SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
2 dagen na de langste zomerdag in Europa en dan een heel stuk Noorderlijker dan Nederland....Dan is het om 23:00 uur nog schemerig, iets noordelijker en het wordt de hele nacht niet donker gedurende de zomer (als je ooit eens in de zomer in Scandinavië bent geweest)What lies behind makes no sense in my mind
Het is weekend! De veer kan niet altijd gespannen zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:40 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zou die echt dronken zijn? Dan ben je toch echt van het padje als een van de hoogste militairen in het land.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:44 schreef Knoc het volgende:
[..]
Wat hij dus zei:
[..]
Er is dus echt een Wagner colonne?
Toch onbegrijpelijk. Bij ons zal een minister, top ambtenaar, generaal of Rutte wie op dance valley lekker uit zijn dak gaat ook wel eens een borreltje te veel op hebben. Maar als je land een oorlog is gestart, je gigantische interne spanningen hebt, dan verwacht je toch dat een man van dit niveau gewoon ten alle tijden scherp en paraat is?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:44 schreef oheng het volgende: [..] Dude. In russische kringen is het een meme dat Gerasimov en Medvedev regelmatig stomdronken komen opdagen op openbare gelegenheden. Niet Shoigu en putin trouwens.
Dan zijn ze verdwaald.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Unconfirmed zojuist schoten gehoord in Den Haag naast het station
Begin je al een beetje ongemakkelijk te voelen, of heb je nog steeds geloof dat Rusland de oorlog wint?quote:
Zal je altijd zien. Heb je net een lekkere vrijmibo achter de rug, begint er eentje een revolutie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:50 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Toch onbegrijpelijk. Bij ons zal een minister, top ambtenaar, generaal of Rutte wie op dance valley lekker uit zijn dak gaat ook wel eens een borreltje te veel op hebben. Maar als je land een oorlog is gestart, je gigantische interne spanningen hebt, dan verwacht je toch dat een man van dit niveau gewoon ten alle tijden scherp en paraat is?
Wat lul je toch allemaal?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Begin je al een beetje ongemakkelijk te voelen, of heb je nog steeds geloof dat Rusland de oorlog wint?
Nou ja dan heb je een goede bodem om kamikaze stijl het weekend in te knallen vanuit je veilige zolderkamer!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zal je altijd zien. Heb je net een lekkere vrijmibo achter de rug, begint er eentje een revolutie.
Komop, dit is duidelijk een grap en verwijzing naar de 40km lange file richting Kyiv op 24 februari 2022.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
Klinkt onwerkelijk, hopelijk is het waar
[ twitter ]
quote:
Niet echt gunstig voor oekraine als die mafklapper meer inspraak krijgt.quote:
De video's zijn duidelijk propaganda om zoveel mogelijk twijfelaars achter zich te krijgen, een coup gaat alleen werken als hij daadwerkelijk iedreeen bereikt....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:57 schreef Breekfast het volgende:
Je vraagt je wel af wat nu precies het plan is geweest van Pregrozhin.
Je weet dat als je dit soort video's blijft opnemen en dit soort uitspraken blijft doen dat de grens voor Moskou een keer is bereikt.
Hands down.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Prighozin is wel het beste personage in deze soap.
Op korte termijn wel goed nieuws. Dan zo snel mogelijk Oekraïne inlijven bij de Navo en een dikke muur bouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Niet echt gunstig voor oekraine als die mafklapper meer inspraak krijgt.
Misschien zien we nu de verdere radicalisering van Rusland.
misschien heeft die progozin meer steun dan je denktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom worden die telegram kanalen niet uit de lucht gehaald?
Gewonnen door vriend Putin ja? Ow wat bedoel je met "Deze oorlog is over" Wie heeft gewonnen? Verklaar eens...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat lul je toch allemaal?
Colonnes naar het Kremlin van 50km
Wat denk je?
Deze oorlog is over!
50km, neuh.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
en Belarussia bevrijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Op korte termijn wel goed nieuws. Dan zo snel mogelijk Oekraïne inlijven bij de Navo en een dikke muur bouwen.
Pijnlijk voor een professionele acteur als Zelensky.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
Prighozin is wel het beste personage in deze soap.
Het was een poging tot sarcasme denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gewonnen door vriend Putin ja? Ow wat bedoel je met "Deze oorlog is over" Wie heeft gewonnen? Verklaar eens...
Er iets gaande ja, maar heel veel informatie nu, lastig om te zien wat nou allemaal waar is of niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben net klaar met mn spelletje GTA. Wat is er gaande? WTF heb ik gemist? Er is een coup nu door Wagner ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Beel-den.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben net klaar met mn spelletje GTA. Wat is er gaande? WTF heb ik gemist? Er is een coup nu door Wagner ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wat denk je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gewonnen door vriend Putin ja? Ow wat bedoel je met "Deze oorlog is over" Wie heeft gewonnen? Verklaar eens...
Maar geen grote colonnes voertuigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef ETA het volgende:
zijn best wel wat verschillende filmpjes op twitter van militaire voertuigen in Moskou
Helaas betwijfel ik datquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was een poging tot sarcasme denk ik.
Je vergeet Rusland bij de EU en NAVO.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Totale anarchie en burgeroorlog in Moskou.
Alles stort in.
Morgen zit Zelensky in het Kremlin.
Gas stroomt vrijlijk naar Europa
Boodschappen worden retegoedkoop.
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef ETA het volgende:
zijn best wel wat verschillende filmpjes op twitter van militaire voertuigen in Moskou
moeten we die gaspijp ook weer gaan repareren dan ??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Alles stort in.
Ja. Het is allemaal lastig te filteren nu. Ik snap er niet veel van. Ik kijk nu Steve en lijkt allemaal best spannend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Er iets gaande ja, maar heel veel informatie nu, lastig om te zien wat nou allemaal waar is of niet.
Steve is ook kampioen in met een heleboel woorden niks zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Het is allemaal lastig te filteren nu. Ik snap er niet veel van. Ik kijk nu Steve en lijkt allemaal best spannend.
Vandaar dat je zo oorlogszuchtig bent je bent continu mensen aan t afknallen in GTA.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
Owkee das de narrative die je hanteert als er nieuws komt die vriend Putin niet uitkomt....Begrijpelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Alles stort in.
Dit is echt onzin. In Rusland geldt een staat van beleg en morgenmiddag kan hij al vele tienduizenden mobiliseren. En dan heb je nog de reserves die ieder moment ingezet kunnen worden.quote:
https://twitter.com/ELINTNews/status/1672360997565153285?s=20quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmd
Ja kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.
Viel mij ook op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmd
Het is echt tijd dat die filmers met de krant van vandaag bij een straatnaambordje gaan staan.quote:
Wat heb je daar aan als die geen zin hebben om de gehaktmolen in te gaan. Het Russische leger stelt geen reet meer voor. Die kiezen liever voor hun eigen hachje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. In Rusland geldt een staat van beleg en morgenmiddag kan hij al vele tienduizenden mobiliseren. En dan heb je nog de reserves die ieder moment ingezet kunnen worden.
Zo'n privaat legertje stelt echt geen fluit voor tegen een echt leger. De vraag is natuurlijk wel of het echte leger zich tegen het regime gaat keren.
"We switchen nu naar een speciale uitzending van "The Swanlake"......"quote:
Sterk man heel sterk, wat is je reactie op het laatste nieuws? Nog iets inhoudelijks te melden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw vriend Poetin zeker, Viva meisje.
Links lullen, rechts vullen.
Maar de intelligentie van een amoebe
Als hij 'zometeen' nou even definieerde...quote:
Hou maar gewoon je mond tegen mij, je snapt er geen reet van dombo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sterk man heel sterk, wat is je reactie op het laatste nieuws? Nog iets inhoudelijks te melden?
Ach, alsof al die Wagner's in de CAR enzo nu ineens naar Moskou gaanquote:
In de space die ik hierboven heb gepost zeggen ze ook dat als het inderdaad waar is dat prigozhin met een coup bezig is, hij mensen in ministeries in Moskou moet hebben, anders slaat deze hele gedoe nergens op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoezo? Wagner zit ook in Oekraïne. Niet in Moskou.
Zijn dit wel euronorm 6 voertuigen? Anders wel veel luchtvervuiling in de stad.quote:
Mocht het waar zijn idd. Kan ook nog steeds een soort heel hoog blufpoker zijn wat hier gespeeld wordt oid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:14 schreef Simmertje het volgende:
Als dit allemaal waar is dan is dit dus de coup waar we allemaal op hoopte en ook bang voor waren. Dit wordt één shitshow in Rusland dan.
Hoeveel Wagner troepen zitten nog in Oekraïne? Benieuwd of zij dan een vrije uittocht krijgen uit Oekraïne.quote:[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |