Die zal ongetwijfeld een keer uit een raam vallenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.
Als daar een BREAKING NEWS uitzending is vanwege een Telegramfilmpje, dan is er 100% wat gaandequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als zelfs de staatstelevisie het ontkent, dan moet er wel echt wat aan de hand zijn.
straks komen ze al het "verdiende" geld terugvorderenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dat bericht zal voor Baudet ook wel voldoende zijn om in slaap te komen vannacht.
Dan heeft ie niets te verliezen dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.
ja die slachters van prigozhin staan slecht bekend , die hakken zo je penis eraf en vreten hem ter plekke opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Beetje slecht Engels. Maar wat ze volgens mij bedoelen is dat ze weigeren om tegen Wagner te vechten.
Weet niet of dit zo zeer goed nieuws is, liever dat ze tegen elkaar gaan vechten dan dat ze straks 1 blok vormen.quote:
Er is niets aan de hand, maar er zijn wel extra beveiligingsmaatregelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het filmpje van Prigozhin is fake
Als het is wat het lijkt, nog een paar uur wachten. Dan is de chaos in de management lagen van het rus leger compleet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is wel het moment voor Oekrane om ook wat meters te maken.
And so it begins, het is logisch dat zo snel als het tegenfront tegen Putin sterker wordt meer en meer Russen deel zullen nemen, dit is een trend wat van alle tijden is tegen dictators.....Besef dat deze militairen vechten voor hun leven en altijd zullen kiezen voor overleven...Vechten tegen UKR en NATO is niet echt de meest logische keuze....quote:
Op Twitter las ik dat het vliegtuig van Loekie onderweg is naar Moskou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oppositie leider Belarus (nouja eigenlijke leider bij eerlijke verkiezingen)
Jep!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.
Ja die weet niet meer in welk land ie het raam uit gaatquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op Twitter las ik dat het vliegtuig van Loekie onderweg is naar Moskou?
Yep en deze keer is het serieus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Kan iemand mij de recente gebeurtenissen even samenvatten?
Ik heb iets gemist maar er schijnt iets gaande te zijn tussen Wagner en Putin?
Coup door Wagner!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Rusland was klaar met het hoofd van Wagner groep, zie hier: https://www.bbc.com/news/world-europe-66005256quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Twitterstorm loopt over van speculatie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Openbare oorlogsverklaring van Wagner tegen Rusland na het bombarderen van Wagner posities door de Russen. Dit zat er al aan te komen, maar dit moment is het echt. Wagner claimen dat ze 25k+ leger hebben om intern de strijd aan te gaan..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twitterstorm loopt over van speculatie.
Maar niks is bevestigd en waarschijnlijk waar.
Prigo had een grote bek, zal wel een keer escaleren ofzo.
Voor nu gebeurt er niks.
Alle nieuwszenders hebben het over die kut-onderzeer.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor nu gebeurt er niks.
Ook weer heerlijke doublethink van rus. Er is NIKS aan de hand, maar oekraine maakt er WEL gebruik van.quote:
Wow een random vent post iets op Twitter.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?
[ twitter ]
Als ze een extra speciale uitzending uitzenden met een ontkenning, is het een hele erge ontkenning.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als zelfs de staatstelevisie het ontkent, dan moet er wel echt wat aan de hand zijn.
Jij ziet natuurlijk je inkomen vanuit het Kremlin verdampenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow een random vent post iets op Twitter.
Bij lospetrollos is iets pas waar als rob de wijk het zegt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja Russia1 komt met een speciale uitzending vanwege een paar tweetsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat konvooi rijdt dan ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Je moet nog steeds geen geschiedenis 1 op 1 vergelijken; maar napoleon vers van Elba die onderschept moet worden door het leger..
quote:
Moskou lijkt mij een mooi beginnetjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het schijnt vrij makkelijk te zijn om Belgorod Oblast onder controle te krijgen, misschien kan Prigozjin daar beginnen?
Selfquoted ongeveer 25000 man...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe groot is die Wagner groep eigenlijk qua manschappen?
Als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:00 schreef nils7 het volgende:
Als het internet in Rusland plat ligt gaan we vrees ik ook geen updated krijgen geloof ik
Wat is jouw mening mbt de huidige situatie nu, zonder op de man te spelen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot.
De oktoberrevolutie duurde ook niet een paar uur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou het grappig vinden als Moskou morgenochtend is afgebrand, maar ik vermoed een natte scheet en dat de top van Wagner uit het raam gaat springen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is jouw mening mbt de huidige situatie nu, zonder op de man te spelen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor nu gebeurt er niks.
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?quote:
Hij zou eerder deze avond met spoed naar het Kremlin gegaan zijn. Maar als de shit aan is, dan kan ik mij niet voorstellen dat hij daar zit.quote:
Ik geloof niet dat hij dat echt geloofd, trol is groot totdat hij misschien eens serieus discussieert? Het is nooit te laat om daar mee te beginnen, zelfs als jouw "God" met zn kloten aan het behang genageld zit...quote:
Ik denk niet dat de oorlog dan in 1 keer klaar is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
St Petersburg en Moskou hoeven helemaal niet te branden, er is slechts 1 pion om te gooien genaamd Putin!
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?
Er zijn al geruchten dat bepaalde onderdelen van de Russische militairen weigeren om uit hun bed te komen om tegen Wagner te vechten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?
Volkomen rationeel gek genoeg. De dood of de gladiolen, alles of niets.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:09 schreef cosmosis het volgende:
[ twitter ]
Wel een MadMan als dat echt zo is!
Het zal wel zorgen voor een big collapse, besef dat het huidige leger wordt aangestuurd door een Tiran en dictator, als die wegvalt, valt de reden om te vechten voor het vaderland volledig weg....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de oorlog dan in 1 keer klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |