het over Prigozhin hebben, maar zou nu best wat live coverage willen volgenquote:
Alles is momenteel speculation en met een grote korrel zou in te nemen totdat het bevestigd wordt helaas.....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is een random dude op twitter die dit zegt. Kom dan met de beelden of een linkje naar een artikel.
Ik denk niet dat hij voor Putin zijn functie gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Kunnen we Poetin al een SOS horen kloppen?
quote:
Volgens mij is CNN daar net aan begonnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:23 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zie her en der wat zenders als cnn en bbc die het over Prigozhin hebben, maar zou nu best wat live coverage willen volgen
De NSA heeft de implosie in het Kremlin waarschijnlijk al gehoordquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Kunnen we Poetin al een SOS horen kloppen?
Ja, ik dacht net ff snel dit topic te checken voor wat nieuws.... Is er een coup bezigquote:
Tijd dat Rutte hem een aanbod doet voor een vrije aftocht. Kijken of hij net zo stoer als Zelensky is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:24 schreef myShizzle het volgende:
Zal vast niet kloppen. Toch?
[ twitter ]
Je beseft denk ik wel dat je al 200 tweets heb gedeeld van dezelfde 2 militaire voertuigen die blijkbaar rondjes door een stad rijden, toch?quote:
Als gevestigde media is het natuurlijk lastig om first minute informatie te posten zonder bevestiging, tot die tijd is het informatie vergaren vanuit de onderwereld bronnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij is CNN daar net aan begonnen.
De (bevestigde) beelden missen wel.
Dat is mss ook alles wat ze daar nog hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je beseft denk ik wel dat je al 200 tweets heb gedeeld van dezelfde 2 militaire voertuigen die blijkbaar rondjes door een stad rijden, toch?.
Elk filmpje zie ik dezelfde 2 voertuigen namelijk.
Juist niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:08 schreef michaelmoore het volgende:
wel het beste moment voor UKR om door te pakken met all you v got
Af en toe hou ik van jou en jouw sarcasmequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Alles stort in.
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er is heel veel ruis. Maar volgens CNN is er wel degelijk wat aan de hand.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.
quote:Russia accuses Wagner chief of urging 'armed mutiny' (BBC)
The head of Russia's Wagner mercenary group is being investigated for inciting mutiny after accusing the Russian military of a launching a deadly missile strike on his troops.
Yevgeny Prigozhin said the "evil" in the military leadership must be stopped and vowed to "march for justice".
[...]
Het filmpje van Prigozhin is fakequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:33 schreef ETA het volgende:
speciale nieuwsuitzending in Rusland begonnen
kan dit bevestigd worden lol, zou wat zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah, dat bericht zal voor Baudet ook wel voldoende zijn om in slaap te komen vannacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het filmpje van Prigozhin is fake
Der Fhrer schlftquote:
Die zal ongetwijfeld een keer uit een raam vallenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als daar een BREAKING NEWS uitzending is vanwege een Telegramfilmpje, dan is er 100% wat gaandequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als zelfs de staatstelevisie het ontkent, dan moet er wel echt wat aan de hand zijn.
straks komen ze al het "verdiende" geld terugvorderenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dat bericht zal voor Baudet ook wel voldoende zijn om in slaap te komen vannacht.
Dan heeft ie niets te verliezen dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
ja die slachters van prigozhin staan slecht bekend , die hakken zo je penis eraf en vreten hem ter plekke opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Beetje slecht Engels. Maar wat ze volgens mij bedoelen is dat ze weigeren om tegen Wagner te vechten.
Weet niet of dit zo zeer goed nieuws is, liever dat ze tegen elkaar gaan vechten dan dat ze straks 1 blok vormen.quote:
Er is niets aan de hand, maar er zijn wel extra beveiligingsmaatregelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het filmpje van Prigozhin is fake
Als het is wat het lijkt, nog een paar uur wachten. Dan is de chaos in de management lagen van het rus leger compleet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is wel het moment voor Oekrane om ook wat meters te maken.
And so it begins, het is logisch dat zo snel als het tegenfront tegen Putin sterker wordt meer en meer Russen deel zullen nemen, dit is een trend wat van alle tijden is tegen dictators.....Besef dat deze militairen vechten voor hun leven en altijd zullen kiezen voor overleven...Vechten tegen UKR en NATO is niet echt de meest logische keuze....quote:
Op Twitter las ik dat het vliegtuig van Loekie onderweg is naar Moskou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oppositie leider Belarus (nouja eigenlijke leider bij eerlijke verkiezingen)
Jep!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.
Ja die weet niet meer in welk land ie het raam uit gaatquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op Twitter las ik dat het vliegtuig van Loekie onderweg is naar Moskou?
Yep en deze keer is het serieus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Kan iemand mij de recente gebeurtenissen even samenvatten?
Ik heb iets gemist maar er schijnt iets gaande te zijn tussen Wagner en Putin?
Coup door Wagner!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Rusland was klaar met het hoofd van Wagner groep, zie hier: https://www.bbc.com/news/world-europe-66005256quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Twitterstorm loopt over van speculatie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Openbare oorlogsverklaring van Wagner tegen Rusland na het bombarderen van Wagner posities door de Russen. Dit zat er al aan te komen, maar dit moment is het echt. Wagner claimen dat ze 25k+ leger hebben om intern de strijd aan te gaan..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twitterstorm loopt over van speculatie.
Maar niks is bevestigd en waarschijnlijk waar.
Prigo had een grote bek, zal wel een keer escaleren ofzo.
Voor nu gebeurt er niks.
Alle nieuwszenders hebben het over die kut-onderzeer.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor nu gebeurt er niks.
Ook weer heerlijke doublethink van rus. Er is NIKS aan de hand, maar oekraine maakt er WEL gebruik van.quote:
Wow een random vent post iets op Twitter.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?
[ twitter ]
Als ze een extra speciale uitzending uitzenden met een ontkenning, is het een hele erge ontkenning.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als zelfs de staatstelevisie het ontkent, dan moet er wel echt wat aan de hand zijn.
Jij ziet natuurlijk je inkomen vanuit het Kremlin verdampenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow een random vent post iets op Twitter.
Bij lospetrollos is iets pas waar als rob de wijk het zegt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja Russia1 komt met een speciale uitzending vanwege een paar tweetsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat konvooi rijdt dan ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Je moet nog steeds geen geschiedenis 1 op 1 vergelijken; maar napoleon vers van Elba die onderschept moet worden door het leger..
quote:
Moskou lijkt mij een mooi beginnetjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het schijnt vrij makkelijk te zijn om Belgorod Oblast onder controle te krijgen, misschien kan Prigozjin daar beginnen?
Selfquoted ongeveer 25000 man...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe groot is die Wagner groep eigenlijk qua manschappen?
Als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:00 schreef nils7 het volgende:
Als het internet in Rusland plat ligt gaan we vrees ik ook geen updated krijgen geloof ik
Wat is jouw mening mbt de huidige situatie nu, zonder op de man te spelen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot.
De oktoberrevolutie duurde ook niet een paar uur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou het grappig vinden als Moskou morgenochtend is afgebrand, maar ik vermoed een natte scheet en dat de top van Wagner uit het raam gaat springen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is jouw mening mbt de huidige situatie nu, zonder op de man te spelen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor nu gebeurt er niks.
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?quote:
Hij zou eerder deze avond met spoed naar het Kremlin gegaan zijn. Maar als de shit aan is, dan kan ik mij niet voorstellen dat hij daar zit.quote:
Ik geloof niet dat hij dat echt geloofd, trol is groot totdat hij misschien eens serieus discussieert? Het is nooit te laat om daar mee te beginnen, zelfs als jouw "God" met zn kloten aan het behang genageld zit...quote:
Ik denk niet dat de oorlog dan in 1 keer klaar is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
St Petersburg en Moskou hoeven helemaal niet te branden, er is slechts 1 pion om te gooien genaamd Putin!
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?
Er zijn al geruchten dat bepaalde onderdelen van de Russische militairen weigeren om uit hun bed te komen om tegen Wagner te vechten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?
Volkomen rationeel gek genoeg. De dood of de gladiolen, alles of niets.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:09 schreef cosmosis het volgende:
[ twitter ]
Wel een MadMan als dat echt zo is!
Het zal wel zorgen voor een big collapse, besef dat het huidige leger wordt aangestuurd door een Tiran en dictator, als die wegvalt, valt de reden om te vechten voor het vaderland volledig weg....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de oorlog dan in 1 keer klaar is.
Ze hebben hem vogelvrij verklaard. Hij moet wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volkomen rationeel gek genoeg. De dood of de gladiolen, alles of niets.
Onzin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
St Petersburg en Moskou hoeven helemaal niet te branden, er is slechts 1 pion om te gooien genaamd Putin!
quote:-we were rocketed
-then helis hit us
-after that artillery
-shoigu gave order to destroy wagner
-we have crossed the border to russia
-we are moving into rostov
-mobiks are not fighting
-we dont kill babies, shoigu kills babies
-if anyone stands in our way, we will destroy everything
-giving our hand out to everyone to join us
-we are going till the end
-regarding arresting: you are traitors
Het hebben van een directe opvolger is over het algemeen vooral gevaarlijk voor autocratien. Ik zou daar niet op wedden. In het vooralsnog totaal denkbeeldige scenario dat Poetin omgelegd wordt kan er van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin.
Net alsof er niet al lang een zelfde soort Putin klaar staat. Overigens lijkt het me nog minder wenselijk om die rioolrat van een Prigozhin daar aan de "macht" te hebben.
Volgens Wikipedia 8.000 in april '22 en 50.000 in december '22.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe groot is die Wagner groep eigenlijk qua manschappen?
Daarom. Knettergek natuurlijk maar vanuit zijn perspectief volkomen rationeel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hebben hem vogelvrij verklaard. Hij moet wel.
We gaan het meemaken maar Prigozhin gaat dat sowieso niet geregeld krijgen dat is een ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het hebben van een directe opvolger is over het algemeen vooral gevaarlijk voor autocratien. Ik zou daar niet op wedden. In het vooralsnog totaal denkbeeldige scenario dat Poetin omgelegd wordt kan er van alles gebeuren.
Ik geloof niet in het narrative dat als Putin valt, er direct een vervanger klaarstaat om zn agenda over te nemen, mogelijk dat in de toekomst hij rare dingen doet, maar in eerste instantie is het beter dan Putin vervangen wordt voor welke mongool ook, dit zal extreem goed uitkomen voor de oorlog in Oekraine.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin.
Net alsof er niet al lang een zelfde soort Putin klaar staat. Overigens lijkt het me nog minder wenselijk om die rioolrat van een Prigozhin daar aan de "macht" te hebben.
Dit zou ook betekenen dat Oekrane enorme meters kan maken in eigen landquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We zijn over de startlijn kennelijk.
Valt mee. Wagner was al uitgeroteerd na Bakhmut.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou ook betekenen dat Oekrane enorme meters kan maken in eigen land
Je bent bekend met het beest Prigozhin? Of denk je dat het straks ineens een Obama wordt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het narrative dat als Putin valt, er direct een vervanger klaarstaat om zn agenda over te nemen, mogelijk dat in de toekomst hij rare dingen doet, maar in eerste instantie is het beter dan Putin vervangen wordt voor welke mongool ook, dit zal extreem goed uitkomen voor de oorlog in Oekraine.
Ik doelde niet op Poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij zou eerder deze avond met spoed naar het Kremlin gegaan zijn. Maar als de shit aan is, dan kan ik mij niet voorstellen dat hij daar zit.
Kan niet anders dan dat dit het einde gaat zijn van de oorlog. Hoe wil je een oorlog blijven voeren als het binnen eigen land een teringzooi is?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het narrative dat als Putin valt, er direct een vervanger klaarstaat om zn agenda over te nemen, mogelijk dat in de toekomst hij rare dingen doet, maar in eerste instantie is het beter dan Putin vervangen wordt voor welke mongool ook, dit zal extreem goed uitkomen voor de oorlog in Oekraine.
Idealiter sneuvelen zowel Prigozhin als Putin in dit verhaal, de vraag is alleen wie er dan op het toneel verschijnt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent bekend met het beest Prigozhin? Of denk je dat het straks ineens een Obama wordt?
Ooh dat dacht ikquote:
Maar zijn dan ook niet meer beschikbaar als reserve.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Valt mee. Wagner was al uitgeroteerd na Bakhmut.
Is ook maar weer de vraag inderdaad. Putin is een rat waar weinig positiefs in zit maar hij is niet zo irrationeel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idealiter sneuvelen zowel Prigozhin als Putin in dit verhaal, de vraag is alleen wie er dan op het toneel verschijnt.
Beter krijgt Prigozhin de kans om de hele elite daar een koppie kleiner te maken voor hij de pijp uitgaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idealiter sneuvelen zowel Prigozhin als Putin in dit verhaal, de vraag is alleen wie er dan op het toneel verschijnt.
Ik ben bekend met Prigozhin in deze oorlog en dat geld humanity overstijgt (joh wat een verrassing) Ik verwacht daardoor niet echt een verandering behalve dat Putin een extreme haat tegen het uiteenvallen van de Sovjetunie koestert en die voor zn dood schijnt te willen herstellen en duidelijk de laatste 10 jaar deze landen aan het terroriseren is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent bekend met het beest Prigozhin? Of denk je dat het straks ineens een Obama wordt?
Achter de meest vreselijke oorlogsmisdaden zit vaak een samenhangende ideologie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook maar weer de vraag inderdaad. Putin is een rat waar weinig positiefs in zit maar hij is niet zo irrationeel.
Dat is bijna een uur geledenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vooralsnog wel goed om even in de gaten te houden voordat we over burgeroorlogen praten, het rommelt maar niet meer dan dat.
Alle informatie vanuit het front is onduidelijk totdat er vlaggen in de kerktoren opgehangen worden....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:32 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is de betrouwbaarheid dat Wagner de grens over gaat?
Reailibity liggen in oorlogstijd niet aan de echte zijde vaak.
Naar Polen? Niet bepaald vrienden van Rusland en Co.quote:
Dit doe je juist nu natuurlijk. Maar als Poetin gewoon concessies doet dan hoeft het niet te escaleren hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:51 schreef hollandia02 het volgende:
Het is nu 10 voor 3 in Rostov on Don. Mochten de soldaten geen speed op hebben lijkt mij om een stad vechten toch bizar. Zeker zo’n grote stad 1.2 miljoen inwoners. Ook daar is het uitgaan gaande. Dronken wodka Russen die een paar concurrerende vechtlusten zien, worden neergeknald door mederussen van Wagner.
Wat ik probeer te zeggen, dit doe je op woensdagmiddag, niet in het weekend.
Ik zou bijna een account aanmaken maar ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 02:53 schreef skysherrif het volgende:
En daar is de video, embed werkt weer niet dus klik er even op
https://twitter.com/TreasChest/status/1672407315352363008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |