Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?quote:
Hij zou eerder deze avond met spoed naar het Kremlin gegaan zijn. Maar als de shit aan is, dan kan ik mij niet voorstellen dat hij daar zit.quote:
Ik geloof niet dat hij dat echt geloofd, trol is groot totdat hij misschien eens serieus discussieert? Het is nooit te laat om daar mee te beginnen, zelfs als jouw "God" met zn kloten aan het behang genageld zit...quote:
Ik denk niet dat de oorlog dan in 1 keer klaar is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
St Petersburg en Moskou hoeven helemaal niet te branden, er is slechts 1 pion om te gooien genaamd Putin!
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?
Er zijn al geruchten dat bepaalde onderdelen van de Russische militairen weigeren om uit hun bed te komen om tegen Wagner te vechten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel heel gericht te werk gaan of hopen op massaal muitende Russen, toch?
Volkomen rationeel gek genoeg. De dood of de gladiolen, alles of niets.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:09 schreef cosmosis het volgende:
[ twitter ]
Wel een MadMan als dat echt zo is!
Het zal wel zorgen voor een big collapse, besef dat het huidige leger wordt aangestuurd door een Tiran en dictator, als die wegvalt, valt de reden om te vechten voor het vaderland volledig weg....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de oorlog dan in 1 keer klaar is.
Ze hebben hem vogelvrij verklaard. Hij moet wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volkomen rationeel gek genoeg. De dood of de gladiolen, alles of niets.
Onzin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
St Petersburg en Moskou hoeven helemaal niet te branden, er is slechts 1 pion om te gooien genaamd Putin!
quote:-we were rocketed
-then helis hit us
-after that artillery
-shoigu gave order to destroy wagner
-we have crossed the border to russia
-we are moving into rostov
-mobiks are not fighting
-we dont kill babies, shoigu kills babies
-if anyone stands in our way, we will destroy everything
-giving our hand out to everyone to join us
-we are going till the end
-regarding arresting: you are traitors
Het hebben van een directe opvolger is over het algemeen vooral gevaarlijk voor autocratieën. Ik zou daar niet op wedden. In het vooralsnog totaal denkbeeldige scenario dat Poetin omgelegd wordt kan er van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin.
Net alsof er niet al lang een zelfde soort Putin klaar staat. Overigens lijkt het me nog minder wenselijk om die rioolrat van een Prigozhin daar aan de "macht" te hebben.
Volgens Wikipedia 8.000 in april '22 en 50.000 in december '22.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe groot is die Wagner groep eigenlijk qua manschappen?
Daarom. Knettergek natuurlijk maar vanuit zijn perspectief volkomen rationeel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hebben hem vogelvrij verklaard. Hij moet wel.
We gaan het meemaken maar Prigozhin gaat dat sowieso niet geregeld krijgen dat is een ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het hebben van een directe opvolger is over het algemeen vooral gevaarlijk voor autocratieën. Ik zou daar niet op wedden. In het vooralsnog totaal denkbeeldige scenario dat Poetin omgelegd wordt kan er van alles gebeuren.
Ik geloof niet in het narrative dat als Putin valt, er direct een vervanger klaarstaat om zn agenda over te nemen, mogelijk dat in de toekomst hij rare dingen doet, maar in eerste instantie is het beter dan Putin vervangen wordt voor welke mongool ook, dit zal extreem goed uitkomen voor de oorlog in Oekraine.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin.
Net alsof er niet al lang een zelfde soort Putin klaar staat. Overigens lijkt het me nog minder wenselijk om die rioolrat van een Prigozhin daar aan de "macht" te hebben.
Dit zou ook betekenen dat Oekraïne enorme meters kan maken in eigen landquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We zijn over de startlijn kennelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |