quote:Russia accuses Wagner chief of urging 'armed mutiny' (BBC)
The head of Russia's Wagner mercenary group is being investigated for inciting mutiny after accusing the Russian military of a launching a deadly missile strike on his troops.
Yevgeny Prigozhin said the "evil" in the military leadership must be stopped and vowed to "march for justice".
[...]
Het filmpje van Prigozhin is fakequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:33 schreef ETA het volgende:
speciale nieuwsuitzending in Rusland begonnen
kan dit bevestigd worden lol, zou wat zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen zit Zelensky in het Kremlin.
Ah, dat bericht zal voor Baudet ook wel voldoende zijn om in slaap te komen vannacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het filmpje van Prigozhin is fake
Der Fhrer schlftquote:
Die zal ongetwijfeld een keer uit een raam vallenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.
Als daar een BREAKING NEWS uitzending is vanwege een Telegramfilmpje, dan is er 100% wat gaandequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als zelfs de staatstelevisie het ontkent, dan moet er wel echt wat aan de hand zijn.
straks komen ze al het "verdiende" geld terugvorderenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dat bericht zal voor Baudet ook wel voldoende zijn om in slaap te komen vannacht.
Dan heeft ie niets te verliezen dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze denken wel dat Prigozhin het weekend niet gaat overleven.
ja die slachters van prigozhin staan slecht bekend , die hakken zo je penis eraf en vreten hem ter plekke opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Beetje slecht Engels. Maar wat ze volgens mij bedoelen is dat ze weigeren om tegen Wagner te vechten.
Weet niet of dit zo zeer goed nieuws is, liever dat ze tegen elkaar gaan vechten dan dat ze straks 1 blok vormen.quote:
Er is niets aan de hand, maar er zijn wel extra beveiligingsmaatregelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het filmpje van Prigozhin is fake
Als het is wat het lijkt, nog een paar uur wachten. Dan is de chaos in de management lagen van het rus leger compleet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is wel het moment voor Oekrane om ook wat meters te maken.
And so it begins, het is logisch dat zo snel als het tegenfront tegen Putin sterker wordt meer en meer Russen deel zullen nemen, dit is een trend wat van alle tijden is tegen dictators.....Besef dat deze militairen vechten voor hun leven en altijd zullen kiezen voor overleven...Vechten tegen UKR en NATO is niet echt de meest logische keuze....quote:
Op Twitter las ik dat het vliegtuig van Loekie onderweg is naar Moskou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oppositie leider Belarus (nouja eigenlijke leider bij eerlijke verkiezingen)
Jep!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over GTA gesproken, dat McCall - Convoy liedje dat ik eerder plaatste is ook te horen op 1 van de radiostations in GTA V.
Ja die weet niet meer in welk land ie het raam uit gaatquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op Twitter las ik dat het vliegtuig van Loekie onderweg is naar Moskou?
Yep en deze keer is het serieus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Kan iemand mij de recente gebeurtenissen even samenvatten?
Ik heb iets gemist maar er schijnt iets gaande te zijn tussen Wagner en Putin?
Coup door Wagner!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Rusland was klaar met het hoofd van Wagner groep, zie hier: https://www.bbc.com/news/world-europe-66005256quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Twitterstorm loopt over van speculatie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Openbare oorlogsverklaring van Wagner tegen Rusland na het bombarderen van Wagner posities door de Russen. Dit zat er al aan te komen, maar dit moment is het echt. Wagner claimen dat ze 25k+ leger hebben om intern de strijd aan te gaan..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twitterstorm loopt over van speculatie.
Maar niks is bevestigd en waarschijnlijk waar.
Prigo had een grote bek, zal wel een keer escaleren ofzo.
Voor nu gebeurt er niks.
Alle nieuwszenders hebben het over die kut-onderzeer.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twitterstorm loopt over van speculatie.
Maar niks is bevestigd en waarschijnlijk waar.
Prigo had een grote bek, zal wel een keer escaleren ofzo.
Voor nu gebeurt er niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |