Ook weer heerlijke doublethink van rus. Er is NIKS aan de hand, maar oekraine maakt er WEL gebruik van.quote:
Wow een random vent post iets op Twitter.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?
[ twitter ]
Als ze een extra speciale uitzending uitzenden met een ontkenning, is het een hele erge ontkenning.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als zelfs de staatstelevisie het ontkent, dan moet er wel echt wat aan de hand zijn.
Jij ziet natuurlijk je inkomen vanuit het Kremlin verdampenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow een random vent post iets op Twitter.
Bij lospetrollos is iets pas waar als rob de wijk het zegt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou...Delete jij jezelf als Rusland de oorlog verliest?
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja Russia1 komt met een speciale uitzending vanwege een paar tweetsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat konvooi rijdt dan ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Je moet nog steeds geen geschiedenis 1 op 1 vergelijken; maar napoleon vers van Elba die onderschept moet worden door het leger..
quote:
Moskou lijkt mij een mooi beginnetjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het schijnt vrij makkelijk te zijn om Belgorod Oblast onder controle te krijgen, misschien kan Prigozjin daar beginnen?
Selfquoted ongeveer 25000 man...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe groot is die Wagner groep eigenlijk qua manschappen?
Als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:00 schreef nils7 het volgende:
Als het internet in Rusland plat ligt gaan we vrees ik ook geen updated krijgen geloof ik
Wat is jouw mening mbt de huidige situatie nu, zonder op de man te spelen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als de hemel naar beneden valt zijn alle bonenstokken kapot.
De oktoberrevolutie duurde ook niet een paar uur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou het grappig vinden als Moskou morgenochtend is afgebrand, maar ik vermoed een natte scheet en dat de top van Wagner uit het raam gaat springen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is jouw mening mbt de huidige situatie nu, zonder op de man te spelen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twitterstorm loopt over van speculatie.
Maar niks is bevestigd en waarschijnlijk waar.
Prigo had een grote bek, zal wel een keer escaleren ofzo.
Voor nu gebeurt er niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |