Beel-den.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:56 schreef Slayage het volgende:
Klinkt onwerkelijk, hopelijk is het waar
[ twitter ]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben net klaar met mn spelletje GTA. Wat is er gaande? WTF heb ik gemist? Er is een coup nu door Wagner ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wat denk je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gewonnen door vriend Putin ja? Ow wat bedoel je met "Deze oorlog is over" Wie heeft gewonnen? Verklaar eens...
Maar geen grote colonnes voertuigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef ETA het volgende:
zijn best wel wat verschillende filmpjes op twitter van militaire voertuigen in Moskou
Helaas betwijfel ik datquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was een poging tot sarcasme denk ik.
Je vergeet Rusland bij de EU en NAVO.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Totale anarchie en burgeroorlog in Moskou.
Alles stort in.
Morgen zit Zelensky in het Kremlin.
Gas stroomt vrijlijk naar Europa
Boodschappen worden retegoedkoop.
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef ETA het volgende:
zijn best wel wat verschillende filmpjes op twitter van militaire voertuigen in Moskou
moeten we die gaspijp ook weer gaan repareren dan ??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Alles stort in.
Ja. Het is allemaal lastig te filteren nu. Ik snap er niet veel van. Ik kijk nu Steve en lijkt allemaal best spannend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Er iets gaande ja, maar heel veel informatie nu, lastig om te zien wat nou allemaal waar is of niet.
Steve is ook kampioen in met een heleboel woorden niks zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Het is allemaal lastig te filteren nu. Ik snap er niet veel van. Ik kijk nu Steve en lijkt allemaal best spannend.
Vandaar dat je zo oorlogszuchtig bent je bent continu mensen aan t afknallen in GTA.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben net klaar met mn spelletje GTA. Wat is er gaande? WTF heb ik gemist? Er is een coup nu door Wagner ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Owkee das de narrative die je hanteert als er nieuws komt die vriend Putin niet uitkomt....Begrijpelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat denk je?
Alles stort in.
Dit is echt onzin. In Rusland geldt een staat van beleg en morgenmiddag kan hij al vele tienduizenden mobiliseren. En dan heb je nog de reserves die ieder moment ingezet kunnen worden.quote:
https://twitter.com/ELINTNews/status/1672360997565153285?s=20quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmd
Ja kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.
Viel mij ook op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel veel steeds twee voertuigen vanuit andere hoek gefilmd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |